Zou ik dus ook doen, je bent gluten-intolerant of niet, maar niet een beetje intolerantquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Mila blijft ook zeiken over die gluten
Die hoor ik alleen maar klagen Milaquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:26 schreef Cupfighter het volgende:
Mila blijft ook zeiken over die gluten
Empirisch onderzoek.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
He? Vorige keer was ie niet bij de dokter geweest voor die gluten toch?
Toen het hem gevraagd werd
Op den duur moet je het loslaten als je toch niet tot iemand door dringtquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou ik dus ook doen, je bent gluten-intolerant of niet, maar niet een beetje intolerant
Ik zou hem een Gluten-pretpakket gevenquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Op den duur moet je het loslaten als je toch niet tot iemand door dringt
Even terug gezocht.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
He? Vorige keer was ie niet bij de dokter geweest voor die gluten toch?
Toen het hem gevraagd werd
Dat soort testen doen mensen online op één of andere vage site. En dan hebben ze gelijk een (zelf) diagnose.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
In afl. 172 vroeg Joshlyn of hij voor zijn gluten bij een arts loopt, want dat doen een vriendin van haar wel. "Nee" was zijn antwoord. Joshlyn zegt dat ze het lastig vindt in zijn geval omdat het bij hem niet gediagnosticeerd is waarop Sayf zegt daarover niet met haar in discussie te willen. In de aflevering van vandaag zegt hij dat hij er wel voor getest is.
Loopt niet bij een dokter, is wel getest, verschillende dingen, maar blijft vaag.
Homeopaat waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
In afl. 172 vroeg Joshlyn of hij voor zijn gluten bij een arts loopt, want dat doen een vriendin van haar wel. "Nee" was zijn antwoord. Joshlyn zegt dat ze het lastig vindt in zijn geval omdat het bij hem niet gediagnosticeerd is waarop Sayf zegt daarover niet met haar in discussie te willen. In de aflevering van vandaag zegt hij dat hij er wel voor getest is.
Loopt niet bij een dokter, is wel getest, verschillende dingen, maar blijft vaag.
Ik meen dat hij zei dat hij zelf een test had gedaan.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort testen doen mensen online op één of andere vage site. En dan hebben ze gelijk een (zelf) diagnose.
Heb je wel eens last van winderigheid? zo ja ben je lactose intolerant.
Kan goed ja.quote:
Als je werkelijk een aangetoonde (door arts) allergie hebt dan kan je dat onderbouwen, nu is het steeds als het puntje bij paaltje komt "Ik hoef jou niks uit te leggen" Plus lijkt me het ook voor de FEBO een reden om iemand niet te selecteren als je een voedsel allergie hebt en ziek wordt van gluten (of noten de pindakaas zit daar op de murenquote:Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
Had zo'n oom die telkens op verjaardagen om een bepaalde frisdrank vroeg vanwege z'n suiker en als je het dan speciaal voor die gast in huis had gehaald was het "nee dank je, doe maar cola".![]()
Kan best zijn dat ie ergens last van heeft, maar verlangen dat anderen er rekening mee houden en zelf intussen maar wat aankloten zou ik ook mila-rgisch van worden.
Hij zei niet dat ie zich door een arts heeft laten testen. Hij zei dat ie het (zelf?) getest heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Even terug gezocht.
"Jawel, ik heb het getest" inderdaad. Maakt het vage gedoe er niet beter op, op deze manier zal ie weinig begrip kweken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 00:24 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Hij zei niet dat ie zich door een arts heeft laten testen. Hij zei dat ie het (zelf?) getest heeft.
Dus ik neem aan door zelf uit te proberen hoe zijn lichaam reageert op verschillende diëten. Niet door een daadwerkelijke medische test af te laten nemen.
'Testen' als in 'uitproberen'.
Althans, dat was mijn interpretatie.
Jeuk en niesbuien krijg ik van die gast. Ik zou mijn lach niet kunnen inhouden trouwens, die kun je toch niet serieus nemen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je werkelijk een aangetoonde (door arts) allergie hebt dan kan je dat onderbouwen, nu is het steeds als het puntje bij paaltje komt "Ik hoef jou niks uit te leggen" Plus lijkt me het ook voor de FEBO een reden om iemand niet te selecteren als je een voedsel allergie hebt en ziek wordt van gluten (of noten de pindakaas zit daar op de muren)
Ik weet wel dat ik een soort van allergie heb voor lui zoals Zeef, ik kan daar echt niks mee met zo'n allesweter. Zwaar vermoeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |