abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220911506
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Kerel die ik ken probeert al jaren zijn oude bedrijfspand (is zijn erfenis van zijn vader) te verkopen voor net onder een miljoen, lukt hem niet, hij heeft zijn pand beschikbaar aan de gemeente gesteld als opvang-locatie, opbrengst 16 miljoen over een looptijd van 15 jaar.

:)
Jub. Ik ken er ook wat die dit doen met een hotel. Gasten worden slapend rijk. Verdienen een goudmijn en de COA maar betalen.

Oftewel wij met zijn allen.
pi_220911515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub. Ik ken er ook wat die dit doen met een hotel. Verdienen een goudmijn en de COA maar betalen.

Oftewel wij met zijn allen.
Dit is dus letterlijk links lullen, rechts vullen.
graag verwijderen
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:26:28 #153
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220911517
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En Nederzelf zelf, slechte controles, geweldig sociaal stelsel waar je niks voor terug hoeft te doen. Bepaalde mensen in de overheid ze een voorkeursbehandeling willen geven op de woningmarkt. Allemaal zaken die het aanmoedinge hier te willen komen. Ze blijven niet voor niets nooit in Griekenland he. Ze zijn niet achterlijk.
Nee, ik zou het ook wel weten. Jij niet?
pi_220911521
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit is dus letterlijk links lullen, rechts vullen.
Dat is toch 9/10 keer zo? Asielzoekers welkom, maar niet in mijn wijk. Zie je ook vaak bij dat volk.
Was hier in de gemeente ook. Wel hard gelachen toen die pal in de buurt kwam van volharde PRO stemmers. En daarna janken. :')
pi_220911527
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:26 schreef hoatzin het volgende:

[..]
Nee, ik zou het ook wel weten. Jij niet?
Ohhh nee die mensen hebben groot gelijk. Neem ze niks kwalijk, had hetzelfde gedaan als ik een gelukszoeker was. Je gaat voor het beste leven en waar je zo min mogelijk voor hoeft te doen. Hun kunnen er niks aan doen dat het Nederlandse asielbeleid zo faalt.
pi_220911537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 23:43 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Alternatieve waarheid
Wat is de definitie van alternatieve waarheid?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220911540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:27 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is toch 9/10 keer zo? Asielzoekers welkom, maar niet in mijn wijk. Zie je ook vaak bij dat volk.
Was hier in de gemeente ook. Wel hard gelachen toen die pal in de buurt kwam van volharden PRO stemmers. En daarna janken. :')
Hier in het welvarende dorpje heb ik ook massaal mensen de ruk van rechts (wij hebben veel geld) naar links (rechts is voor tokkies en iedereen is welkom) en weer terug naar rechts (geen AZC in de tuin want ik heb een blonde hockeydochter) zien maken.
graag verwijderen
pi_220911541
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:30 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Wat is de definitie van alternatieve waarheid?
Mensen die geloven dat de aarde plat is, corona nep of in de omvolkingstheorie
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:32:39 #159
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220911547
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Vergeet de acteurs zoals Neil Armstrong in de NASA studio's niet he?
pi_220911550
quote:

[..]
Dat laatste is gewoon een feit, ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel.

Gooi brood in je tuin en er komen mussen en mezen op af, meer is het niet.
graag verwijderen
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 11:35:11 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220911554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat laatste is gewoon een feit, ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel.

Gooi brood in je tuin en er komen mussen en mezen op af, meer is het niet.
Dat is niet de omvolkingstheorie.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220911561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat staat er dus ook.
graag verwijderen
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 11:36:36 #163
pi_220911563
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat staat er dus ook.
Dus is dat laatste geen feit, maar een complottheorie.
pi_220911574
quote:

[..]
Geloof ik dat de aarde plat is of corona nep?

Omvolking is gaande. Kan je zelf ook zien
pi_220911582
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
"ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel."
graag verwijderen
pi_220911588
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom er zoveel ophef over dat woord is. De letterlijke definitie van het woord is inderdaad gaande. Wat daar ook de reden voor mag zijn.
pi_220911589
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Het gaat hier toch om vluchtelingen?
Of probeer jij hier ook je haat te etaleren via je woordgebruik?
Ik zat zo even de berichten tussen jullie te lezen.
Las je vreemde reactie hierboven. Ik dacht: Heh?
En toen moest ik het nog eens lezen.
Om welk ‘woordgebruik’ gaat het?

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 29-05-2026 11:46:43 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220911605
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:41 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Snap ook niet waarom er zoveel ophef over dat woord is. De letterlijke definitie van het woord is inderdaad gaande. Wat daar ook de reden voor mag zijn.
Omdat de morele hoge rots zo lekker aanvoelt voor halfzachte types.
graag verwijderen
pi_220911618
Zijn we niet boos op de verkeerde mensen?

Worden we boos wanneer een gorilla in de dierentuin stront naar ons gooit? We vinden het vervelend, maar moeten we het de gorilla kwalijk nemen? Hij weet niet beter. Het is tenslotte een gorilla.

Bekijk deze YouTube-video

Ja, migranten zorgen voor overlast. Stelen, verkrachten en moorden is cultuur. Gaat niet veranderen.

Maar wie moedigt het aan?

Foute blanken.

Politici. Migratieprofessoren. Asieladvocaten. De Judith Sargentinis, Leo Lucassens en Wil Eikelbooms.

Er zit een rot in Nederland van zelf hatende blanken en linkse engnekken die ons land aan de moslims willen geven.
Zie het verschil tussen de plas water op de grond en de kraan die een beetje lekt he-le-maal kapot is.
pi_220911642
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:39 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Interessant betoog wel. "kan je zelf ook zien"
pi_220911677
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Interessant betoog wel. "kan je zelf ook zien"
Hoe vaker gezegd wordt dat het niet gezegd mag worden, hoe vaker ik het ga zeggen.

Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking;

Pas op hoor straks word je nog in de boeien geslagen door de taalgestapo
pi_220911683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:55 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hoe vaker gezegd wordt dat het niet gezegd mag worden, ga ik het alleen maar vaker zeggen.

Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking;

Ja Jetten stuurt op het moment as we speak de DSI goden naar je adres. Alleen voor jou. In samenwerking met de NSA die al hun eenheden hebben gespendeerd aan jou.
pi_220911693
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Ja Jetten stuurt op het moment as we speak de DSI goden naar je adres. Alleen voor jou. In samenwerking met de NSA die al hun eenheden hebben gespendeerd aan jou.
Net als Hugo de Jonge zei: we weten waar jullie wonen
pi_220911702
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:57 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Net als Hugo de Jonge zei: we weten waar jullie wonen
Dat bericht was eigenlijk speciaal voor jou bedoeld.
pi_220911703
Tja. De V.N. noemen het fenomeen gewoon 'Replacement Migration' (vervangingsmigratie)

In 2000 adviseerden ze o.a. Europese landen al om hier eens flink werk van te gaan maken:
https://www.un.org/develo(...)acementmigration.pdf

Is dat een minder beladen term voor de zeikerds onder ons dan het woord 'omvolking'? Ik vind van niet want beiden beschrijft namelijk precies wat er aan de hand is:
De oorspronkelijke bevolking wordt snel maar zeker vervangen door mensen met een migratieachtergrond. Ofwel, die hier niet vandaan komen. Het 'volk' verandert dus. 'Omvolking' dekt precies die lading.

Momenteel heeft zo'n 28% van de bevolking een migratieachtergrond. Dit wordt 56% in 2070. Zijn cijfers van het CBS zelf. Kun je zo opzoeken.

Dus, in pakweg 100 jaar 'migratie', ofwel 1 mensenleven, gaat de bevolking van vrijwel 0% met een migratieachtergrond naar MEER DAN DE HELFT. En daar stopt het natuurlijk niet. Niet vanzelf.

Kun je dit voorstellen in een ander land? Dat Japan binnen 100 jaar voor 56% uit blanke Engelsen, Duitsers en Nederlanders bestaat? Of dat Mexico binnen 100 jaar voor 56% uit zwarte Afrikanen bestaat? Of dat Egpyte over 100 jaar voor meer dan de helft uit Chinezen bestaat?

Zie je dan eindelijk in dat dit niet alleen een GIGANTISCHE verandering is maar ook nog eens extreem snel gaat?

En aan alle mensen die zo'n problemen hebben met de term 'omvolking', verzin zelf maar een term. Hoe zou jij het dan willen noemen?

- Migratievervangende volksverplaatsing?
- Autotochtoonreductie?
- Inheemse verdwijningstruuk?
- Het Relatieve Allochtone Groei Programma?
- Weg Met Ons Want Wij Zijn SlavenDrijvers Geweest En Hebben Alles Op De Wereld Kapot Gemaakt Met Ons Kapitalisme - Fenomeen?
- Bevolkingsgroei Maar Niet Voor Ons Verplichting?
- Vervangingsmigratie?
- Op naar de 100% Volksverschuiving

Verzin zelf maar een keer iets in je leven in plaats van anderen na te praten. Kom eens met je eigen visie en mening hierop. Met je eigen terminologie.

Maar ben eerlijk. Niemand kan toch zeggen dat in één mensenleven het land zo drastisch veranderen dat meer dan de helft van de mensen geen oorspronkelijke / inheemse achtergrond meer heeft, niet een EXTREME situatie is en dat er niet sprake is van een ontwikkeling / fenomeen.

En wat je daar van vindt, dan moet je helemaal zelf weten. Als je de risico's en negatieve aspecten hiervan niet wilt zien, dan ben een vreemd persoon waar ik niets van snap, maar prima. Maar doen alsof er niks gebeurt, alsof het niet plaatsvindt is oneerlijk, onethisch en slinks.

Wat jij voor Nederland wil in de nabije toekomst hoeft niet hetzelfde te zijn als wat ik wil. Maar godverdomme ben eens een keer eerlijk over wat er gaande is.

Al die sukkels die vallen over het woord 'omvolking' maar niet over het daadwerkelijke fenomeen, zijn gewoon alleen moreel superieur aan het doen voor de bühne terwijl er niets wordt opgelost en derhalve de problemen in de samenleving alleen maar groter worden.
pi_220911706
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:55 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hoe vaker gezegd wordt dat het niet gezegd mag worden, hoe vaker ik het ga zeggen.

Vraag voor jou: waarom denk jij dat men bezig is met ontvolking? Wat zou de reden daarachter zijn?
pi_220911713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:58 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Dat bericht was eigenlijk speciaal voor jou bedoeld.
En alle overige ongevaccineerde strijders :)
pi_220911718
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:59 schreef Viesdik het volgende:

[..]
En alle overige ongevaccineerde strijders :)
Een strijder ben je zeker :)
pi_220911719
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Vraag voor jou: waarom denk jij dat men bezig is met ontvolking? Wat zou de reden daarachter zijn?
Ik kan speculeren. Maar daar kan je niet tegen
pi_220911726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:58 schreef matigeuser het volgende:
Tja. De V.N. noemen het fenomeen gewoon 'Replacement Migration' (vervangingsmigratie)

In 2000 adviseerden ze o.a. Europese landen al om hier eens flink werk van te gaan maken:
Ook voor jou: wat denk jij dat de reden is dat men aan omvolking doet?
pi_220911728
quote:

[..]
De bevolking groet door immigratie. Dus van ontvolking is geen sprake
pi_220911731
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 11:58 schreef matigeuser het volgende:

Is dat een minder beladen term voor de zeikerds onder ons dan het woord 'omvolking'? Ik vind van niet want beiden beschrijft namelijk precies wat er aan de hand is:
De oorspronkelijke bevolking wordt snel maar zeker vervangen door mensen met een migratieachtergrond. Ofwel, die hier niet vandaan komen. Het 'volk' verandert dus. 'Omvolking' dekt precies die lading.

Momenteel heeft zo'n 28% van de bevolking een migratieachtergrond. Dit wordt 56% in 2070. Zijn cijfers van het CBS zelf. Kun je zo opzoeken.

Dus, in pakweg 100 jaar 'migratie', ofwel 1 mensenleven, gaat de bevolking van vrijwel 0% met een migratieachtergrond naar MEER DAN DE HELFT. En daar stopt het natuurlijk niet. Niet vanzelf.

Kun je dit voorstellen in een ander land? Dat Japan binnen 100 jaar voor 56% uit blanke Engelsen, Duitsers en Nederlanders bestaat? Of dat Mexico binnen 100 jaar voor 56% uit zwarte Afrikanen bestaat? Of dat Egpyte over 100 jaar voor meer dan de helft uit Chinezen bestaat?

Zie je dan eindelijk in dat dit niet alleen een GIGANTISCHE verandering is maar ook nog eens extreem snel gaat?

En aan alle mensen die zo'n problemen hebben met de term 'omvolking', verzin zelf maar een term. Hoe zou jij het dan willen noemen?

- Migratievervangende volksverplaatsing?
- Autotochtoonreductie?
- Inheemse verdwijningstruuk?
- Het Relatieve Allochtone Groei Programma?
- Weg Met Ons Want Wij Zijn SlavenDrijvers Geweest En Hebben Alles Op De Wereld Kapot Gemaakt Met Ons Kapitalisme - Fenomeen?
- Bevolkingsgroei Maar Niet Voor Ons Verplichting?
- Vervangingsmigratie?
- Op naar de 100% Volksverschuiving

Verzin zelf maar een keer iets in je leven in plaats van anderen na te praten. Kom eens met je eigen visie en mening hierop. Met je eigen terminologie.

Maar ben eerlijk. Niemand kan toch zeggen dat in één mensenleven het land zo drastisch veranderen dat meer dan de helft van de mensen geen oorspronkelijke / inheemse achtergrond meer heeft, niet een EXTREME situatie is en dat er niet sprake is van een ontwikkeling / fenomeen.

En wat je daar van vindt, dan moet je helemaal zelf weten. Als je de risico's en negatieve aspecten hiervan niet wilt zien, dan ben een vreemd persoon waar ik niets van snap, maar prima. Maar doen alsof er niks gebeurt, alsof het niet plaatsvindt is oneerlijk, onethisch en slinks.

Wat jij voor Nederland wil in de nabije toekomst hoeft niet hetzelfde te zijn als wat ik wil. Maar godverdomme ben eens een keer eerlijk over wat er gaande is.

Al die sukkels die vallen over het woord 'omvolking' maar niet over het daadwerkelijke fenomeen, zijn gewoon alleen moreel superieur aan het doen voor de bühne terwijl er niets wordt opgelost en derhalve de problemen in de samenleving alleen maar groter worden.
Een van de beste post hier. 100% waar. En wat je er van vindt mag je zelf weten, maar dat je in 100 jaar van een paar % na meer dan 50% gaat is wel degelijk omvolking. Ondenkbaar in Zuid-Amerika, Azie, Afrika. Maar in West-Europa is het gaande.
pi_220911741
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:02 schreef Viesdik het volgende:

[..]
De bevolking groet door immigratie. Dus van ontvolking is geen sprake
Ok, tikfout. Moet natuurlijk omvolking zijn.

Zelfde vraag.
pi_220911755
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:00 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Ik kan speculeren. Maar daar kan je niet tegen
Ik vraag om jouw mening. Natuurlijk kan ik daar wel tegen.
pi_220911763
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ok, tikfout. Moet natuurlijk omvolking zijn.

Zelfde vraag.
De reden is eigenlijk irrelevant. Het is vooral onwenselijk m.b.t. de sociale cohesie van dit land, onze cultuur en tradities, onze veiligheid en tal van andere aspecten.

Ik heb niks tegen andere mensen dus ik ben ook geen xenofoob, maar elk normaal denkend wezen kan zien dat dit niet goed is.
pi_220911779
quote:

[..]
Zie mijn post. Geheel op advies van de V.N.

Onze bevolking vergrijst in rap tempo. Vrouwen krijgen nog maar 1.4 kind per vrouw ipv de 2.1 die nodig zijn om de bevolking in stand te houden. We slinken dus in bevolking.

De economie gaat hier flink onder lijden. Dus worden jonge mensen uit andere landen naar binnen gehaald om dit te compenseren.

Ofwel, het is gewoon het land kapot maken voor economisch gewin op de korte termijn.

Want wie een beetje verder nadenkt snapt dat deze migranten over 30-40 jaar ook weer gaan 'vergrijzen'. Dus als er niets aan het geboortecijfer wordt gedaan, dan blijven we in een eindeloze 'migration replacement' draaimolen zitten waarbij we ons hele land, cultuur, veiligheid, taal, sociale cohesie, etc opofferen voor tijdelijke economische overleving.

Er is maar 1 oplossing: De pleister moet er nu af. In 1 keer. Ons verlies pakken. Economisch een stapje terug. Stoppen met immigratie, helemaal. Dan neemt de bevolking van zelf af. Remigratie stimuleren voor mensen die hier alleen zijn voor economisch gewin. Door ze financieel ruim te compenseren.

Terug gaan naar 15 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aardee. Zoveel mogelijk zelfvoorziend worden op economisch gebied. Dit stukje paradijs beschermen tegen negatieve invloeden van buitenaf.
Er komt dan wel weer ruimte op de huizenmarkt. Op de wegen. In de zorg. We leveren 'economie' in maar we krijgen er ook veel voor terug.

Dit is het eerlijke verhaal.

De andere kant is dat zo doorgaan natuurlijk helemaal verkeerd af gaat lopen. De spanningen worden alleen maar groter. Ooit barst de bom ergens in West Europa en krijg je massale onrust. Dat ziet iedereen aankomen.

Volgens links ligt het aan 'extreem rechtse autotochtonen' en volgens rechts ligt dit aan 'links beleid en allochtonen'. Maar we zien allebei hetzelfde. Zo doorgaan is een doodlopende weg en gaat verkeerd aflopen. De geest gaat niet meer uit de fles.

De FvD is niet de oorzaak hiervan, die zijn een symptoom. En vergelijkbare partijen vertegenwoordigen een steeds groter wordende groep mensen die het op zijn zachtst gezegd extreem oneens zijn met wat onze regeringen aan het doen zijn. En die zullen dat met hand en tand gaan beschermen. Uiteindelijk.

In plaats van naar elkaar te wijzen, en woorden en termen als probleem te gaan zien, zullen we er toch een keer over moeten praten. En er iets aan moeten doen. Compromissen sluiten zal nodig zijn. Maar die instroom MOET omlaag.
pi_220911803
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:09 schreef Viesdik het volgende:

[..]
De reden is eigenlijk irrelevant.

Mee eens, maar ik ben wel benieuwd naar de mening van anderen daarover.
quote:
Het is vooral onwenselijk m.b.t. de sociale cohesie van dit land, onze cultuur en tradities, onze veiligheid en tal van andere aspecten.

Ik heb niks tegen andere mensen dus ik ben ook geen xenofoob, maar elk normaal denkend wezen kan zien dat dit niet goed is.
Niet geheel mee eens (want dat gaat over een zeer lange periode toch wel gebeuren denk ik (homogene wereldbevolking)), maar het gaat op dit moment wel veel te snel.
  Redactie Sport vrijdag 29 mei 2026 @ 12:14:17 #188
pi_220911829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]
Zie mijn post. Geheel op advies van de V.N.

Onze bevolking vergrijst in rap tempo. Vrouwen krijgen nog maar 1.4 kind per vrouw ipv de 2.1 die nodig zijn om de bevolking in stand te houden. We slinken dus in bevolking.

De economie gaat hier flink onder lijden. Dus worden jonge mensen uit andere landen naar binnen gehaald om dit te compenseren.

Ofwel, het is gewoon het land kapot maken voor economisch gewin op de korte termijn.

Want wie een beetje verder nadenkt snapt dat deze migranten over 30-40 jaar ook weer gaan 'vergrijzen'. Dus als er niets aan het geboortecijfer wordt gedaan, dan blijven we in een eindeloze 'migration replacement' draaimolen zitten waarbij we ons hele land, cultuur, veiligheid, taal, sociale cohesie, etc opofferen voor tijdelijke economische overleving.

Er is maar 1 oplossing: De pleister moet er nu af. In 1 keer. Ons verlies pakken. Economisch een stapje terug. Stoppen met immigratie, helemaal. Dan neemt de bevolking van zelf af. Remigratie stimuleren voor mensen die hier alleen zijn voor economisch gewin. Door ze financieel ruim te compenseren.

Terug gaan naar 15 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aardee. Zoveel mogelijk zelfvoorziend worden op economisch gebied. Dit stukje paradijs beschermen tegen negatieve invloeden van buitenaf.
Er komt dan wel weer ruimte op de huizenmarkt. Op de wegen. In de zorg. We leveren 'economie' in maar we krijgen er ook veel voor terug.

Dit is het eerlijke verhaal.

De andere kant is dat zo doorgaan natuurlijk helemaal verkeerd af gaat lopen. De spanningen worden alleen maar groter. Ooit barst de bom ergens in West Europa en krijg je massale onrust. Dat ziet iedereen aankomen.

Volgens links ligt het aan 'extreem rechtse autotochtonen' en volgens rechts ligt dit aan 'links beleid en allochtonen'. Maar we zien allebei hetzelfde. Zo doorgaan is een doodlopende weg en gaat verkeerd aflopen. De geest gaat niet meer uit de fles.

De FvD is niet de oorzaak hiervan, die zijn een symptoom. En vergelijkbare partijen vertegenwoordigen een steeds groter wordende groep mensen die het op zijn zachtst gezegd extreem oneens zijn met wat onze regeringen aan het doen zijn. En die zullen dat met hand en tand gaan beschermen. Uiteindelijk.

In plaats van naar elkaar te wijzen, en woorden en termen als probleem te gaan zien, zullen we er toch een keer over moeten praten. En er iets aan moeten doen. Compromissen sluiten zal nodig zijn. Maar die instroom MOET omlaag.
Dat in 1x geheel afschalen is ook geen oplossing. En je economie laten krimpen om bovendien voor remigratie te gaan betalen is pure zelfmoord.
pi_220911946
quote:
Wat zou de reden daarachter zijn?
De reden van omvolking is het klassieke 'verdeel en heers'.

Als je allemaal losse groepjes hebt, kunnen ze samen geen vuist maken tegen een tirannieke overheid.

Nee, je zou maar zo'n groep mondige blanken hebt die zich verenigen en verzetten, dat is alleen maar lastig.

Daarom pompen we Nederland vol met Afrikanen. Lekker makkelijk regeren. Zeker als je ze allemaal voordeeltjes geeft.
pi_220911949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Als je allemaal losse groepjes hebt, kunnen ze samen geen vuist maken tegen een tirannieke overheid.

Nee, je zou maar zo'n groep mondige blanken hebt die zich verenigen en verzetten, dat is alleen maar lastig.

Daarom pompen we Nederland vol met Afrikanen. Lekker makkelijk regeren. Zeker als je ze allemaal voordeeltjes geeft.
Wat een onzin.
graag verwijderen
pi_220911962
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Dank voor je constructieve bijdrage.

Wat is volgens jou de reden dat we Nederland volpompen met mensen uit compleet verschillende culturen?
  vrijdag 29 mei 2026 @ 12:28:33 #192
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_220911972
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:24 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Kijk hier is een rastechte WAP aan het woord. _O-

quote:
Jahaa.. want Afrikanen staan bekend als makkelijk in de omgang en zo, allemaal, stuk voor stuk. Helemaal als ze uit arme streken en brandhaarden komen.

:')
pi_220911974
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:28 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Wat is volgens jou de reden dat we Nederland volpompen met mensen uit compleet verschillende culturen?
Klopt. Inderdaad complottheorie onzin van jou.

Mijn antwoord is het juiste en staat hier een paar posts naar boven.

Het is voor economisch gewin.
pi_220912047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:28 schreef hoatzin het volgende:

[..]
_O-
Benieuwd hoe hard je nog lacht wanneer jouw geliefde de volgende Lisa wordt.
pi_220912093
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:28 schreef matigeuser het volgende:
Het is voor economisch gewin.
Natuurlijk.

vrijdag 29 mei 2026 @ 12:33:44 #196
511255 camilero
tufkatufka...
pi_220912094
quote:

[..]

Daar is geen "reden" voor, dat is gewoon een bijkomend nadeel van het globalistisch kapitalisme.

"We" willen de hele wereld economisch benutten als handelsgebied en krijgen daarvoor een beetje van de ellende van de hele wereld hierheen.
Degenen die de macht hebben (het grote geld) maakt dat allemaal weinig uit
pi_220912097
quote:

[..]

Centjes verdienen door immorele mensen en ernstige deugeritus.
graag verwijderen
pi_220912127
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:13 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Mee eens, maar ik ben wel benieuwd naar de mening van anderen daarover.
[..]
Niet geheel mee eens (want dat gaat over een zeer lange periode toch wel gebeuren denk ik (homogene wereldbevolking)), maar het gaat op dit moment wel veel te snel.
Als de wereld homogeen wordt, gaan we allemaal dood aan kanker
pi_220912145
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:35 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Als de wereld homogeen wordt, gaan we allemaal dood aan kanker
Ok..? :?
pi_220912163
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wat een onzin.
Ordo Ab Chao is geen onzin.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')