Jub. Ik ken er ook wat die dit doen met een hotel. Gasten worden slapend rijk. Verdienen een goudmijn en de COA maar betalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kerel die ik ken probeert al jaren zijn oude bedrijfspand (is zijn erfenis van zijn vader) te verkopen voor net onder een miljoen, lukt hem niet, hij heeft zijn pand beschikbaar aan de gemeente gesteld als opvang-locatie, opbrengst 16 miljoen over een looptijd van 15 jaar.
Dit is dus letterlijk links lullen, rechts vullen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:25 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. Ik ken er ook wat die dit doen met een hotel. Verdienen een goudmijn en de COA maar betalen.
Oftewel wij met zijn allen.
Nee, ik zou het ook wel weten. Jij niet?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:18 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
En Nederzelf zelf, slechte controles, geweldig sociaal stelsel waar je niks voor terug hoeft te doen. Bepaalde mensen in de overheid ze een voorkeursbehandeling willen geven op de woningmarkt. Allemaal zaken die het aanmoedinge hier te willen komen. Ze blijven niet voor niets nooit in Griekenland he. Ze zijn niet achterlijk.
Dat is toch 9/10 keer zo? Asielzoekers welkom, maar niet in mijn wijk. Zie je ook vaak bij dat volk.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is dus letterlijk links lullen, rechts vullen.
Ohhh nee die mensen hebben groot gelijk. Neem ze niks kwalijk, had hetzelfde gedaan als ik een gelukszoeker was. Je gaat voor het beste leven en waar je zo min mogelijk voor hoeft te doen. Hun kunnen er niks aan doen dat het Nederlandse asielbeleid zo faalt.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:26 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Nee, ik zou het ook wel weten. Jij niet?
Wat is de definitie van alternatieve waarheid?quote:
Hier in het welvarende dorpje heb ik ook massaal mensen de ruk van rechts (wij hebben veel geld) naar links (rechts is voor tokkies en iedereen is welkom) en weer terug naar rechts (geen AZC in de tuin want ik heb een blonde hockeydochter) zien maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:27 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is toch 9/10 keer zo? Asielzoekers welkom, maar niet in mijn wijk. Zie je ook vaak bij dat volk.
Was hier in de gemeente ook. Wel hard gelachen toen die pal in de buurt kwam van volharden PRO stemmers. En daarna janken.
Mensen die geloven dat de aarde plat is, corona nep of in de omvolkingstheoriequote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Wat is de definitie van alternatieve waarheid?
Vergeet de acteurs zoals Neil Armstrong in de NASA studio's niet he?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Mensen die geloven dat de aarde plat is, corona nep of in de omvolkingstheorie
Dat laatste is gewoon een feit, ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Dat is niet de omvolkingstheorie.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een feit, ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel.
Gooi brood in je tuin en er komen mussen en mezen op af, meer is het niet.
Dat staat er dus ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet de omvolkingstheorie.
Dus is dat laatste geen feit, maar een complottheorie.quote:
Geloof ik dat de aarde plat is of corona nep?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:31 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
"ware het niet dat het geen theorie is waar een kwaadaardig plan achter zit van een groep machtige mensen maar een lucratief verdienmodel."quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is niet de omvolkingstheorie.
Snap ook niet waarom er zoveel ophef over dat woord is. De letterlijke definitie van het woord is inderdaad gaande. Wat daar ook de reden voor mag zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Geloof ik dat de aarde plat is of corona nep?
Omvolking is gaande. Kan je zelf ook zien
Ik zat zo even de berichten tussen jullie te lezen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 10:31 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het gaat hier toch om vluchtelingen?
Of probeer jij hier ook je haat te etaleren via je woordgebruik?
Omdat de morele hoge rots zo lekker aanvoelt voor halfzachte types.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:41 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom er zoveel ophef over dat woord is. De letterlijke definitie van het woord is inderdaad gaande. Wat daar ook de reden voor mag zijn.
Interessant betoog wel. "kan je zelf ook zien"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:39 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Geloof ik dat de aarde plat is of corona nep?
Omvolking is gaande. Kan je zelf ook zien
Hoe vaker gezegd wordt dat het niet gezegd mag worden, hoe vaker ik het ga zeggen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:52 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Interessant betoog wel. "kan je zelf ook zien"
Ja Jetten stuurt op het moment as we speak de DSI goden naar je adres. Alleen voor jou. In samenwerking met de NSA die al hun eenheden hebben gespendeerd aan jou.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:55 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe vaker gezegd wordt dat het niet gezegd mag worden, ga ik het alleen maar vaker zeggen.
Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking; Omvolking;
Pas op hoor straks word je nog in de boeien geslagen door de taalgestapo
Net als Hugo de Jonge zei: we weten waar jullie wonenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:56 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Ja Jetten stuurt op het moment as we speak de DSI goden naar je adres. Alleen voor jou. In samenwerking met de NSA die al hun eenheden hebben gespendeerd aan jou.
Dat bericht was eigenlijk speciaal voor jou bedoeld.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 11:57 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Net als Hugo de Jonge zei: we weten waar jullie wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |