Absoluut niet. Gewoon goed gedaan daar.quote:
Eenhoorn en Arend zijn gelukkig allang geen vriendjes meer dus dat gaat hopelijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut niet. Gewoon goed gedaan daar.
Laat Arend Martijn maar de opvolger van Koeman worden. Of haal hem terug naar Rotterdam @:Eenhoorn @:Pistolero
Aub niet naar Ajax
Slot maar ook een Enrique worden hier toch gemiddeld positief beoordeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:21 schreef Remco het volgende:
Ik volg de niet sport voetbal totaal niet, maar door hoe cynisch hier over voetbaltrainers wordt gedaan snap ik er nog minder van. Is er 1 trainer in de voetbalwereld waar hier ooit positief over gepraat is? Voor mijn idee is het allemaal lood om oud ijzer.
Dan kun je beter van Persie hebben inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eenhoorn en Arend zijn gelukkig allang geen vriendjes meer dus dat gaat hopelijk nooit gebeuren.
Dat geldt niet alleen voor voetbaltrainersquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:21 schreef Remco het volgende:
Ik volg de niet sport voetbal totaal niet, maar door hoe cynisch hier over voetbaltrainers wordt gedaan snap ik er nog minder van. Is er 1 trainer in de voetbalwereld waar hier ooit positief over gepraat is? Voor mijn idee is het allemaal lood om oud ijzer.
Mooie stap voor Doni. Trots op de bandwagon.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iraola naar Liverpool dan dus uiteindelijk. @:alaphilippe_
Wat een rollercoaster.
Waarom is dit nu al, eten is nog niet eens klaar.quote:
Dan moeten ze geen pingels weggeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een grafvoetbal, maar we gunnen @:Rellende_Rotscholier de CL
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Bestaat er een meer typisch SS-sturmbannführer hoofd dan dat van Gyökeres?
Die moest ik natuulijk even Googlen. Ik zeg: Marcel Kittel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Bestaat er een meer typisch SS-sturmbannführer hoofd dan dat van Gyökeres?
Wytse heeft toch gewoon een snoepreisje voor zichzelf geregeld en zit op locatie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wytse vindt het een echte finale
Man is uitgeblust in de kelders van Hilversum Media Park
Ziggo gratis deze finale maar je bent nu wellicht beetje laatquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:44 schreef Steven184 het volgende:
Wordt CL überhaupt nog uitgezonden tegenwoordig?
O ja Ziggo. Dat hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo gratis deze finale maar je bent nu wellicht beetje laat
Je weet dat de finale al bijna afgelopen is?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
O ja Ziggo. Dat hebben we hier niet.
Nu welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je weet dat de finale al bijna afgelopen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |