Gakpo heeft vaak genoeg geleverd in Oranje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:24 schreef Mykonos het volgende:
Hoop dat Summerville speelt, enige echte buitenspeler die we hebben die er iets van kan
Ik heb een hekel aan de persoon Weghorst, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.
Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
In 2022. We zijn 4 jaar verder.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.
Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
FvD +5 dus.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng
Goh ze worden eens wakker hoor in Den Haag. Dit verbaast niemand.
Forumellende
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FvD +5 dus.
Als je Mona Keijzer eruit kan laten zien als een redelijk persoon tel je echt niet meer mee.
Uiteraard, maar dat snapt het hersendode klootjesvolk helemaal niet joh.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
Je hebt werkelijk gekeken naar dat nutteloze debat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effe goede vrienden bij het CIDI als aanstaande frontvrouw van DNA.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Valt me tegen van jullie dat de nieuwste 'Ach, VVD' nog niet is gedeeld.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)na-lobby-ouderenzorgEr zijn in de coronajaren aan de lopende band misdaden tegen de mensheid gepleegd door degenen die het voor het zeggen hadden. En ze lopen allemaal nog gewoon vrij rond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een ach, ons waard inderdaad.
Wesley Rutte kruipt er vuistdiep in.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:16 schreef Aguero het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)sident-van-de-wereld
Infantino is een super lieve man. Een grootheid. President van de wereld.
Ik lees nu juist Leverkusen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, de onderhandelingen van Milan met Iraola lopen al spaak. Palace lijkt me de enige optie voor nu. @:rellende_rotscholier
Ieniemienie is echt zo gevaarlijk dom, alsof die privevliegtuigen er wel op landen... Er gaan 4-5 vluchten per dag naar Cyprus, maar even 100.000 stuk slaan op een retourtje voor een pretreisje, VVDEDquote:"er geen easyJets op vliegdekschepen landen"
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761quote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
RTL: ministeries gaven honderdduizenden uit aan dienstreizen met privétoestellen - https://nos.nl/l/2616229
[..]
Ieniemienie is echt zo gevaarlijk dom, alsof die privevliegtuigen er wel op landen... Er gaan 4-5 vluchten per dag naar Cyprus, maar even 100.000 stuk slaan op een retourtje voor een pretreisje, VVDED
Overigens is een regeringsvliegtuig prima, maar dat liegen is weer zo typisch...
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.quote:D66- en CDA-kiezers willen in meerderheid niet dat het kabinet samenwerkt met oud-PVV'er Gidi Markuszower. De meeste VVD-kiezers zien, na omstreden uitspraken van hem, geen bezwaren. Er zijn meer VVD-kiezers voor samenwerken met Markuszower dan met PRO.
VVD'ers waren ook meer voor samenwerking met de PVV dan met PRO, dus geen verrassingquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761
[..]
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.
Ik praat de laatste tijd wat minder graag met vvd'ers zeker na opmerkingen op het terras dat de toeslagenaffaire kwam omdat deze mensen zouden frauderenquote:Op vrijdag 29 mei 2026 09:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761
[..]
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Stel je voor, je hebt 6 (zes) sollicitatierondes. De laatste ronde gehaald. Positieve feedback, de vragen over salarisverwachting is reeds gesteld. En dan opeens een radiostilte. Vervolgens kom je er zelf achter (via een welingelichte bron) dat ze een andere kandidaat een bod hebben gedaan.
Ziedend ben ik. Het gebrek aan communicatie, de dagen voorbereiding die hierin zat. Man man.
Nou inderdaad. Personeel is schaars, als bedrijven niet doorpakken kan je beter overslaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.
6? Wat bespreek je in ronde 4,5 en 6 wat nog niet in de eerste rondes is besproken vraag ik me dan af.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Stel je voor, je hebt 6 (zes) sollicitatierondes. De laatste ronde gehaald. Positieve feedback, de vragen over salarisverwachting is reeds gesteld. En dan opeens een radiostilte. Vervolgens kom je er zelf achter (via een welingelichte bron) dat ze een andere kandidaat een bod hebben gedaan.
Ziedend ben ik. Het gebrek aan communicatie, de dagen voorbereiding die hierin zat. Man man.
In mijn sector vrij normaal helaas, zeker in tijden van boomers die denken specialisten te kunnen outsmarten omdat ze Copilot prompten wanneer ze zich weer eens vervelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.
Bedankt voor de tip. Jammer dat ze er niet de hele uitzending bleven.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_rotscholier Een ode aan Baskenland in Rail Away.
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |