abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:12:13 #1
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220898077

w/ w/ w/ Welkom bij de slowchat van WLR! Hier praten we over het leven op én vooral naast de fiets.

Neem lekker plaats aan de bar, een ketonendrankje is nooit ver weg. Of koffie. Of pizza met melk. Of zuip je de goot in.

Stamgasten:
Iedereen die WLR en de beschaving een warm hart toedraagt.


Algemene sfeer in dit topic:


Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:39:00 #2
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220898315
Ohwateenstrontpot.gif
Antifa
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:00:54 #3
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220898511
Dinosaurus Koeman is geen serieus persoon.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220898716
Die morbide obese patient gaat voor een aantal heerlijke hatewatches zorgen.
pi_220898764
Als BBB-aanhanger sta ik natuurlijk volledig achter Koe-man
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_220898791
Hoop dat Summerville speelt, enige echte buitenspeler die we hebben die er iets van kan
Demain, on roule
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:26:07 #7
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220898798
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 15:24 schreef Mykonos het volgende:
Hoop dat Summerville speelt, enige echte buitenspeler die we hebben die er iets van kan
Gakpo heeft vaak genoeg geleverd in Oranje.
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 15:30:41 #8
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 27 mei 2026 @ 15:32:47 #9
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220898854
Ach Flemming, Koeman had hem niet nodig.
Antifa
pi_220899204
Die aanval, hou op met me
Jack does it in real time...
pi_220899220
En de verwachte tranen over Weghorst.

Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
pi_220899302
Zou het wat uitmaken?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_220900577
Weghorst en Depay, Koeman is een drinker?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 27 mei 2026 @ 19:54:14 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220900599
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.

Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
Ik heb een hekel aan de persoon Weghorst, maar je hebt wel gelijk.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:21:10 #15
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_220900844
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.

Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
In 2022. We zijn 4 jaar verder.
Antifa
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 27 mei 2026 @ 20:28:57 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220900939
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng

Goh ze worden eens wakker hoor in Den Haag. Dit verbaast niemand.
Forumellende
pi_220900995
quote:
7s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng

Goh ze worden eens wakker hoor in Den Haag. Dit verbaast niemand.
Forumellende
FvD +5 dus.
Als je Mona Keijzer eruit kan laten zien als een redelijk persoon tel je echt niet meer mee.
  woensdag 27 mei 2026 @ 20:36:53 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_220901021
quote:
9s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
FvD +5 dus.
Als je Mona Keijzer eruit kan laten zien als een redelijk persoon tel je echt niet meer mee.
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
pi_220901038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
Uiteraard, maar dat snapt het hersendode klootjesvolk helemaal niet joh.
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 20:53:08 #20
451829 crew  H.Vviv
pi_220901156


[ Bericht 100% gewijzigd door H.Vviv op 27-05-2026 20:53:17 ]
  woensdag 27 mei 2026 @ 21:23:08 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220901425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
Je hebt werkelijk gekeken naar dat nutteloze debat?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220902509
Valt me tegen van jullie dat de nieuwste 'Ach, VVD' nog niet is gedeeld.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)na-lobby-ouderenzorg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220902624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
Effe goede vrienden bij het CIDI als aanstaande frontvrouw van DNA.
pi_220902994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 00:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Valt me tegen van jullie dat de nieuwste 'Ach, VVD' nog niet is gedeeld.

https://nos.nl/nieuwsuur/(...)na-lobby-ouderenzorg

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn in de coronajaren aan de lopende band misdaden tegen de mensheid gepleegd door degenen die het voor het zeggen hadden. En ze lopen allemaal nog gewoon vrij rond.

Dat is wel een ach, ons waard inderdaad.
pi_220903421
https://nos.nl/artikel/26(...)sident-van-de-wereld

Infantino is een super lieve man. Een grootheid. President van de wereld.
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 09:57:41 #26
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220903729
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 09:16 schreef Aguero het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)sident-van-de-wereld

Infantino is een super lieve man. Een grootheid. President van de wereld.
Wesley Rutte kruipt er vuistdiep in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_220905872
Oh, de onderhandelingen van Milan met Iraola lopen al spaak. Palace lijkt me de enige optie voor nu. @Rellende_Rotscholier
  donderdag 28 mei 2026 @ 15:47:35 #28
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_220906515
Ach, erkend dopeur Jannik Sinner.
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 17:43:42 #29
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220907205
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 14:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh, de onderhandelingen van Milan met Iraola lopen al spaak. Palace lijkt me de enige optie voor nu. @:rellende_rotscholier
Ik lees nu juist Leverkusen.

Echt alleen maar teleurstellende clubs.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 08:19:58 #30
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220910198
Ach Sjef Bezos
Jammer dat hij zelf niet in de raket zat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_220910852
RTL: ministeries gaven honderdduizenden uit aan dienstreizen met privétoestellen - https://nos.nl/l/2616229
quote:
"er geen easyJets op vliegdekschepen landen"
Ieniemienie is echt zo gevaarlijk dom, alsof die privevliegtuigen er wel op landen... Er gaan 4-5 vluchten per dag naar Cyprus, maar even 100.000 stuk slaan op een retourtje voor een pretreisje, VVDED

Overigens is een regeringsvliegtuig prima, maar dat liegen is weer zo typisch...
Jack does it in real time...
pi_220910869
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:47 schreef DeeBee het volgende:
RTL: ministeries gaven honderdduizenden uit aan dienstreizen met privétoestellen - https://nos.nl/l/2616229
[..]
Ieniemienie is echt zo gevaarlijk dom, alsof die privevliegtuigen er wel op landen... Er gaan 4-5 vluchten per dag naar Cyprus, maar even 100.000 stuk slaan op een retourtje voor een pretreisje, VVDED

Overigens is een regeringsvliegtuig prima, maar dat liegen is weer zo typisch...
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761

quote:
D66- en CDA-kiezers willen in meerderheid niet dat het kabinet samenwerkt met oud-PVV'er Gidi Markuszower. De meeste VVD-kiezers zien, na omstreden uitspraken van hem, geen bezwaren. Er zijn meer VVD-kiezers voor samenwerken met Markuszower dan met PRO.
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 10:31:18 #33
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_220911229
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:53 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761
[..]
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.
VVD'ers waren ook meer voor samenwerking met de PVV dan met PRO, dus geen verrassing
pi_220911551
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 09:53 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Nu we het toch over de VVD hebben: https://eenvandaag.avrotr(...)iling-gestopt-163761
[..]
De VVD is een terroristische organisatie die vernietigd moet worden en alle VVD-stemmers zijn kwaadaardige fascisten. Bommen erop, en wel nu.
Ik praat de laatste tijd wat minder graag met vvd'ers zeker na opmerkingen op het terras dat de toeslagenaffaire kwam omdat deze mensen zouden frauderen

FvD of vvd, ik zie het verschil niet. Wie weet kan Joost van zijn partij een klassiek liberale partij maken als hij Nanninga eruit gooit
pi_220911927
Stel je voor, je hebt 6 (zes) sollicitatierondes. De laatste ronde gehaald. Positieve feedback, de vragen over salarisverwachting is reeds gesteld. En dan opeens een radiostilte. Vervolgens kom je er zelf achter (via een welingelichte bron) dat ze een andere kandidaat een bod hebben gedaan.

Ziedend ben ik. Het gebrek aan communicatie, de dagen voorbereiding die hierin zat. Man man.
pi_220912296
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Stel je voor, je hebt 6 (zes) sollicitatierondes. De laatste ronde gehaald. Positieve feedback, de vragen over salarisverwachting is reeds gesteld. En dan opeens een radiostilte. Vervolgens kom je er zelf achter (via een welingelichte bron) dat ze een andere kandidaat een bod hebben gedaan.

Ziedend ben ik. Het gebrek aan communicatie, de dagen voorbereiding die hierin zat. Man man.
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.
pi_220912329
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.
Nou inderdaad. Personeel is schaars, als bedrijven niet doorpakken kan je beter overslaan.
pi_220912365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Stel je voor, je hebt 6 (zes) sollicitatierondes. De laatste ronde gehaald. Positieve feedback, de vragen over salarisverwachting is reeds gesteld. En dan opeens een radiostilte. Vervolgens kom je er zelf achter (via een welingelichte bron) dat ze een andere kandidaat een bod hebben gedaan.

Ziedend ben ik. Het gebrek aan communicatie, de dagen voorbereiding die hierin zat. Man man.
6? Wat bespreek je in ronde 4,5 en 6 wat nog niet in de eerste rondes is besproken vraag ik me dan af.

Ontzettend zuur natuurlijk, kan me de boosheid voorstellen.
pi_220912429
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 12:48 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Waarom zou je überhaupt willen werken voor een bedrijf dat je voor 6(!) solicitatierondes laat opdraven. Veel roder gaan de vlaggen niet worden hoor.
In mijn sector vrij normaal helaas, zeker in tijden van boomers die denken specialisten te kunnen outsmarten omdat ze Copilot prompten wanneer ze zich weer eens vervelen.

Al helemaal zuur omdat ik nu in een job zit die zo kut is dat ik er mee ga kappen, én dat de (potentiële) andere job life-changing salaris biedt. Dus ik ben binnenkort werkeloos. Bizar om überhaupt over na te denken, maar voor mijn gezondheid echt nodig :)
pi_220913101
@Pistolero Een parlementaire enquête naar de VVD zou de opheffing van Nederland betekenen, denk ik.

pi_220914046
@Rellende_Rotscholier Een ode aan Baskenland in Rail Away.

Bekijk deze YouTube-video
  Moderator vrijdag 29 mei 2026 @ 19:45:58 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220915639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_rotscholier Een ode aan Baskenland in Rail Away.

Bekijk deze YouTube-video
Bedankt voor de tip. Jammer dat ze er niet de hele uitzending bleven.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 23:12:26 #43
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_220916904
Ach, Sterling
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 13:23:50 #44
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220920040
Ach, Arend Martijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 13:26:50 #45
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_220920115
Iraola naar Liverpool dan dus uiteindelijk. @Alaphilippe_

Wat een rollercoaster.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 mei 2026 @ 13:30:51 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_220920201
Het gelijk van WLR
pi_220920208
Ach Arne
pi_220920217
Ach ach ach ach ach Arne.
Vind ik leuk.
pi_220920241
Met een titel in z'n 1e seizoen is het in ieder geval een succes geweest

Maar deze is wel onverwacht
pi_220920249
Hello Arne, this is Ajax.

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')