Gakpo heeft vaak genoeg geleverd in Oranje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:24 schreef Mykonos het volgende:
Hoop dat Summerville speelt, enige echte buitenspeler die we hebben die er iets van kan
Ik heb een hekel aan de persoon Weghorst, maar je hebt wel gelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.
Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
In 2022. We zijn 4 jaar verder.quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
En de verwachte tranen over Weghorst.
Toch snap ik het we vanuit Koemans perspectief. Bij Burnley in 2022 scoorde hij twee keer in 22 wedstrijden maar hij was wel de enige Nederlander die twee goals tegen Argentinië zou kunnen maken.
FvD +5 dus.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:28 schreef Pino112 het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)me-van-forum-doodeng
Goh ze worden eens wakker hoor in Den Haag. Dit verbaast niemand.
Forumellende
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
FvD +5 dus.
Als je Mona Keijzer eruit kan laten zien als een redelijk persoon tel je echt niet meer mee.
Uiteraard, maar dat snapt het hersendode klootjesvolk helemaal niet joh.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
Je hebt werkelijk gekeken naar dat nutteloze debat?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mona was gisteren net zo erg zo niet erger maar omdat ze de bait neerlegde over de Joden bij Liedewij lijkt ze opeens aan de goede kant te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effe goede vrienden bij het CIDI als aanstaande frontvrouw van DNA.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |