Absoluut niet. Gewoon goed gedaan daar.quote:
Eenhoorn en Arend zijn gelukkig allang geen vriendjes meer dus dat gaat hopelijk nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Absoluut niet. Gewoon goed gedaan daar.
Laat Arend Martijn maar de opvolger van Koeman worden. Of haal hem terug naar Rotterdam @:Eenhoorn @:Pistolero
Aub niet naar Ajax
Slot maar ook een Enrique worden hier toch gemiddeld positief beoordeeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:21 schreef Remco het volgende:
Ik volg de niet sport voetbal totaal niet, maar door hoe cynisch hier over voetbaltrainers wordt gedaan snap ik er nog minder van. Is er 1 trainer in de voetbalwereld waar hier ooit positief over gepraat is? Voor mijn idee is het allemaal lood om oud ijzer.
Dan kun je beter van Persie hebben inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eenhoorn en Arend zijn gelukkig allang geen vriendjes meer dus dat gaat hopelijk nooit gebeuren.
Dat geldt niet alleen voor voetbaltrainersquote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:21 schreef Remco het volgende:
Ik volg de niet sport voetbal totaal niet, maar door hoe cynisch hier over voetbaltrainers wordt gedaan snap ik er nog minder van. Is er 1 trainer in de voetbalwereld waar hier ooit positief over gepraat is? Voor mijn idee is het allemaal lood om oud ijzer.
Mooie stap voor Doni. Trots op de bandwagon.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iraola naar Liverpool dan dus uiteindelijk. @:alaphilippe_
Wat een rollercoaster.
Waarom is dit nu al, eten is nog niet eens klaar.quote:
Dan moeten ze geen pingels weggeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 18:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat een grafvoetbal, maar we gunnen @:Rellende_Rotscholier de CL
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Bestaat er een meer typisch SS-sturmbannführer hoofd dan dat van Gyökeres?
Die moest ik natuulijk even Googlen. Ik zeg: Marcel Kittel.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Wytse heeft toch gewoon een snoepreisje voor zichzelf geregeld en zit op locatie?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:26 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Wytse vindt het een echte finale
Man is uitgeblust in de kelders van Hilversum Media Park
Ziggo gratis deze finale maar je bent nu wellicht beetje laatquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:44 schreef Steven184 het volgende:
Wordt CL überhaupt nog uitgezonden tegenwoordig?
O ja Ziggo. Dat hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ziggo gratis deze finale maar je bent nu wellicht beetje laat
Je weet dat de finale al bijna afgelopen is?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
O ja Ziggo. Dat hebben we hier niet.
Nu welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je weet dat de finale al bijna afgelopen is?
Alleen Luis Enrique is het gegund. Voor de rest kan die met bloedgeld gekochte club de rambam krijgen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.
Jammer dat ze niet allebei konden verliezen.
Dit leek nergens op nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laat dit een reden zijn om voor altijd te stoppen met huppelaanloopjes. Klaar mee.
Die sprong letterlijk in het vak van PSG op een gegeven moment. Zoals de orkestleider is, gedragen zijn spelers zich. Nogal vermoeiend theater, ook hoe die David Raya zich presenteerde tijdens de penaltyserie.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 21:05 schreef DeeBee het volgende:
De zeer sympathieke Luis Enrique gunnen we dit wel, hoe Arteta zich weer 120 minuten stond te misdragen.
Nico Kurzquote:Op zaterdag 30 mei 2026 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Is koeltoerquote:Op zondag 31 mei 2026 09:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je eigen stad slopen omdat je de CL wint. Is daar een logische verklaring voor?
Na de gelijkmaker weer lekker achter uit lopen genot.quote:Op zondag 31 mei 2026 13:46 schreef DeeBee het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)de-belandde-a4928471
Shagroker Andries deed maar wat in de penaltyserie, goh, dat was ook niet te zien zeg...
Ja, nog steeds KWAAD WOEDEND dat de altijd vervelende Argentijntjes die avond ontsnapten.
Heb je een keer een coach die het snapt, verneuken de 3 keepers hetquote:Op zondag 31 mei 2026 13:46 schreef DeeBee het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)de-belandde-a4928471
Shagroker Andries deed maar wat in de penaltyserie, goh, dat was ook niet te zien zeg...
Ja, nog steeds KWAAD WOEDEND dat de altijd vervelende Argentijntjes die avond ontsnapten.
Dat hebben ze juist gedaan per 1 januari 2026?quote:Op zondag 31 mei 2026 14:48 schreef Faraday01 het volgende:
De Belgische regering moet volgens HLN bovenop alle bezuinigingen nog eens 7 miljard vinden om het begrotingstekort in 2029 niet verder dan 4% op te laten lopen. En dan is de schuld nu al meer dan 100% BBP.
Wanneer gaan ze overal in Europa vermogen eens wat meer belasten in plaats van overal voorzieningen te verschralen.
Klopt maar stelt nog steeds weinig voor. Gaat me ook niet speciaal om België of Nederland. Alleen al werkelijk rendement belasten zou in Nederland schelen maar het echte ontwijken gebeurt vooral in box 2.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat hebben ze juist gedaan per 1 januari 2026?
Op zich zijn die bidonbriefjes niet gek toch? Alleen zal er waarschijnlijk ook opstaan dat je bij bepaalde spelers moet wachten. Ik weet niet of die theorie van Eddie Murphy nou de heilige graal is.quote:Op zondag 31 mei 2026 14:12 schreef Steven184 het volgende:
Echt, in de jaren 00 waren al de eerste onderzoeken die bewezen dat gokken een slechtere uitkomst heeft.
Ja genotenquote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich zijn die bidonbriefjes niet gek toch? Alleen zal er waarschijnlijk ook opstaan dat je bij bepaalde spelers moet wachten. Ik weet niet of die theorie van Eddie Murphy nou de heilige graal is.
Verder op alle vlakken een geweldig artikel
Na 120 minuten moet je gewoon focussen op het pakken van slecht ingesloten penalty’s.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op zich zijn die bidonbriefjes niet gek toch? Alleen zal er waarschijnlijk ook opstaan dat je bij bepaalde spelers moet wachten. Ik weet niet of die theorie van Eddie Murphy nou de heilige graal is.
Verder op alle vlakken een geweldig artikel
Nu gaan we papieren rendement belasten, wat uiteindelijk geld gaat kosten. Box 2 route gaan ze ook sluiten op basis van de berichten.quote:Op zondag 31 mei 2026 15:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Klopt maar stelt nog steeds weinig voor. Gaat me ook niet speciaal om België of Nederland. Alleen al werkelijk rendement belasten zou in Nederland schelen maar het echte ontwijken gebeurt vooral in box 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |