Freshly out of the College of Commissioners 👆quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:35 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTE5M3o0anM0dGhiaw==
Hey Wopke
Mensen die presteren in de Premjur Liek blijken beter te kunnen voetballen dan geblesseerde B-artiesten van een Braziliaanse degradatiekandidaat of houthakkers die nog onzichtbaar waren tijdens de Eredivisie Conference-Leagueplay-off-finale?quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef Szura het volgende:
Leuk aanvalletje bij Oranje
Gelukkig mogen we over 2 weken gewoon weer genieten van knurft Memvis
maar nu komt WOUTquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:22 schreef wimderon het volgende:
Aké (nooit goed gevonden), Memphis, Timber, Hato, Geert.
Wat een rommel hebben we ingebracht.
Michael Scott vibes.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:35 schreef Szura het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTE5M3o0anM0dGhiaw==
Hey Wopke
De Verlosserquote:
Het is niet eens meer een verrassing. Wanneer is er voor het laatst van het niveau Polen of hoger gewonnen?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Pistolero het volgende:
Dit was weer een succesvolle hatewatch allen.
Winst tegen Noorwegen laatst!quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is niet eens meer een verrassing. Wanneer is er voor het laatst van het niveau Polen of hoger gewonnen?
Pff negativist, hebben we er veel teveel van in Nederland. Gr Ronald Koemanquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb INEENS zo'n gevoel dat WE niet wereldkampioen gaan worden.
Japan gaat ONS compleet vernederen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb INEENS zo'n gevoel dat WE niet wereldkampioen gaan worden.
Je mist Bony he?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De schoolkrantjournalist weer met diepgravende vragen.
De 1-0 ging er niet in he?
Ueda is daar de spits, die gaan niet scoren. Ik ga voor een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Japan gaat ONS compleet vernederen.
Virgil geeft ook weer nietszeggende antwoorden. "Dit wil je niet", "Je speelt niet om te verliezen".quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De schoolkrantjournalist weer met diepgravende vragen.
De 1-0 ging er niet in he?
Als je Bony had, had je hem dan opgesteld?quote:
We zetten er in ieder geval niet de wekker voor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
Tevens gaan we dat wanstaltige WK in failed state USA compleet doodzwijgen in WLR, toch?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ueda is daar de spits, die gaan niet scoren. Ik ga voor een gelijkspelletje.
Canada en Mexico ook niet goedgekeurd?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
Tevens gaan we dat wanstaltige WK in failed state USA compleet doodzwijgen in WLR, toch?
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuperquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
En die lijn is?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuper
Lekker klagenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds wanneer maken we ons weer druk om oefenwedstrijden?
Trump en Infantino zijn slechte mensen, maar we mogen van de wedstrijden genietenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Szura het volgende:
Zo klaar met die zijige kutinterviews met alibiverdediger Furdjul
Groundhog dayquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk verliezen en komt er eindelijk wat kritiek op Koetje. Ik heb geen zin in die zijige woorden van Vurdsjul na afloop.
Lekker genieten!quote:Op donderdag 4 juni 2026 02:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Trump en Infantino zijn slechte mensen, maar we mogen van de wedstrijden genieten
Ook naar z'n voorstelling geweest?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuper
Dit kan echt nietquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
Leuk hoe Fok frontpage AI creaties hun eigen leven gaan leiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Blijven doneren!quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat soort mensen gaat het liefst naar buiten als onderdeel van een burgerwacht, dat gaat ons niet verder helpen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een nieuw dieptepunt. Maar vooral notes blijven geven als ik Frontpage-bezoekers wat meer buitenlucht gun.
Samenscholingsverbodje er bovenop, dan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 12:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat soort mensen gaat het liefst naar buiten als onderdeel van een burgerwacht, dat gaat ons niet verder helpen.
Ik was er al een beetje bang voor toen ik die 'foto' zagquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
Dit zijn de users die Banny graag aantrektquote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 10:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ x ]
HowierdDuk is nu een driftig essay aan het typen over het preventief bombarderen van Vogelaar-wijken door de IDFquote:Op donderdag 4 juni 2026 13:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit zijn de users die Banny graag aantrekt
Je verlangt terug naar het NWS van een jaar geleden, hè?quote:Op donderdag 4 juni 2026 13:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit zijn de users die Banny graag aantrekt
Maar het zijn geen tieten!quote:
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.
Die zijn er ook gewoon weer!
Mensen die schijnbaar geen social media kunnen vinden zodat ze zelf leuke dames kunnen opzoeken, iemand moet dat harde werk maar doen.quote:
Guus Til.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:45 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, Real dat 150 mln gaat neerleggen voor Joey Veerman
Mika Godts natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:45 schreef Steven184 het volgende:
Ik snap een post van jou weer eens niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:45 schreef Steven184 het volgende:
Regarding signings: "I can tell you about three signings: Mourinho, Konaté, and Dumfries. But there will be more. On Tuesday, I'm going to make a significant offer to a top Champions League team for a great player. It would be the largest transfer fee Real Madrid has ever paid. At least 150 million."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap een post van jou weer eens niet.
Real Madrid brengt volgende week bod van 150 miljoen euro uitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joao Neves, denkt men.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:47 schreef Mykonos het volgende:
Real komt nog linksbuitens te kort dus het zal wel om Kvara gaan.
Beetje bij blijven met het nieuws.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.
Die zijn er ook gewoon weer!
Die lijkt mij dan weer precies de verkeerde en absoluut geen Galactico en 150M waard. De oneindig vermoeiende babbelaar Perez nog steeds aan de macht, dan hang je als club ook nog wel in het verleden...quote:
Andere site noemt weer Olise.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die lijkt mij dan weer precies de verkeerde en absoluut geen Galactico en 150M waard. De oneindig vermoeiende babbelaar Perez nog steeds aan de macht, dan hang je als club ook nog wel in het verleden...
Nu is het weer Vitinha!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Andere site noemt weer Olise.
Schiet even alle kanten op.
Veel plezier https://schatkamer.beelde(...)soon=Marc+van+Hintumquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete Studio Voetbal-analist ooit blijft Marc van Hintum.
Was het er eentje of een heleboel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahaha Marc van Hintum
Een lijstje met mogelijke opvolgers van Boel per ongeluk naar Boel sturen.
Nog niet gezien, maar was te verwachten. Iemand die wel iets kan en niet populistisch hoeft te doen. Toch zijn er genoeg punten waar je in kan duiken, wat hij niet altijd even handig heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Stukje van het verhoor van Van Dissel terug gekeken. Het niveauverschil tussen hem en de Kamerleden is gigantisch.
Edwin van der Sar. Eigenlijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete Studio Voetbal-analist ooit blijft Marc van Hintum.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |