Ik snap een post van jou weer eens niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 04:45 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, Real dat 150 mln gaat neerleggen voor Joey Veerman
Regarding signings: "I can tell you about three signings: Mourinho, Konaté, and Dumfries. But there will be more. On Tuesday, I'm going to make a significant offer to a top Champions League team for a great player. It would be the largest transfer fee Real Madrid has ever paid. At least 150 million."quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap een post van jou weer eens niet.
Real Madrid brengt volgende week bod van 150 miljoen euro uitquote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Joao Neves, denkt men.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:47 schreef Mykonos het volgende:
Real komt nog linksbuitens te kort dus het zal wel om Kvara gaan.
Beetje bij blijven met het nieuws.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze komen terug. Ik krijg vele malen meer klachten dat ze weg zijn, en dan van mensen die daadwerkelijk op de FP komen. Het is dan in ieder geval al een tijdje geprobeerd, maar er is geen meetbaar resultaat dat aan het verdwijnen ervan valt toe te dichten.
Die zijn er ook gewoon weer!
Die lijkt mij dan weer precies de verkeerde en absoluut geen Galactico en 150M waard. De oneindig vermoeiende babbelaar Perez nog steeds aan de macht, dan hang je als club ook nog wel in het verleden...quote:
Andere site noemt weer Olise.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die lijkt mij dan weer precies de verkeerde en absoluut geen Galactico en 150M waard. De oneindig vermoeiende babbelaar Perez nog steeds aan de macht, dan hang je als club ook nog wel in het verleden...
Nu is het weer Vitinha!quote:Op vrijdag 5 juni 2026 12:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Andere site noemt weer Olise.
Schiet even alle kanten op.
Veel plezier https://schatkamer.beelde(...)soon=Marc+van+Hintumquote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete Studio Voetbal-analist ooit blijft Marc van Hintum.
Was het er eentje of een heleboel?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahaha Marc van Hintum
Een lijstje met mogelijke opvolgers van Boel per ongeluk naar Boel sturen.
Nog niet gezien, maar was te verwachten. Iemand die wel iets kan en niet populistisch hoeft te doen. Toch zijn er genoeg punten waar je in kan duiken, wat hij niet altijd even handig heeft gedaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:22 schreef Faraday01 het volgende:
Stukje van het verhoor van Van Dissel terug gekeken. Het niveauverschil tussen hem en de Kamerleden is gigantisch.
Edwin van der Sar. Eigenlijk, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ronald 'licht uit, weg die club' Waterreus bleef ook genieten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Libanese leger is nu ook al Hezbollah.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 12:50 schreef Szura het volgende:
Goh het altijd fascistische genocideleger van Israhell veegt weer eens zn reet af met een bestand
https://nos.nl/artikel/26(...)banees-legervoertuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |