Als hij daadwerkelijk informatie heeft aangehouden hoeft dat denk ik niet eens, en hij zat in de proeftijd neem ik aan.quote:
Denk niet dat ze bij zulke hoge functies een proeftijd aanhoudenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk informatie heeft aangehouden hoeft dat denk ik niet eens, en hij zat in de proeftijd neem ik aan.
Hoe groot achten we de kans dat wat figuren van Milieudefensie dit uit rancune hebben doorgespeeld naar de krant?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Als je weet dat het gaat om een aanstelling waar sowieso al enorm veel ophef over gaat ontstaan, ga je je nieuwe directeur toch ook wel goed doorlichten? Dat moet blijkbaar dan door een krant gebeuren..
Een volwassen man die plantagehouderhoedjes draagt moet je sowieso van onder tot boven doorlichten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:59 schreef Marcoss het volgende:
Als je weet dat het gaat om een aanstelling waar sowieso al enorm veel ophef over gaat ontstaan, ga je je nieuwe directeur toch ook wel goed doorlichten? Dat moet blijkbaar dan door een krant gebeuren..
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een volwassen man die plantagehouderhoedjes draagt moet je sowieso van onder tot boven doorlichten.
Proeftijd dus in principe niet.quote:
Proeftijd voor een bestuursfunctie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Proeftijd dus in principe niet.
Timing wel van NRC
Fair - geen idee hoeveel chiefs ze daar hebben trouwens. Was het echt een bestuursfunctie?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:16 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Proeftijd voor een bestuursfunctie?
Ben wel benieuwd hoor, weet niet of ze überhaupt mogen vragen naar dingen als politieke voorkeur, laat staan uit het verleden. Hij zal ook gewoon een VOG hebben gekregen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 12:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als hij daadwerkelijk informatie heeft aangehouden hoeft dat denk ik niet eens, en hij zat in de proeftijd neem ik aan.
Anonieme tip? Milieudefensie was wel op de hoogte en die vonden het schijnbaar geen groot probleem.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 13:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hoe groot achten we de kans dat wat figuren van Milieudefensie dit uit rancune hebben doorgespeeld naar de krant?
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:42 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoor, weet niet of ze überhaupt mogen vragen naar dingen als politieke voorkeur, laat staan uit het verleden. Hij zal ook gewoon een VOG hebben gekregen.
Proeftijd maakt het wel makkelijk, maar dan mag je eigenlijk alsnog niet een politieke voorkeur opgeven als reden, dus kan me voorstellen dat dit nog wel aangevochten gaat worden.
Staat in het artikel.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anonieme tip? Milieudefensie was wel op de hoogte en die vonden het schijnbaar geen groot probleem.
quote:Onderzoeker en historica Anne-Lot Hoek stuitte onlangs op een hele andere Donald Pols. Werkend aan een boek over het apartheidsverleden van Zuid-Afrika en Namibië en hun koloniale geschiedenis kwam zij erachter dat Pols direct betrokken zou zijn bij het lokale verzet tegen de afschaffing van apartheid, als leider van een rechts-extremistische studentenbeweging. Met haar bevindingen benaderde zij NRC.
Een grote gele J?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jonas heeft ook een oranje juichjack aan van de Jumbo
Olie is zwart. Mandela, ja, ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gestreden tegen Shell... En tegen Nelson Mandela.
Ik bedoel, blij met elke (oud) nazi die weggestuurd wordt hoor, maar die man heeft zo niks meer, benieuwd of er niet alsnog wat komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Pols zelf legt zich neer bij het besluit van Tata Steel, zegt hij tegen persbureau ANP. "Ik begrijp dat Tata in een moeilijke situatie zat en een keuze moest maken. Ik heb toen verkeerd gehandeld en moet daar nu de gevolgen van dragen."
Dit wist ik ook niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kom er na een jaar achter dat Lopetegui bondscoach van Qatar is.
En Ajax gaat Dani Ceballos halen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Denzel Dumfries naar Real Madrid.
De tijdlijn wordt vreemder en vreemder.
Afgekeurde Spaanse rommel heeft nog nooit iets goeds gebracht.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En Ajax gaat Dani Ceballos halen.
Nu al een wilde transferzomer.
Vooral een speler die alleen maar domme meningen gaat opleveren. Niet per se een 'snelle' speler, en ondanks technisch vernuft geen speler die aan de lopende band kansen creëert.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Afgekeurde Spaanse rommel heeft nog nooit iets goeds gebracht.
Wat vind jij eigenlijk van Michel?quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral een speler die alleen maar domme meningen gaat opleveren. Niet per se een 'snelle' speler, en ondanks technisch vernuft geen speler die aan de lopende band kansen creëert.
Prachtige 0-0 en 2-1 in de laatste potjes tegen Oman en UAE om te kwalificerenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kom er na een jaar achter dat Lopetegui bondscoach van Qatar is.
Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou ie nu ineens wel normaal kunnen praten?
Dat zal allemaal best. Ik moet eerst nog maar zien of hij er überhaupt wel zin in heeft, voor zijn ongetwijfeld hoge salaris. Ik verwacht er niks van.quote:Op woensdag 3 juni 2026 00:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vooral een speler die alleen maar domme meningen gaat opleveren. Niet per se een 'snelle' speler, en ondanks technisch vernuft geen speler die aan de lopende band kansen creëert.
Deze kan echt niet man.quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heel af en toe pakt zoiets goed uit, zoals Götze of Laudrup (quote:Op woensdag 3 juni 2026 12:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Ik moet eerst nog maar zien of hij er überhaupt wel zin in heeft, voor zijn ongetwijfeld hoge salaris. Ik verwacht er niks van.
Daadkracht kan je de VVD niet ontzeggen.quote:https://www.ad.nl/nieuws/(...)aanmoedigt~a858c2ba/
1. De hypotheekrenteaftrek
De Europese Commissie vindt dat Nederland de opbouw van schulden zwaar aanmoedigt, met name door de hypotheekrenteaftrek.
2. Basisonderwijs
De Europese Commissie ziet dat het niveau van basisvaardigheden, zoals lezen en rekenen, in Nederland veel sneller daalt dan elders
3. Arbeidsmigranten
De Europese Commissie ziet dat de Nederlandse arbeidsmarkt een extreem hoog aandeel flexwerkers heeft. Met name arbeidsmigranten belanden daardoor in ‘precaire werkomstandigheden’.
Wat zijn er toch een hoop dingen waar we dankzij de VVD veel slechter in zijn dan de rest van Europa. Fijn dat dat af en toe voor ons op een rijtje wordt gezet.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daadkracht kan je de VVD niet ontzeggen.
Ik vond deze te grof, maar fijn dat iemand hem wel aan durfdequote:Op woensdag 3 juni 2026 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Summerville, geweldige speler.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:20 schreef Szura het volgende:
Leuk aanvalletje bij Oranje
Gelukkig mogen we over 2 weken gewoon weer genieten van knurft Memvis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Summerville, geweldige speler.Matige reller ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is nog steeds maar een Rellende in opleiding he, zit nog op school.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |