Japan gaat ONS compleet vernederen.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb INEENS zo'n gevoel dat WE niet wereldkampioen gaan worden.
Je mist Bony he?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De schoolkrantjournalist weer met diepgravende vragen.
De 1-0 ging er niet in he?
Ueda is daar de spits, die gaan niet scoren. Ik ga voor een gelijkspelletje.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Japan gaat ONS compleet vernederen.
Virgil geeft ook weer nietszeggende antwoorden. "Dit wil je niet", "Je speelt niet om te verliezen".quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De schoolkrantjournalist weer met diepgravende vragen.
De 1-0 ging er niet in he?
Als je Bony had, had je hem dan opgesteld?quote:
We zetten er in ieder geval niet de wekker voor.quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
Tevens gaan we dat wanstaltige WK in failed state USA compleet doodzwijgen in WLR, toch?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ueda is daar de spits, die gaan niet scoren. Ik ga voor een gelijkspelletje.
Canada en Mexico ook niet goedgekeurd?quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
Tevens gaan we dat wanstaltige WK in failed state USA compleet doodzwijgen in WLR, toch?
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuperquote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Pistolero het volgende:
En die lijn is?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuper
Lekker klagenquote:Op woensdag 3 juni 2026 23:16 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sinds wanneer maken we ons weer druk om oefenwedstrijden?
Trump en Infantino zijn slechte mensen, maar we mogen van de wedstrijden genietenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2026 22:43 schreef Szura het volgende:
Zo klaar met die zijige kutinterviews met alibiverdediger Furdjul
Groundhog dayquote:Op zondag 7 september 2025 18:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hopelijk verliezen en komt er eindelijk wat kritiek op Koetje. Ik heb geen zin in die zijige woorden van Vurdsjul na afloop.
Lekker genieten!quote:Op donderdag 4 juni 2026 02:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Trump en Infantino zijn slechte mensen, maar we mogen van de wedstrijden genieten
Ook naar z'n voorstelling geweest?quote:Op woensdag 3 juni 2026 23:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alhoewel ik weinig kijk, volg ik de lijn Simon Kuper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |