abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:47 #1
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895864

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895869
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 08:53:01 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220895875
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:55:02 #4
388664 crew  Dotteke
pi_220895883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:53 schreef DJMO het volgende:
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.
Voor de zoveelste keer op een rij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220895884
Krijg spontaan zin om te kleien door de OP
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:58:35 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220895899
Wat hou je tegen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220895906
Ik heb geen klei in huis
pi_220895908
Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220895933
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Dat is zo 50 euro aan koper *O*
Ja ik kan hier wel zo'n buisje gebruiken voor een buitenkraan. Ik ben jaloers dat zij dit kunnen betalen! _O_
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:58 #10
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895935
ToTSnurkGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895945
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:09:32 #12
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
* MooieTop6 gaat ToT niet zoenen :r
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895958
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
* MooieTop6 gaat ToT niet zoenen :r
:D :T
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:17:13 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220895999
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Gadverdamme :r
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220896000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Gepeperde sardines, lekker
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:51 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896014
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees) _O-

valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:52 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220896015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Ben blij met mijn bolletje met gebakken ei. Niet jaloers op jou ontbijt :X
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:22:42 #18
128465 Wrapster
pi_220896028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:o
Niet mooi? Tegen de policy?
heeft FOK verlaten
pi_220896031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef DJMO het volgende:
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees) _O-

valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks :P
Altijd gedacht dat daar baby’s voor gebruikt werden
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:26 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896092
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220896099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Knuffel

Ik ga niks doen hihi

Enkel BLUB zeggen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220896110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Bizar zeg
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:53 #23
388664 crew  Dotteke
pi_220896143
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Niet mooi? Tegen de policy?
Tieten mag.van de policy.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:40:33 #24
128465 Wrapster
pi_220896155
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Tieten mag.van de policy.
Gelukkig maar O+
heeft FOK verlaten
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:22 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220896161
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Gelukkig maar O+
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bent 8-)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220896183
6336d8fc81a12d0f074d168a52427ed003a47c61.jpg?1779867841
Hihi
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:16 #27
128465 Wrapster
pi_220896193
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bent 8-)
Het valt wel mee }:|
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:38 #28
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896194
Ik mis @MizzezAmy
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:43 #29
128465 Wrapster
pi_220896195
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi
Foei mutske :+
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:45:50 #30
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896197
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi
TETTEN *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220896201
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:45 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Foei mutske :+
^p^ kusje :*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:47:17 #32
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220896203
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi
NSFW
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:48:17 #33
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896208
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:47 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
NSFW
StevenT *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:48:47 #34
128465 Wrapster
pi_220896209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:47 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
^p^ kusje :*
Noh O+
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:49:32 #35
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896215
Ik ben net een half uur zekeringen aan het checken omdat een apparaat het niet doet...

Zit de stekker er niet in 8)7
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:50:51 #36
128465 Wrapster
pi_220896226
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net een half uur zekeringen aan het checken omdat een apparaat het niet doet...

Zit de stekker er niet in 8)7
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodig :Y
heeft FOK verlaten
pi_220896239
Ik ga even sociaal doen en naar de schrijfclub
pi_220896243
Het is een hete zomerdag geweest en net als mama haar kind in bed wil stoppen breekt een hevig onweer uit. De kleine jongen is doodsbang en met een trillende stem vraagt hij: 'Mama, wil je bij mij slapen vannacht?'

Moeder geeft haar zoontje een flinke knuffel en zegt: 'Dat kan niet, ik moet bij papa slapen.' Het jongetje is even stil en zegt dan: 'Wat een grote bangerik is hij toch, hè?'
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:52:51 #39
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896244
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodig :Y
Van een brunette :Y
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Redactie Frontpage woensdag 27 mei 2026 @ 09:53:17 #40
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220896248
Ik had deze TT
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:56:05 #41
388664 crew  Dotteke
pi_220896257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het is een hete zomerdag geweest en net als mama haar kind in bed wil stoppen breekt een hevig onweer uit. De kleine jongen is doodsbang en met een trillende stem vraagt hij: 'Mama, wil je bij mij slapen vannacht?'

Moeder geeft haar zoontje een flinke knuffel en zegt: 'Dat kan niet, ik moet bij papa slapen.' Het jongetje is even stil en zegt dan: 'Wat een grote bangerik is hij toch, hè?'
lol
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220896283
c_/ :*
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:03:21 #43
128465 Wrapster
pi_220896288
@Dotteke Dit zou ik als vrouw zijn volgens de AI. Heb drie keer gegenereerd met een andere random seed en kwam drie keer hetzelfde gezicht uit. Was niet zoals in mijn droom...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:05:27 #44
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896298
quote:
Nymfie *O*
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220896324
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:05 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Nymfie *O*
Mooierd!! c_/ Hoe is het, knapperd? O+
I know, you gonna want me..
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:43 #46
388664 crew  Dotteke
pi_220896331
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef Wrapster het volgende:
@:Dotteke Dit zou ik als vrouw zijn volgens de AI. Heb drie keer gegenereerd met een andere random seed en kwam drie keer hetzelfde gezicht uit. Was niet zoals in mijn droom...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:52 #47
128465 Wrapster
pi_220896343
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?
Oogde jonger en had rood haar :D
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:12:55 #48
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896345
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
Mooierd!! c_/ Hoe is het, knapperd? O+
Lekker lekker, en met jou?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:27:10 #49
128465 Wrapster
pi_220896409
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Van een brunette :Y
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:38:08 #50
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896443
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:27 schreef Wrapster het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
:9~ lekkere koffie
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220896454
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Lekker lekker, en met jou?
hedonism.. :')
I know, you gonna want me..
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:46:29 #52
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896469
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
hedonism.. :')
Mand
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220896493
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:46 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Mand
:?
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 10:57:10 #54
128465 Wrapster
pi_220896502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:42 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
hedonism.. :')
heeft FOK verlaten
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:57:29 #55
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_220896505
:D
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:00:43 #56
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220896513
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:55 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:?
Ja geen idee :@
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:02:30 #57
128465 Wrapster
pi_220896518
Zin in een lekker sappige Hema worst :9
heeft FOK verlaten
pi_220896521
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:00 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Ja geen idee :@
Stuurde je mij nou gewoon naar mijn mand? :|W :D
I know, you gonna want me..
pi_220896525
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220896569
:O
I know, you gonna want me..
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:15:52 #61
128465 Wrapster
pi_220896593
quote:
Wikkelen en lekker slapen?
heeft FOK verlaten
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 11:17:07 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896600
Ik heb er genoeg van. Echt hoor, ik kan toch niet 24 uur per dag thuisblijven voor de woningbouw?
Ik drink m'n koffie op, pak m'n tas en smeer hem. Dan komen ze maar voor Jan lul. Ze moeten maar begrijpen dat ik gewoon een leven heb ondanks dat m'n kinderen uithuisgeplaatst zijn. Of, ondanks? Misschien juist wel dankzij dat feit. Want tot hun uithuisplaatsing was ik altijd thuis, om te zorgen etc. Daarna ben ik gaan wandelen en vond ik een leven terug, dat mij rust, dromen en verlangens bracht, gecombineerd met m'n kinderen en Rob gaf. Helaas ook die hardnekkige alcoholverslaving en bijbehorende klinische opnames waar ik al sinds 2021 mee bezig ben, en nu voor hypnose therapie op de wachtlijst sta.

Tabé
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220896609
quote:
17s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:15 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Wikkelen en lekker slapen?
:Y
I know, you gonna want me..
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 11:24:09 #64
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896646
Want ik moet ook nog eens lopend naar het station, bus moet omrijden want weg werkzaamheden in de buurt :(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 11:26:53 #65
128465 Wrapster
pi_220896659
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:18 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:

[..]
:Y
:9 O+
heeft FOK verlaten
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 11:40:47 #66
388664 crew  Dotteke
pi_220896721
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef DJMO het volgende:
Ik heb er genoeg van. Echt hoor, ik kan toch niet 24 uur per dag thuisblijven voor de woningbouw?
Ik drink m'n koffie op, pak m'n tas en smeer hem. Dan komen ze maar voor Jan lul. Ze moeten maar begrijpen dat ik gewoon een leven heb ondanks dat m'n kinderen uithuisgeplaatst zijn. Of, ondanks? Misschien juist wel dankzij dat feit. Want tot hun uithuisplaatsing was ik altijd thuis, om te zorgen etc. Daarna ben ik gaan wandelen en vond ik een leven terug, dat mij rust, dromen en verlangens bracht, gecombineerd met m'n kinderen en Rob gaf. Helaas ook die hardnekkige alcoholverslaving en bijbehorende klinische opnames waar ik al sinds 2021 mee bezig ben, en nu voor hypnose therapie op de wachtlijst sta.

Tabé
Veel plezier bij je zoon ( of zonen)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 11:47:21 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Veel plezier bij je zoon ( of zonen)
Enkelvoud vandaag.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:48:18 #68
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_220896762
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:48 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
StevenT *O*
Topkje _O_
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 11:54:17 #69
388664 crew  Dotteke
pi_220896785
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:47 schreef DJMO het volgende:

[..]
Enkelvoud vandaag.
Lekker genieten, n iemand kan je verbieden een hele dag thuis te zitten.

Gewoon je ding doen en zorgen dat je voldoende water verbruikt :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:01:10 #70
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_220896825
Omeftiolb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')