abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 08:49:47 #1
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895864

Spel bedacht door: Pg_Up O+
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool. *;


Het DodetopicspeI

Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.

i Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.

i Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.



SPOILER: Top 50
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.

i DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS



Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.

SPOILER: In Memoriam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DTS GEBODEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Winnaar april
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895869
Blub
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 08:53:01 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220895875
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:55:02 #4
388664 crew  Dotteke
pi_220895883
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:53 schreef DJMO het volgende:
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.
Voor de zoveelste keer op een rij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220895884
Krijg spontaan zin om te kleien door de OP
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 08:58:35 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220895899
Wat hou je tegen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220895906
Ik heb geen klei in huis
pi_220895908
Moe
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220895933
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:41 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Dat is zo 50 euro aan koper *O*
Ja ik kan hier wel zo'n buisje gebruiken voor een buitenkraan. Ik ben jaloers dat zij dit kunnen betalen! _O_
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:06:58 #10
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895935
ToTSnurkGod _O_
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895945
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:09:32 #12
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220895952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
* MooieTop6 gaat ToT niet zoenen :r
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
pi_220895958
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
* MooieTop6 gaat ToT niet zoenen :r
:D :T
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:17:13 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220895999
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Gadverdamme :r
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220896000
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Gepeperde sardines, lekker
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:51 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896014
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees) _O-

valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:20:52 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220896015
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis! :Y)
Ben blij met mijn bolletje met gebakken ei. Niet jaloers op jou ontbijt :X
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:22:42 #18
128465 Wrapster
pi_220896028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 08:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:o
Niet mooi? Tegen de policy?
heeft FOK verlaten
pi_220896031
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef DJMO het volgende:
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees) _O-

valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks :P
Altijd gedacht dat daar baby’s voor gebruikt werden
  Frontpage Koningin / Reizende reporter woensdag 27 mei 2026 @ 09:30:26 #20
147316 crew  DJMO
#trut
pi_220896092
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_220896099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Knuffel

Ik ga niks doen hihi

Enkel BLUB zeggen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220896110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Bizar zeg
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:38:53 #23
388664 crew  Dotteke
pi_220896143
quote:
11s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:22 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Niet mooi? Tegen de policy?
Tieten mag.van de policy.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  FOK!mycroftheld woensdag 27 mei 2026 @ 09:40:33 #24
128465 Wrapster
pi_220896155
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Tieten mag.van de policy.
Gelukkig maar O+
heeft FOK verlaten
  Moderator woensdag 27 mei 2026 @ 09:41:22 #25
388664 crew  Dotteke
pi_220896161
quote:
10s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:40 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Gelukkig maar O+
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bent 8-)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')