Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn hater <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voor de zoveelste keer op een rijquote:Op woensdag 27 mei 2026 08:53 schreef DJMO het volgende:
de fiets van Dave Roelvink is gestolen hoorde ik net op de radio.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat hou je tegenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MoeWerewolf
Ja ik kan hier wel zo'n buisje gebruiken voor een buitenkraan. Ik ben jaloers dat zij dit kunnen betalen!quote:![]()
![]()
ToTSnurkGod
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 gaat ToT niet zoenenquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis!
Gadverdammequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Gepeperde sardines, lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Zo, ff lekker ontbeten met toastjes met gepeperde sardines, en andere met brie en ansjovis!![]()
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees)![]()
valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ben blij met mijn bolletje met gebakken ei. Niet jaloers op jou ontbijtquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:08 schreef ToT het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd gedacht dat daar baby’s voor gebruikt werdenquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:20 schreef DJMO het volgende:
eigenlijk is het vreemd. Ik lust geen vis, dus ook geen paling, maar palingworst vind ik dan wel weer lekker (jaja, ik weet het, is geen vis, maar vlees)![]()
valt in dezelfde categorie: babyolie wordt niet van baby's gemaakt enzulks![]()
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???Ik heb er één en ik ben er trots op
Knuffelquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???
Ik ga niks doen hihi
Enkel BLUB zeggenWerewolf
Bizar zegquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:30 schreef DJMO het volgende:
ik blijf het benoemen ... ik wil naar buiten, langs de apotheek om m'n medicijnen op te halen, en door naar hoorn/wognum voor bezoek aan zoonlief. Maar ik ben bang (!) dat als ik nu wegga, ik een bezoek van de woningbouw mis, waardoor zij weer vals bewijs verkrijgen dat ik geen gebruik maak van mijn woning. Dit is toch te zot voor woorden ???![]()
Tieten mag.van de policy.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bentquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het valt wel meequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bent
heeft FOK verlaten![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
TETTENquote:
Werewolf
StevenTquote:
Ik ben net een half uur zekeringen aan het checken omdat een apparaat het niet doet...
Zit de stekker er niet in
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net een half uur zekeringen aan het checken omdat een apparaat het niet doet...
Zit de stekker er niet in
heeft FOK verlaten![]()
Het is een hete zomerdag geweest en net als mama haar kind in bed wil stoppen breekt een hevig onweer uit. De kleine jongen is doodsbang en met een trillende stem vraagt hij: 'Mama, wil je bij mij slapen vannacht?'
Moeder geeft haar zoontje een flinke knuffel en zegt: 'Dat kan niet, ik moet bij papa slapen.' Het jongetje is even stil en zegt dan: 'Wat een grote bangerik is hij toch, hè?'Werewolf
Van een brunettequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodig
lolquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het is een hete zomerdag geweest en net als mama haar kind in bed wil stoppen breekt een hevig onweer uit. De kleine jongen is doodsbang en met een trillende stem vraagt hij: 'Mama, wil je bij mij slapen vannacht?'
Moeder geeft haar zoontje een flinke knuffel en zegt: 'Dat kan niet, ik moet bij papa slapen.' Het jongetje is even stil en zegt dan: 'Wat een grote bangerik is hij toch, hè?'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Dotteke Dit zou ik als vrouw zijn volgens de AI. Heb drie keer gegenereerd met een andere random seed en kwam drie keer hetzelfde gezicht uit. Was niet zoals in mijn droom...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten![]()
Nymfiequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef Wrapster het volgende:
@:Dotteke Dit zou ik als vrouw zijn volgens de AI. Heb drie keer gegenereerd met een andere random seed en kwam drie keer hetzelfde gezicht uit. Was niet zoals in mijn droom...Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oogde jonger en had rood haarquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?
heeft FOK verlaten![]()
Lekker lekker, en met jou?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mooierd!!Hoe is het, knapperd?
quote:lekkere koffie
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: