Het valt wel meequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nu snap ik met wat je vrouw bedoelde. Waar je veel mee bezig bent
TETTENquote:
StevenTquote:
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodigquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben net een half uur zekeringen aan het checken omdat een apparaat het niet doet...
Zit de stekker er niet in
Van een brunettequote:Op woensdag 27 mei 2026 09:50 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog een bakkie pleur nodig
lolquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
Het is een hete zomerdag geweest en net als mama haar kind in bed wil stoppen breekt een hevig onweer uit. De kleine jongen is doodsbang en met een trillende stem vraagt hij: 'Mama, wil je bij mij slapen vannacht?'
Moeder geeft haar zoontje een flinke knuffel en zegt: 'Dat kan niet, ik moet bij papa slapen.' Het jongetje is even stil en zegt dan: 'Wat een grote bangerik is hij toch, hè?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
Nymfiequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:03 schreef Wrapster het volgende:
@:Dotteke Dit zou ik als vrouw zijn volgens de AI. Heb drie keer gegenereerd met een andere random seed en kwam drie keer hetzelfde gezicht uit. Was niet zoals in mijn droom...Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Oogde jonger en had rood haarquote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is geen lelijke vrouw vind ik. Wat had jij dan voor iemand in jou droom?
Lekker lekker, en met jou?quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:10 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Mooierd!!Hoe is het, knapperd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |