Mandquote:
Ja geen ideequote:
Veel plezier bij je zoon ( of zonen)quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:17 schreef DJMO het volgende:
Ik heb er genoeg van. Echt hoor, ik kan toch niet 24 uur per dag thuisblijven voor de woningbouw?
Ik drink m'n koffie op, pak m'n tas en smeer hem. Dan komen ze maar voor Jan lul. Ze moeten maar begrijpen dat ik gewoon een leven heb ondanks dat m'n kinderen uithuisgeplaatst zijn. Of, ondanks? Misschien juist wel dankzij dat feit. Want tot hun uithuisplaatsing was ik altijd thuis, om te zorgen etc. Daarna ben ik gaan wandelen en vond ik een leven terug, dat mij rust, dromen en verlangens bracht, gecombineerd met m'n kinderen en Rob gaf. Helaas ook die hardnekkige alcoholverslaving en bijbehorende klinische opnames waar ik al sinds 2021 mee bezig ben, en nu voor hypnose therapie op de wachtlijst sta.
Tabé
Enkelvoud vandaag.quote:
Lekker genieten, n iemand kan je verbieden een hele dag thuis te zitten.quote:
Slaaptquote:
De ene helft is Blub en de andere helft is Mutskequote:
Hahaha jaquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ene helft is Blub en de andere helft is Mutske
Druk BlubberMutskequote:Op woensdag 27 mei 2026 12:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hahaha ja
Ik doe ondertussen nog wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |