Ben je al bij je zoon geweest?quote:
Daar zit ik nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
O oke, geniet ervanquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 16:55 schreef DJMO het volgende:
ZO das kort en pittigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Storm?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:11 schreef mario390 het volgende:
In Bezirk zijn Bomen omgevallen Keller overfloetet
Wij gaan vrijdag onweer en zo krijgen.quote:
quote:
Technisch gezien moet ik je daar nu gelijk in geven.quote:
Iddquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Technisch gezien moet ik je daar nu gelijk in geven.
Mand!quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:50 schreef Pinnenmutske het volgende:
Er komt een indiaan bij het gemeentehuis. Hij zegt tegen de man bij de balie: Ik wil een andere naam. Zegt die man achter de balie: Hoe heet je dan? Arend die uit de Lucht valt, zegt de indiaan. Hoe wil je dan heten? Vraagt de man achter de balie. Waarop de indiaan antwoordt: PLOFFFFFFFFFF
quote:
Ja vond ik ook maken we er mijrio vanquote:Op woensdag 27 mei 2026 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Homar klinkt als een supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |