Iedereen mag spelen zoals ze het willen. Iedereen heeft andere doelen. Maar de prijs is alleen voor de nr 1 het mooie gedicht van Bolke en Bolke @Grrrrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Velen spelen het dan verkeerd; die vinden het gewoon geinig als ze net weer ff een plaatje hoger kunnen komen, of dat ze een specifiek persoon verdringen.
Die snappen het spel dus niet.
En ook nog eens een gedicht van mij, als bonusquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen mag spelen zoals ze het willen. Iedereen heeft andere doelen. Maar de prijs is alleen voor de nr 1 het mooie gedicht van Bolke en Bolke @:Grrrrrrrr
Sinterklaaskapoentjequote:Op woensdag 27 mei 2026 20:25 schreef Homijn het volgende:
Neue...![]()
Pg_up in ONZ / Het Dodetopicspel
[..]
Hij is altijdquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand krijgt hulp. Hij is er op de juiste momenten
Jaa ook dat nog eens. Eigenlijk moet ik maar weer eens gaan winnen. Nu twee maanden niet is alweer genoeg. Wil weer een Homijn gedicht 🍀quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
En ook nog eens een gedicht van mij, als bonus
Zet iemand die je stoort dan op de blok. Of scrol snel doorquote:
* Homijn meldt zich in juni weer met een gedicht voor de winnaarquote:
Ga je weg?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn meldt zich in juni weer met een gedicht voor de winnaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:51 schreef Wrapster het volgende:
Of ik iets nuttigs met AI doe? Zeker
Wat is daar nuttig aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Lol het is waarschijnlijk meer het genot 😛quote:
Ik kan met bepaalde sleutelwoorden in de prompt verdomt realistische plaatjes genererenquote:Op woensdag 27 mei 2026 20:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol het is waarschijnlijk meer het genot 😛
Als je het leuk vindt waarom niet.quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:54 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ik kan met bepaalde sleutelwoorden in de prompt verdomt realistische plaatjes genereren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |