SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is positief nieuws, ik denk dat het een goed idee is om een Fin de EU te laten vertegenwoordigen.quote:
Ja Putin is erg boos dat Finland bescherming zocht bij NATO, dus dat hij het gesprek doet is logischquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is positief nieuws, ik denk dat het een goed idee is om een Fin de EU te laten vertegenwoordigen.
Finland heeft geen toegang tot de noordpool, Noorwegen grenst daar aan Rusland.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:11 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja Putin is erg boos dat Finland bescherming zocht bij NATO, dus dat hij het gesprek doet is logisch
Zonder Finland kan Putin niet de baas van de noordpool worden
Bekijk deze YouTube-video
Maar Noorwegen is al lid van natoquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Finland heeft geen toegang tot de noordpool, Noorwegen grenst daar aan Rusland.
Zoek maar Kirkenes op de kaart.
quote:AI-overzicht
Ja, Noorwegen is inderdaad lid van de NAVO.
Het land is zelfs een van de twaalf oprichtende leden en heeft zich aangesloten bij het bondgenootschap op 4 april 1949.
Meer details over het lidmaatschap:
Positie: Noorwegen vormt de strategische noordelijke flank van de NAVO en grenst in het noorden direct aan Rusland.
In de zin van dat er geen akkoord komt of in de zin dat er na een wapenstilstand toch weer gevochten zal worden?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
Denk eigenlijk dat onderhandelingen toch niet gaan werken. Over een jaar zijn we weer waar we nu waren.
Onderhandelingen met Rusland zijn per definitie niets waard. Die vegen hun reet af met elke overeenkomst.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:30 schreef Discombobulate het volgende:
Denk eigenlijk dat onderhandelingen toch niet gaan werken. Over een jaar zijn we weer waar we nu waren.
Beide. Voorlopig heeft Poetin geen enkel belang bij enige concessie.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In de zin van dat er geen akkoord komt of in de zin dat er na een wapenstilstand toch weer gevochten zal worden?
Gezien de berichtgeving lijkt men toch wel iets dichter bij een akkoord te kunnen komen. Wellicht kan de EU qua onderhandeling wat bijdragen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:13 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Beide. Voorlopig heeft Poetin geen enkel belang bij enige concessie.
quote:Russia spent between $361 million and $411 million on the strike on Kyiv on May 24. The cost of just one Oreshnik missile reached $50 million, and there is reason to believe that there were two of them, — American Institute for the Study of War (ISW).
En hoe duur zijn de Patriots? Ik denk dat kosten er niet heel veel toe doen in een oorlog.quote:
Kosten doen er toe als je voorraad en je geld (bijna) op is. Zolang je voorraad weg schiet is het inderdaad relatief weinig spannend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En hoe duur zijn de Patriots? Ik denk dat kosten er niet heel veel toe doen in een oorlog.
Doen die eigenlijk iets nuttigs tegen die Oreshnik dingen?quote:Op woensdag 27 mei 2026 07:37 schreef sp3c het volgende:
voor Oekraine zijn de Patriot raketten min of meer graties
neequote:Op woensdag 27 mei 2026 07:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Doen die eigenlijk iets nuttigs tegen die Oreshnik dingen?
Ik zie het nog niet zo. Vooralsnog blijven ze in de Donbas veel meer eisen dan ze met geweld kunnen bereiken…quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Gezien de berichtgeving lijkt men toch wel iets dichter bij een akkoord te kunnen komen. Wellicht kan de EU qua onderhandeling wat bijdragen.
Het is dat het zo veel leed oplevert, anders was het echt hilarisch hoe ze hun middelen zo verspillen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |