Heb ik ook weleens.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik krijg de homepage van bol
Volgens mij werkt de affiliate niet zo goed meer
Inclusief alle accessoires? Dat lijkt me helemaal niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens.
Het apparaat is van Vivid Green.
In de getoonde configuratie bij Bol, hebben ze de aanbieding van 149,99, voor 129,99
Nou ja, daar ben ik dus ook een beetje op bedacht.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:32 schreef Lienekien het volgende:
Kan nooit wat zijn, voor die prijs. Onderdelen die het minder goed doen of snel stuk gaan.
De reviews op Bol zijn wel erg enthousiast allemaal. Op Trustpilot staan ook minder positieve, m.n. over het bedrijf en de service.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben ik dus ook een beetje op bedacht.
Vandaar dat ik vraag of er ervaringen met dit apparaat zijn.
Reviews zijn goed, maar een wel heel erg lijkende fentic gaat alle kanten op.
Dat is het ook hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De reviews op Bol zijn wel erg enthousiast allemaal. Op Trustpilot staan ook minder positieve, m.n. over het bedrijf en de service.
Je kunt ook denken ‘ach, voor die prijs… wil ik het risico wel nemen’.
Het is ook een beetje vreemde foto dat je tegelijk fruit pureert en gehakt draait. Het ziet er onsmakelijk uit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Je blijft schoonmaken als je dit apparaat gebruikt hebt.
Ja, alsof ie op hol is.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is ook een beetje vreemde foto dat je tegelijk fruit pureert en gehakt draait. Het ziet er onsmakelijk uit.
Dat zal.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Je blijft schoonmaken als je dit apparaat gebruikt hebt.
129,99 weggegooid geld. Apparaten die zogenaamd alles kunnen, doen niets goed, maar alles slecht.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:06 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens.
Het apparaat is van Vivid Green.
In de getoonde configuratie bij Bol, hebben ze de aanbieding van 149,99, voor 129,99
En gaan doorgaans heel snel kapot. 1 voor 1 zeg maar. Zo'n alleskunner die een beetje goed is kun je niet bouwen en er nog winst op maken ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
129,99 weggegooid geld. Apparaten die zogenaamd alles kunnen, doen niets goed, maar alles slecht.
Laten we die 129,99 dan maar “leergeld” noemenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En gaan doorgaans heel snel kapot. 1 voor 1 zeg maar. Zo'n alleskunner die een beetje goed is kun je niet bouwen en er nog winst op maken ook.
Dit. Bovendien: hoe vaak heb je nou echt een gehaktmolen nodig als normale consument.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
129,99 weggegooid geld. Apparaten die zogenaamd alles kunnen, doen niets goed, maar alles slecht.
Maar goed, denk dat je dat niet wilt horen, het toch koopt en na een korte tijd staat dit ding stof te verzamelen
Het is niet dat ik het niet wil horen, want de stemmetjes in mijn hoofd zeggen net zoiets.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Maar goed, denk dat je dat niet wilt horen, het toch koopt en na een korte tijd staat dit ding stof te verzamelen
Ga je écht gehakt draaien?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet wil horen, want de stemmetjes in mijn hoofd zeggen net zoiets.
Maar daarom ook dit topic; ik hoop dat jullie het voor mij kunnen verantwoorden, want ergens kan ik het voor mezelf niet.
Aan de andere kant wil ik ook meer dan mijn aandoening mijn lichaam toelaat te doen en wil ik ook nog nieuwe dingen leren.
Een beetje mechanische ondersteuning is welkom, zeg maar.
De aandoening zorgt er ook voor dat ik niet echt in het geld zwem (uitkering), dus iets wat in de basis 400 euro kost en vervolgens de rest aan 200 euro per stuk bij moet kopen, wordt hem ook niet.
Ik heb nog wel plannen voor frikandellen en worstjes ookquote:Op dinsdag 26 mei 2026 21:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ga je écht gehakt draaien?
Kijk naar wat je daadwerkelijk gaat gebruiken, een mixer, een blender? En besteed daar geld aan. Dit apparaat is je geld weggooien.
Succesquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel plannen voor frikandellen en worstjes ook
Ik ben het niet vaak met je eens, maar in deze zeker wel. Denk dat het beter is om een goede tweedehands te kopen, dan een slechte nieuw.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:02 schreef Mikeytt het volgende:
Ik zou aanraden om echt een KitchenAid te nemen. Op Marktplaats voor schappelijke prijzen te vinden. Enorm goede kwaliteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |