abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2026 @ 23:23:20 #51
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220925354
Brrrr....
pi_220925807
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:03 schreef Goitske het volgende:

[..]
Ik weet niet of je hier wat aan hebt maar dit is wat perplexity zegt

https://www.perplexity.ai(...)e0-ae41-721d9b6a1c05
Mja. Zo ver was ik zelf ook al, maar bedankt.
  zondag 31 mei 2026 @ 09:20:44 #55
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220927133
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture

https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918

[ afbeelding ]
Bosch is een duidelijke betere keuze dan wat in je OP stond.
pi_220927560
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture

https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918

[ afbeelding ]
Hij heeft bij mij naar alle tevredenheid 10 jaar gedraaid. Je kunt ook best een keer brood er in draaien op laag toeren maar moet niet te veel er in 1x in gooien.
Ook de toebehoren werkten prima had alleen de vleesmolen niet.
pi_220927770
De Kenwood Prospero+ heb ik geen ervaring mee. Misschien is het ook handig om eens te kijken in een winkel naar de machine hoe hij aan voelt. Bij mij viel op die manier ook eentje af.
pi_221003595
Goed. Het is dus de Bosch geworden.

quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 01:52 schreef marc0871 het volgende:
Hmm, dan komt zo'n mum5 idd ook in de picture

https://www.bol.com/nl/nl(...)989686-3290971712918

[ afbeelding ]
Ondertussen deeg gemaakt voor pizza en een riblap in gehakt veranderd.
Boh, bijna niet leuk meer, hoe makkelijk of dat dat gaat.
Maar daar heb ik hem ook voor *O*
Ik had alleen alles alweer schoon en de rest van de toppings gesneden en geraspt, voordat ik me bedacht dat ik dat ook met de machine had kunnen doen :@

Voorlopig blij mee.
  woensdag 10 juni 2026 @ 19:41:27 #59
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221003741
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:21 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Het is dus de Bosch geworden.
[..]
Ondertussen deeg gemaakt voor pizza en een riblap in gehakt veranderd.
Boh, bijna niet leuk meer, hoe makkelijk of dat dat gaat.
Maar daar heb ik hem ook voor *O*
Ik had alleen alles alweer schoon en de rest van de toppings gesneden en geraspt, voordat ik me bedacht dat ik dat ook met de machine had kunnen doen :@

Voorlopig blij mee.
Mooi!
Goed dat je wat degelijks hebt.
pi_221004008
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 19:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mooi!
Goed dat je wat degelijks hebt.
Oh, maar af en toe luister ik ook weleens.
Niet te vaak, want anders hoor ik er niet meer bij.
  woensdag 10 juni 2026 @ 21:28:47 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221004448
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:06 schreef Kreator het volgende:

[..]
Typisch fok is dat.

Zo vroeg ik in een ander topic om ervaringen met een pellet bbq en kreeg alleen maar 'koop een kolen apparaat', 'dat heeft niks met bbq te maken'.
Mijns inziens stond er bij.

En dus reageer je daar maar niet meer. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')