Wat een schatjequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb vanavond het reactieformulier ingevuld. Vragen waarom deze, wat is je ervaring, hoe ziet het huis eruit etc. Dat gaan ze beoordelen en dan moet ik (als ik door deze keuring kom) een filmpje maken van het huis. Geen idee hoe snel alles gaat.
Dit is ze https://verhuisdieren.nl/(...)c-tricolor-marbella/
Jawel, maar 9 van de 10x is hier de eis dat er een andere kat bij moet (ik heb met Elin de ervaring dat die veel beter werd nadat Nika er niet jeer was) en nog minder vaak dat je een kat als binnenkat mag houden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:09 schreef flipsen het volgende:
Even voor mijn onwetendheid hoor, maar zitten erngeen katten (meer) in Nederlandse asiels? Ik lees dat zó vaak, katten en honden uit andere landen en dan denk ik echt: waarom? Mijn ex had ook een katje uit Spanje, maar die bleek totaal niet te aarden, kwam ook hevig gestresst aan na die lange reis... Justo my 2 onwetende centjes he, geen oordeel en al lang blij dat mensen asielkatten adopteren én dat de organisatie eerst een vragenlijst stuurt om te zien of de persoon in kwestie geschikt is
Ah dat wou ik al vragen of het toevallig steeds een poes is of dat je daar naar op zoek bent.quote:
Iets te vaak bij vrienden meegemaakt dat de kater na verloop van jaren begon te sproeien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 23:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah dat wou ik al vragen of het toevallig steeds een poes is of dat je daar naar op zoek bent.
Wat is de daarvoor? (Interesse geen oordeel)
Proberen met een vochtig watje even over het oogje wrijven, laat hij dat toe?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Helaas lukt het niet om nog voor het weekend een afspraak voor de kat te maken![]()
Straks wel een tabletje tegen vlooien en teken ophalen en dan dinsdag verder kijken.
Ik voel me nu echt een slechte kattenmoeder.
Oja dat is wel een goede om nog te proberen.quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Proberen met een vochtig watje even over het oogje wrijven, laat hij dat toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranen met tuiten: zonnebrandcrème op de oogleden gesmeerd.
Dus gesmolten en huilen. I.c.m. autorijden![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:59 schreef Barreltje het volgende:
Morguh vanaf de schapen eilanden..
De hittegolf in heel europa is compleet aan ons voorbij gegaan.
Ouders vinden het fantastisch (ze krijgen ook de lokale experience, met familie feest, eten bij vrienden en kennissen , en slapen bij familie)
En gister kwam er nog een walvis traditie bij ..
Ohja en we deden een verrassingsfeestjeWat een leuk nieuws, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En schoenen voor kunstgras? Of met noppen op écht gras.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:00 schreef fietsie het volgende:
@:vlindertje89 mijn dochter heeft zich voor morgen (..) opgegeven voor een niet-optionele sportdag bij het onderdeel hockey.
De alternatieven die er waren ging geen enkele klasgenote naartoe.
Nu bleek gisteravond dat er een brief is gestuurd in het pinksterweekend naar het leerlingenvolgsysteem met "zelf je bescherming regelen".
Voor iemand die nog nooit hockey met een stokkie in een rokkie heeft gedaan erg cryptisch; navraag gister leverde op: bitje en scheenbeschermers.
Zou het vanavond bij de Decathlon aanschaffen van 3 maten bitjes, een setje scheenbeschermers simpel + een paar lange kousen voldoende zijn ?
In het kader van duurzaamheid en (financiële) inclusiviteit is het toch onwenselijk om voor een dag allemaal spullen te moeten kopen?quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:00 schreef fietsie het volgende:
@:vlindertje89 mijn dochter heeft zich voor morgen (..) opgegeven voor een niet-optionele sportdag bij het onderdeel hockey.
Nu bleek gisteravond dat er een brief is gestuurd in het pinksterweekend naar het leerlingenvolgsysteem met "zelf je bescherming regelen".
Voor iemand die nog nooit hockey met een stokkie in een rokkie heeft gedaan erg cryptisch; navraag gister leverde op: bitje en scheenbeschermers.
Zou het vanavond bij de Decathlon aanschaffen van 3 maten bitjes, een setje scheenbeschermers simpel + een paar lange kousen voldoende zijn ?
Uhu die vraag heeft ze zelf ook aan school gesteld.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het kader van duurzaamheid en (financiële) inclusiviteit is het toch onwenselijk om voor een dag allemaal spullen te moeten kopen?
Bitje maak je met heet water op maat, dus daar heb je er ws maar 1 van nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uhu die vraag heeft ze zelf ook aan school gesteld.
Antwoord: Wij gaan er van uit dat mensen de sport kiezen die ze zelf ook beoefenen.
Waar niet?quote:Op donderdag 28 mei 2026 09:41 schreef borisz het volgende:
Waar in Weert moet ik morgen vlaai gaan eten? @:Cat-astrophe
Ik doe een korte wandeling vanaf Maarheze (Pelgrimspad). Maar als ik dan toch in Limburg ben...
Ik ga ff kijken wat Decathlon op voorraad heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2026 14:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bitje maak je met heet water op maat, dus daar heb je er ws maar 1 van nodig.
Met scheenbeschermers erbij zit je wel goed. Lopen kan voor 1 keer ook wel op gewone gympen, daar zou ik geen kunstgrasschoenen voor aanschaffen.
Gezien de temp zou ik zelf ws kiezen voor scheenbeschermers met klittenband en de sokken kort houden, maar weet niet of dat mag.
Bescherming is inderdaad bitje en scheenbeschermers. Lange kousen is inderdaad aan te raden want bij meeste wordt de scheenbeschermer op plek gehouden door kous, en dan kan niemand met stick oid achter je scheenbeschermer blijven hangen. Simpele scheenbeschermers is voor zoiets echt prima, ik zou wel hockey dingen nemen, voetbal scheenbeschermers zijn vaak wat kleiner. Je wil dat echt wel je hele scheen van beneden naar boven bedekt wordt. En ook beetje hard of dik, want hockeybal is best hard. Hoe oud is dochter? Meestal heb je bitjes in junior of senior maat, als ze 14+ ofzo is dan zou ik senior halen en eventueel aan de achterkant een stukje afknippen als hij te lang is.quote:Op donderdag 28 mei 2026 12:00 schreef fietsie het volgende:
16+ inmiddels. Iemand hier op het werk zei al "gezien de te verwachten warmte hoop ik dat die docent een helm op doet"quote:Op donderdag 28 mei 2026 15:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bescherming is inderdaad bitje en scheenbeschermers. Lange kousen is inderdaad aan te raden want bij meeste wordt de scheenbeschermer op plek gehouden door kous, en dan kan niemand met stick oid achter je scheenbeschermer blijven hangen. Simpele scheenbeschermers is voor zoiets echt prima, ik zou wel hockey dingen nemen, voetbal scheenbeschermers zijn vaak wat kleiner. Je wil dat echt wel je hele scheen van beneden naar boven bedekt wordt. En ook beetje hard of dik, want hockeybal is best hard. Hoe oud is dochter? Meestal heb je bitjes in junior of senior maat, als ze 14+ ofzo is dan zou ik senior halen en eventueel aan de achterkant een stukje afknippen als hij te lang is.
Oh, nu ik iets meer lees zie ik dat Vanyel al info had gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |