Ik las cabrón ipv carbónquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef borisz het volgende:
Moet mn 'carbón español' van stal vanmiddag.
Wel leuk om Burkino Faso ook uit te nodigen, is Yankeestan niet het enige ontwikkelingsland dat meedoetquote:Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef borisz het volgende:
Moet mn 'carbón español' van stal vanmiddag. De eindbazen van Spanje en Mexico zijn een dag eerder in NL dan de rest van de internationale conferentie, die de komende dagen in Amsterdam is. Gaan we uitleggen hoe wij toezicht houden en zij gaan ons vertellen hoe zij hun werk doen. Overigens spreken ze gewoon Engels.
We zijn aangesloten bij een koepel met 20 leden over de hele wereld (nou ja vooral in Europa verder Mexico, VS, Canada, Taiwan, Japan, maar ook Burkina Faso), die goede doelen in de gaten houden. Jaarlijks is er een bijeenkomst en na 2009 is NL weer aan de beurt. Het is dit keer niet zo groot. Het is alleen voor de leden. Een groep van +- 60 mensen. Soms wordt het gecombineerd met een openbaar congres. In 2009 was het op de VU. Nu lenen we wel wat wetenschappers van de VU en Nijmegen voor workshops.
Maar bij die conferentie ben ik niet aanwezig. Ik heb alleen vanmiddag een rol te spelen.
Elin deed dat bij voorkeur in de palle zon 🥵quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Thuiswerkdag.
Katten hebben bedacht dat ze nu met twee man/vrouw sterk op schoot moeten![]()
Ik kijk een presentatie over de overgang naar denk dat ik nu geen opvlieger heb
Elinquote:Op woensdag 27 mei 2026 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Elin deed dat bij voorkeur in de palle zon 🥵
T is hier toch erg zonnig geworden, maar omdat ik dat niet verwacht had heb ik een zalf op mijn arm gesmeerd waarbij ik niet in de zon mag.
T ruikt hier lekker naar pastasaus in de slowcooker. S komt straks eten en dan is de zon weg en kunnen buiten eten
CDS moet doordraaienquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien wel heel snel maar…interesse aangeven voor een hele (leuke) kat. Poesje van 3 jaar met een stijf pootje door een breuk. Is nu erg ongelukkig in een asiel met meer katten, zit graag op schoot.
Liefquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Misschien wel heel snel maar…interesse aangeven voor een hele (leuke) kat. Poesje van 3 jaar met een stijf pootje door een breuk. Is nu erg ongelukkig in een asiel met meer katten, zit graag op schoot.
Bohhh cute! Niks te vroeg, als het goed voelt voor jou is het goed.quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Resultaten uit het verleden geven vast een garantie op een goede toekomst samenquote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Als het goed voelt is het prima toch!quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat moest ik door Translate halenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:43 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat ik deze modelmensen ergens van ken..
Wat een mooierequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb vanavond het reactieformulier ingevuld. Vragen waarom deze, wat is je ervaring, hoe ziet het huis eruit etc. Dat gaan ze beoordelen en dan moet ik (als ik door deze keuring kom) een filmpje maken van het huis. Geen idee hoe snel alles gaat.
Dit is ze https://verhuisdieren.nl/(...)c-tricolor-marbella/
En ja misschien snel, maar indertijd heb ik Dolce op vrijdagavond met spoed moeten laten inslapen en Elin liep hier 24 uur later rond, ex fok kat die met spoed weg moest waar ze zat,
S hier te eten gehad en bijgepraat, was al een tijd geleden maar heel gezellig. Die is net weg en op het balkon is het nu fris aan het worden dus maar naar binnen.
Wat een schatjequote:Op woensdag 27 mei 2026 21:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb vanavond het reactieformulier ingevuld. Vragen waarom deze, wat is je ervaring, hoe ziet het huis eruit etc. Dat gaan ze beoordelen en dan moet ik (als ik door deze keuring kom) een filmpje maken van het huis. Geen idee hoe snel alles gaat.
Dit is ze https://verhuisdieren.nl/(...)c-tricolor-marbella/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |