https://jiskefet.nl/quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs Jiskefet staat er niet op maar wel van Kooten en de Bie. Het wordt met het uur triester.
Gast, doe niet zo negatief. Geniet van wat er wel is!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs Jiskefet staat er niet op maar wel van Kooten en de Bie. Het wordt met het uur triester.
Oooh dan heb ik misschien nog een goeie, even kijken of die er dan ook op staat: Uit de school geklapt, een NCRV-comedyserie uit 1992/1993 naar het boek van Koos Meinderts en Harrie Jekkers. Onder andere met het TV-debuut van Katja Schuurmanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef Farenji het volgende:
Net weer genoten van fort alpha, dat toch echt wel goed was. Toen ik het zag in 1996 zat ik ook in de eindexamenklas, wat het voor mij extra tof maakte.
En na de reclame: John Lanting met "geen gedonder in het vooronder"
Daar moest ik ook aan denken. Heb die serie uiteindelijk wel via een andere route gevonden ooit, maar altijd leuk om het weer te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh dan heb ik misschien nog een goeie, even kijken of die er dan ook op staat: Uit de school geklapt, een NCRV-comedyserie uit 1992/1993 naar het boek van Koos Meinderts en Harrie Jekkers. Onder andere met het TV-debuut van Katja Schuurman![]()
Zie het zo: 'Uit de school geklapt' liep, zodat Fort Alpha kon rennen. Echt, meesterlijke series, beiden![]()
Ja alleen al voor het wijzen op kijktips vind ik dit nu al een leuk topic.quote:
Ik lees dit juist voor de tips, komt al van alles voorbij waar ik nooit meer aan gedacht hebquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja alleen al voor het wijzen op kijktips vind ik dit nu al een leuk topic.
Het is wel hoogst ironisch dat net dit seizoen Zomergasten ermee kapt, mensen kunnen nu hun eigen tv-avond samenstellen
Die hebben ze later ook nog op dvd uitgebracht, zal inmiddels ook wel 20 jaar geleden zijn. Maar dat was voor Nederlandse begrippen echt een leuke serie ja. Veel van die cast zijn uit eigenlijk nog goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef Farenji het volgende:
Net weer genoten van fort alpha, dat toch echt wel goed was. Toen ik het zag in 1996 zat ik ook in de eindexamenklas, wat het voor mij extra tof maakte.
En na de reclame: John Lanting met "geen gedonder in het vooronder"
Dat heeft met rechten te maken, die liggen volgens mij bij Michiel Romijn zelf. Al blijft dat toch vreemd, is uiteindelijk ooit met belastingcenten gemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Als je wil rippen dan kun je de Developer Tools openen en dan tabblad Network openen. Filter rechtsboven op m3u8.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik dacht even dat ik heel wat had ontdekt, maar ik had gewoon een poster-URL, niks bijzonders
Ik vind het wel heel opvallend dat er nauwelijks Willem Ruis opstaat. Ik mis zijn Lotto Shows en De Sterrenshow.
Nah nee het rippen is niet zo'n punt, ik wilde gewoon wat dieper die site inquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je wil rippen dan kun je de Developer Tools openen en dan tabblad Network openen. Filter rechtsboven op m3u8.
Op YouTube kun je wel de nodige afleveringen vinden, maar niet alles.
Ja, Hoepla ken ik wel.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:50 schreef superniger het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608060047985531
En dan stream 2 kiezen.
Dat is geen tetten meer, dat is inmiddels televisiehistorie. Historisch naakt is niks spannends meer aan, heb ik al te vaak zien langskomenquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:50 schreef superniger het volgende:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608060047985531
En dan stream 2 kiezen.
Kieskeurig had toch ook het "Wrak van de week" ? Ik kon er even geen fragmenten van vindenquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tot de jaren '90 waren we niet zo kieskeurig. Of toch wel:
Kieskeurig 1979 Zonnebankentest
Wrak van de weg op het eind:quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Kieskeurig had toch ook het "Wrak van de week" ? Ik kon er even geen fragmenten van vinden
Die zien we nooit meer terugquote:Op woensdag 27 mei 2026 00:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wrak van de weg op het eind:
https://schatkamer.beelde(...)/2101608060047672631
M3u8 is geen downloadbaar format.quote:Op woensdag 27 mei 2026 00:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je wil rippen dan kun je de Developer Tools openen en dan tabblad Network openen. Filter rechtsboven op m3u8.
Op YouTube kun je wel de nodige afleveringen vinden, maar niet alles.
https://schatkamer.beelde(...)1811531/de-nachtshowquote:
De eenvoud ook; de schommelende camera, achtergrondscherm van een bos,de oude keukentafel die uit een advertentie uit het lokale suffertje lijkt te komen en Ischa die de microfoon zelf pakt om een rondje publiek te doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
Erg leuk om in te gaan graven. Ischa Meier met Maarten van Rossem, hoe aktueel alweer.
https://schatkamer.beelde(...)/2101608050040432331
Bij fragmenten met jaren 90-jeugd valt op hoe naturel en ongedwongen ze overkwamen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De eenvoud ook; de schommelende camera, achtergrondscherm van een bos,de oude keukentafel die uit een advertentie uit het lokale suffertje lijkt te komen en Ischa die de microfoon zelf pakt om een rondje publiek te doen.
Ik had eigenlijk 'de kracht van de eenvoud' moeten zeggen.
Alles draait om de eenvoud.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De eenvoud ook; de schommelende camera, achtergrondscherm van een bos,de oude keukentafel die uit een advertentie uit het lokale suffertje lijkt te komen en Ischa die de microfoon zelf pakt om een rondje publiek te doen.
Ik had eigenlijk 'de kracht van de eenvoud' moeten zeggen.
Via de website kan je gewoon naar een Chromecast streamen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt overigens wel streamen naar je TV als je de website via je de browser van je iPhone gebruikt, je start de video en dan heb je al gelijk het Airplay icoontje, schijnt ook zo te gaan met Chromecast. Maar goed, hopelijk komen er snel app's voor de telefoons en Apple TV net als bij alle streamingdiensten, gaat een stuk makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |