https://jiskefet.nl/quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs Jiskefet staat er niet op maar wel van Kooten en de Bie. Het wordt met het uur triester.
Gast, doe niet zo negatief. Geniet van wat er wel is!quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Zelfs Jiskefet staat er niet op maar wel van Kooten en de Bie. Het wordt met het uur triester.
Oooh dan heb ik misschien nog een goeie, even kijken of die er dan ook op staat: Uit de school geklapt, een NCRV-comedyserie uit 1992/1993 naar het boek van Koos Meinderts en Harrie Jekkers. Onder andere met het TV-debuut van Katja Schuurmanquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef Farenji het volgende:
Net weer genoten van fort alpha, dat toch echt wel goed was. Toen ik het zag in 1996 zat ik ook in de eindexamenklas, wat het voor mij extra tof maakte.
En na de reclame: John Lanting met "geen gedonder in het vooronder"
Daar moest ik ook aan denken. Heb die serie uiteindelijk wel via een andere route gevonden ooit, maar altijd leuk om het weer te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Oooh dan heb ik misschien nog een goeie, even kijken of die er dan ook op staat: Uit de school geklapt, een NCRV-comedyserie uit 1992/1993 naar het boek van Koos Meinderts en Harrie Jekkers. Onder andere met het TV-debuut van Katja Schuurman![]()
Zie het zo: 'Uit de school geklapt' liep, zodat Fort Alpha kon rennen. Echt, meesterlijke series, beiden![]()
Ja alleen al voor het wijzen op kijktips vind ik dit nu al een leuk topic.quote:
Ik lees dit juist voor de tips, komt al van alles voorbij waar ik nooit meer aan gedacht hebquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja alleen al voor het wijzen op kijktips vind ik dit nu al een leuk topic.
Het is wel hoogst ironisch dat net dit seizoen Zomergasten ermee kapt, mensen kunnen nu hun eigen tv-avond samenstellen
Die hebben ze later ook nog op dvd uitgebracht, zal inmiddels ook wel 20 jaar geleden zijn. Maar dat was voor Nederlandse begrippen echt een leuke serie ja. Veel van die cast zijn uit eigenlijk nog goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:36 schreef Farenji het volgende:
Net weer genoten van fort alpha, dat toch echt wel goed was. Toen ik het zag in 1996 zat ik ook in de eindexamenklas, wat het voor mij extra tof maakte.
En na de reclame: John Lanting met "geen gedonder in het vooronder"
Dat heeft met rechten te maken, die liggen volgens mij bij Michiel Romijn zelf. Al blijft dat toch vreemd, is uiteindelijk ooit met belastingcenten gemaaktquote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:17 schreef freaky40 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |