abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220889592
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:35 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
Nee terrorisme moeten we inderdaad niks van hebben. Godzijdank dat de Israëlische zijde daar ook niks van moet hebben, oh wacht....

He has a long history of anti-Arab activism, leading to dozens of indictments and at least eight convictions of crimes including incitement to racism and support for, as well as possession of propaganda of, a terrorist organization (the now-illegal Kach political party).[3] As a lawyer, he is known for defending Jews accused of Jewish extremist terrorism in Israeli courts.

Die Ben-Gvir toch.... Hij is niet vies van een beetje terrorisme.
Gvir is al net zo gestoord en geradicaliseerd als de gemiddelde Palestijn.
graag verwijderen
pi_220889643
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:24 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Je kunt nog beter tegen een muur praten dan tegen jou.
Zou ik ook zeggen als de feiten die je aangereikt worden niet passen he?

quote:
1. De Russische inval van Oekraïne is een simpele oorlog. Land A (Rusland) valt land B (Oekraïne) aan, omdat Land A het bestaansrecht van Land B ontkent. Het Israëlisch-Palestijns conflict duurt al meer dan een eeuw en de recentste oorlog is het gevolg van een aanval vanuit 7 kanten op Israël en een enorme slachtpartij op 7 oktober 2023. Dat is fundamenteel anders.
Die oorlog in Gaza is nooit gestopt. 7 oktober is ´´slechts´´ 1 van de ramp dagen binnen die oorlog.
Net als dat Rusland-Oekraine oorlog niet afgelopen weekend gestart is door die ramp-dag op Kiev.

Dus nee er is niet iets fundamenteel anders. Zeker niet als je ziet dat Israel meerdere landen binnenvalt en leeg veegt. Net als Rusland doet.

quote:
2. Jouw definitie is niet correct. Genocide is het opzettelijk plegen van handelingen met de bedoeling een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen. Met betrekking tot Gaza: als Israël genocide had willen plegen, had het de 2 miljoen Arabische Israëliërs in concentratiekampen gezet en was er een significante bevolkingsafname te zien, omdat de Arabische Israëliërs etnisch gezien dezelfde bevolking zijn als de Gazanen
´´Mijn´´ definitie?
Het is een internationaal gebruikte en geaccepteerde definitie waar ik 0! woorden aan aangepast heb.

Genocide is niet afhankelijk van de snelheid, intensiteit of de regio.
Maar met name van de intentie.

Maar goed waarom probeer ik het nog....
Je ontkent zelfs alle internationale bronnen rondom genocide omdat ze niet in jouw straatje passen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:55:46 #53
511221 Hetekip
Depressief
pi_220889648
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gvir is al net zo gestoord en geradicaliseerd als de gemiddelde Palestijn.
En toch stemt de joodse bevolking op zo'n gek en steunen ze daarmee terrorisme.

Ik ben niet pro Palestina. Ik ben eerlijk Palestina heb ik mij helemaal niet zo in verdiept.

Ik keur wel af wat de staat Israël doet, en dat ze zoiets hebben.

Natuurlijk hebben wij ook problemen, ik hou mijn hart vast voor als een Baudet ooit minister president wordt bijvoorbeeld. Maar als Ben-Gvir het voor het zeggen zou krijgen, moet het westen toch echt wel reageren met een no thanks en ze laten gaarkoken in hun eigen soep.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:55:49 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220889649
Goh best bijzonder dat in een uiterst beschaafd en zeer westers land met een uitstekende reputatie en regering (volgens onze Israël fans), een land wat volgens de aanhangers hier al decennia zo ongeveer volledig foutloos opereert in zijn strijd met de regio zo’n gestoorde en geradicaliseerde idioot onderdeel van de regering uitmaakt.

Nog bijzonderder is dat ondanks de deelname van deze gestoorde en geradicaliseerde idioot dat beleid en de uitvoering zo perfect blijven.
pi_220889679
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:20 schreef Montagui het volgende:

[..]
Terroristen die terroristen steunen.

En dan sta je als een Pieter Rambags samen met die Spaanse terrorist op een bootje. Weet je wel, die Jodenhater die bij Umberto (zonder tegenspraak) mocht leeglopen over Israël. Echte he.

[ x ]
@bianconeri graag duiding over het woord "activist" en deze twee lieden.
pi_220889686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:02 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
@:bianconeri graag duiding over het woord "activist" en deze twee lieden.
Nee, niet relevant en je negeert zoals altijd weer alles.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:06:44 #57
511221 Hetekip
Depressief
pi_220889716
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:02 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
@:bianconeri graag duiding over het woord "activist" en deze twee lieden.
Heb dan ook de ballen om te reageren op:
quote:

[..]
[..]
Nee terrorisme moeten we inderdaad niks van hebben. Godzijdank dat de Israëlische zijde daar ook niks van moet hebben, oh wacht....

He has a long history of anti-Arab activism, leading to dozens of indictments and at least eight convictions of crimes including incitement to racism and support for, as well as possession of propaganda of, a terrorist organization (the now-illegal Kach political party).[3] As a lawyer, he is known for defending Jews accused of Jewish extremist terrorism in Israeli courts.

pi_220889759
quote:

[..]
[..]

Deze man doet de Israëlische zaak geen goed en geeft met zijn acties alleen maar kruit aan anti Israël sentimenten. Idioot. Niet voor niets dat Netanyahu zijn acties ook veroordeeld heeft.
Wat mij betreft zou deze man ook zo snel mogelijk uit zijn ambt moeten worden gezet.

Zie ook eerder dit jaar:

quote:
High Court orders Netanyahu to explain why he hasn’t fired Ben Gvir
https://www.timesofisrael(...)asnt-fired-ben-gvir/

Gevaarlijke gast.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:19:43 #59
511221 Hetekip
Depressief
pi_220889793
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:13 schreef Montagui het volgende:

[..]
Deze man doet de Israëlische zaak geen goed en geeft met zijn acties alleen maar kruit aan anti Israël sentimenten. Idioot. Niet voor niets dat Netanyahu zijn acties ook veroordeeld heeft.
Wat mij betreft zou deze man ook zo snel mogelijk uit zijn ambt moeten worden gezet.

Zie ook eerder dit jaar:
[..]
https://www.timesofisrael(...)asnt-fired-ben-gvir/

Gevaarlijke gast.
Zolang die gast op die of een vergelijkbare positie zit, zal ik Israël niet serieus nemen en moeten wij sancties treffen. Hoe hij Europese burgers heeft behandeld is niet goed. Sommige roepen dat de Europese burgers terroristen waren, maar ze waren niet eens bewapend.

Als je mensen die niet bewapend zijn, zo vernederd en in de zon zet, om dan naar zo'n speknek als Ben-Gvir moet luisteren en zijn bullshit. Dan ben je kwaadaardig bezig, als je daar dan ook nog eens trots op bent en dat op social media dumpt, ben je gewoon niet lekker.

Zolang die gast daar zit, moet het westen de middelvinger naar Israël opsteken. Laat ze dan maar kijken wat belangrijker voor ze is. Steun van het westen of Ben-Gvir aan het bewind. Dan weten we ook waar we staan, en van daaruit kunnen we verder kijken wat mogelijk is.

Maar die mensen die Ben-Gvir het hand boven het hoofd houden, en die activisten proberen af te schilderen als terroristen, zijn walgelijk. In mijn ogen is een terrorist iemand die geweld hanteert. Het afleveren van voedsel en zulks, is geen terrorisme. Het is walgelijk dat sommige users dat hier proberen af te schilderen als terrorisme.

Als ik een zwerver een broodje geef, zal ik ook wel een terrorist zijn :')
pi_220889857
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie zegt dit?
[..]
Poeh, meteen een 'nazi' nog wel. Maar wat stel je voor? Hoe moet Israël worden aangepakt?
Ontbinden. 1 groot democratisch land vormen voor iedereen en vluchtelingen terug naar huis.

Probleem voor eens en voor altijd opgelost.
pi_220889883
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Zolang die gast op die of een vergelijkbare positie zit, zal ik Israël niet serieus nemen en moeten wij sancties treffen. Hoe hij Europese burgers heeft behandeld is niet goed. Sommige roepen dat de Europese burgers terroristen waren, maar ze waren niet eens bewapend.

Als je mensen die niet bewapend zijn, zo vernederd en in de zon zet, om dan naar zo'n speknek als Ben-Gvir moet luisteren en zijn bullshit. Dan ben je kwaadaardig bezig, als je daar dan ook nog eens trots op bent en dat op social media dumpt, ben je gewoon niet lekker.

Zolang die gast daar zit, moet het westen de middelvinger naar Israël opsteken. Laat ze dan maar kijken wat belangrijker voor ze is. Steun van het westen of Ben-Gvir aan het bewind. Dan weten we ook waar we staan, en van daaruit kunnen we verder kijken wat mogelijk is.

Maar die mensen die Ben-Gvir het hand boven het hoofd houden, en die activisten proberen af te schilderen als terroristen, zijn walgelijk. In mijn ogen is een terrorist iemand die geweld hanteert. Het afleveren van voedsel en zulks, is geen terrorisme. Het is walgelijk dat sommige users dat hier proberen af te schilderen als terrorisme.

Als ik een zwerver een broodje geef, zal ik ook wel een terrorist zijn :')

Ben Gvir ≠ de Israelische regering. Hij vertegenwoordigd wel het extreem rechtse sentiment binnen die regering.

Alsof een Baudet in de Nederlandse regering zou zitten.

In Nederland kan je dan via een motie van wantrouwen de betreffende bewindspersoon tot aftreden dwingen. Hoe dat in Israël werkt heb ik geen idee.

M.b.t. Israël vermoed ik wel dat Netanyahu met hem in zijn maag zit, in een spagaat zit, omdat het extreme gedachtegoed (de hardliners) in Israël ook belangrijk zijn voor zijn beleid vs Hamas en de acties in Gaza.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 09:40:16 #62
511221 Hetekip
Depressief
pi_220889889
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:38 schreef Montagui het volgende:
M.b.t. Israël vermoed ik wel dat Netanyahu met hem in zijn maag zit, in een spagaat zit, omdat het extreme gedachtegoed (de hardliners) in Israël ook belangrijk zijn voor zijn beleid vs Hamas en de acties in Gaza.
Precies, maar die hardliners moet je dan aanpakken. Dat kunnen andere landen door te zeggen: Prima jullie willen hardliners zijn, wij willen er niks mee te maken hebben. Wij trekken de handen van jullie af.

Dat is wat de EU nu met Amerika doet. We zijn erachter dat het niet altijd die betrouwbare partner is, die het zou zijn. Dus gaan we investeren in defensie en dat soort dingen. Dat is de EU niet gaan doen uit eigen beweging, acties van andere landen hebben daartoe geleid.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 09:48:34 #63
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220889916
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:38 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ben Gvir ≠ de Israelische regering. Hij vertegenwoordigd wel het extreem rechtse sentiment binnen die regering.

Alsof een Baudet in de Nederlandse regering zou zitten.

In Nederland kan je dan via een motie van wantrouwen de betreffende bewindspersoon tot aftreden dwingen. Hoe dat in Israël werkt heb ik geen idee.

Probleem is wel een beetje dat je als regering met één mond spreekt. Dus, als lid van de regering gekke dingen begint te roepen moet je, tot nader tegenbericht, zoals een stevige berisping of het ontslag ven dat lid, aannemen dat dat het woord van de regering is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220889947
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:33 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ontbinden. 1 groot democratisch land vormen voor iedereen en vluchtelingen terug naar huis.

Probleem voor eens en voor altijd opgelost.
Hoe zie je dit praktisch voor je? Kunnen de joden die ooit uit Syrië, Iran, Jemen etc zijn gevlucht veilig naar die landen toe? Worden ze opgevangen? Kunnen ze een baan krijgen als jood-zijnde? Hun feestdagen blijven vieren, de synagoge bezoeken? En hoe zit het met samengestelde gezinnen, bijv. iemand die afstamt van een overgrootopa die nog onder de Ottomanen in het gebied woonde, maar trouwde met een Marokkaanse jodin, wiens zoon weer trouwde met een "inheemse" en diens kinderen weer Oost-Europese partners hebben, waar moeten die dan eigenlijk naartoe terugkeren?
pi_220890164
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:06 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Heb dan ook de ballen om te reageren op:
[..]

Dat heeft Montagui zojuist gedaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:03 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee, niet relevant en je negeert zoals altijd weer alles.
Prima, je bent dus wel degelijk een support van terroristisch gedachtegoed. Waarvan akte.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:36:42 #66
511221 Hetekip
Depressief
pi_220890169
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat heeft Montagui zojuist gedaan.
[..]
Prima, je bent dus wel degelijk een support van terroristisch gedachtegoed. Waarvan akte.
Dus jij vindt het ook een gevaarlijke gast die uit het ambt moeten worden gezet?
pi_220890190
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:35 schreef William_Papadin het volgende:

Zucht, ik zal het weer eens proberen?
Toon dit eens aan, waar steun ik terroristen en waar steun ik Hamas?

Kan je niet.
pi_220890196
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:36 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Dus jij vindt het ook een gevaarlijke gast die uit het ambt moeten worden gezet?
Tuurlijk.
pi_220890204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, ik zal het weer eens proberen?
Toon dit eens aan, waar steun ik terroristen en waar steun ik Hamas?

Kan je niet.
Veroordeel eens ontegenzeggelijk en zonder voorbehoud de terroristische deelnemers aan deze flotilla zoals hierboven staat beschreven, en geef ondubbelzinnig aan dat zij niets maar dan ook niets te zoeken hebben op een vermeende "hulpgoederenkonvooi" naar Gaza.

Pas dan ben je enigzins serieus te nemen.
pi_220890211
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:44 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Veroordeel eens ontegenzeggelijk en zonder voorbehoud de terroristische deelnemers aan deze flotilla zoals hierboven staat beschreven, en geef ondubbelzinnig aan dat zij niets maar dan ook niets te zoeken hebben op een vermeende "hulpgoederenkonvooi" naar Gaza.

Veroordeel jij eens ontegenzeggelijk de oorlogs en humanitaire misdaden van Israel.
Pas dan ben je enigszins serieus te nemen.

Over deze deelnemers, waarom zou ik ze per se terroristen noemen?
Ze nemen geen deel aan Hamas, ze steunen Hamas niet en doen in potentie iets goeds door hulp te gaan bieden aan de burgers.
pi_220890235
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Veroordeel jij eens ontegenzeggelijk de oorlogs en humanitaire misdaden van Israel.
Pas dan ben je enigszins serieus te nemen.

Over deze deelnemers, waarom zou ik ze per se terroristen noemen?
Ze nemen geen deel aan Hamas, ze steunen Hamas niet en doen in potentie iets goeds door hulp te gaan bieden aan de burgers.
Dat zeg ik, je kan het niet, je wilt het niet, je doet het niet. Zoals ik hierboven ondubbelzinnig Bven Gvir kan veroordelen ben jij niet in staat hetzelfde te doen met de hamas-sympathiserende terroristen.

En dat maakt jouw act zo doorzichtig en vooral hypocriet, als de geveinsde "ik veroordeel beide kanten" trucage opeens pijnlijk zichtbaar wordt. Dan haal je er heel veel andere dingen bij, zoals nu, waarin je expliciet en zonder omhaal "ja maar Israel" roept.

Tik, jij bent af.
pi_220890239
De door Israël verspreide berichten over activisten die hun verwondingen zouden veinzen doken ook hier op.

Bekijk deze YouTube-video
pi_220890253
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:51 schreef luxerobots het volgende:
De door Israël verspreide berichten over activisten die hun verwondingen zouden veinzen doken ook hier op.

Zijn er al sancties tegen Spanje ingesteld? Zie je hoe ze omgaan met deze vredelievende flotilla deelnemers? We zouden per direct alle import uit Spanje moeten stilleggen !
pi_220890264
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:50 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dat zeg ik, je kan het niet, je wilt het niet, je doet het niet. Zoals ik hierboven ondubbelzinnig Bven Gvir kan veroordelen ben jij niet in staat hetzelfde te doen met de hamas-sympathiserende terroristen.

En dat maakt jouw act zo doorzichtig en vooral hypocriet, als de geveinsde "ik veroordeel beide kanten" trucage opeens pijnlijk zichtbaar wordt. Dan haal je er heel veel andere dingen bij, zoals nu, waarin je expliciet en zonder omhaal "ja maar Israel" roept.

Tik, jij bent af.
Zucht......
Wat een onzin weer. Ik veroordeel terroristen en heb dat altijd al gedaan.

Jij praat alle ellende, alle misdaden, alle moordpartijen van Israel goed. Jij bent ontzettend hypocriet.
Als mensen met een bootje wat hulpgoederen willen brengen voor burgers is dat ineens Hamas 8)7 8)7
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:13:22 #75
511221 Hetekip
Depressief
pi_220890371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:43 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Tuurlijk.
Maar hoe kun je daarna dan dit zeggen:

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:44 schreef William_Papadin het volgende:

[..]

Terroristische deelnemers? Terrorist is niet iets statisch... Ik ben ooit 15 jaar oud geweest, nu ben ik dat niet meer. Dat maakt mij geen 15 jarige meer. Laten we terrorisme definiëren:
quote:
Terrorisme omvat daden die bedoeld zijn om burgers of niet-strijders te doden of ernstig te verwonden, met als doel een bevolking angst aan te jagen of een regering of internationale organisatie te dwingen iets te doen of juist niet te doen.
Signaalwoorden hier zijn: geweld aandoen, angst aanjagen en dit als drukmiddel gebruiken om een regering of organisatie te dwingen.

De activisten doen het volgende:
quote:
vreedzaam activisme of hulpverlening
burgerlijke ongehoorzaamheid
overtreden van wetten of blokkades
Daar zit geen terroristische dreiging in. Wanneer ik ongehoorzaam ben aan de Nederlandse overheid ben ik niet per se een terrorist. Stel ik zie in een hert in het bos, dat is vast komen te zitten in prikkeldraad. Maar die draad is er om mensen buiten te houden. Dan ben ik geen terrorist wanneer ik de wet overtreed door dat gebied in te gaan om het hert te bevrijden.

Dat mensen ooit veroordeeld zijn voor terrorisme, maakt ze niet per definitie actieve terroristen. Je bent pas een terrrorist wanneer je geweld inzet en angst zaaid om een overheid te dwingen tot actie.

Dus als jij ze als terrorist bestempeld, zul jij moeten uitleggen welke vorm van geweld zij gebruiken, om mensen te verwonden of angstig te maken, zodat de overheid wel moet handelen tegen deze terroristen.

Aan de andere kant zit er aan de Israëlische zijde een Ben-Gvir die in de hoedanigheid van advocaat Israëlieten die lid zijn van een terroristische organisaite, de verdediging doet en deze mensen het hand boven het hoofd houdt.

Ik ben benieuwd met welke antwoorden je komt.
pi_220890386
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:54 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Zijn er al sancties tegen Spanje ingesteld? Zie je hoe ze omgaan met deze vredelievende flotilla deelnemers? We zouden per direct alle import uit Spanje moeten stilleggen !
Je hebt het filmpje duidelijk niet gezien. Ook dat is uit zijn verband gehaald. Dat opstootje ontstond omdat een familielid de activisten al wilde benaderen, om een vrije doorgang te houden is toen ingegrepen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 11:23:41 #77
511221 Hetekip
Depressief
pi_220890436
quote:
12s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:54 schreef William_Papadin het volgende:
Zijn er al sancties tegen Spanje ingesteld? Zie je hoe ze omgaan met deze vredelievende flotilla deelnemers? We zouden per direct alle import uit Spanje moeten stilleggen
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 10:51 schreef luxerobots het volgende:

En zo ligt de hypocrisie van de Israëlieten weer mooi bloot.

Premise 1 Gelijke gevallen moeten volgens dezelfde norm worden beoordeeld.
Premise 2 Israël beoordeelt Spaans staatsoptreden (politie inzet) als representatief voor Spanje.
Premise 3 Israël weigert (acties Ben-Gvir) vergelijkbaar Israëlisch staatsoptreden als representatief voor Israël te zien.
Conclusie Israël hanteert dus een inconsistente of dubbele standaard.
pi_220890464
Ben wel benieuwd wat er gebeurd wanneer Israël de bootjes door laat.

Is er bv al ooit ergens een inventarisatie bekend van wat deze activisten op hun bootjes meenemen en of dat substantieel genoeg is dat het ook impact maakt voor de Gazanen? (Buiten het standaard "alle beetjes helpen").
pi_220890529
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:27 schreef Montagui het volgende:
Ben wel benieuwd wat er gebeurd wanneer Israël de bootjes door laat.

Is er bv al ooit ergens een inventarisatie bekend van wat deze activisten op hun bootjes meenemen en of dat substantieel genoeg is dat het ook impact maakt voor de Gazanen? (Buiten het standaard "alle beetjes helpen").
Als Israël de bootjes doorlaat, kan er daarna ook grootschalige hulp komen. En dat wil Israël al helemaal niet.
pi_220890812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als Israël de bootjes doorlaat, kan er daarna ook grootschalige hulp komen. En dat wil Israël al helemaal niet.
Je bent je ervan bewust dat er luxe restaurants zijn in Gaza?

https://www.aljazeera.com(...)afes-and-restaurants
graag verwijderen
pi_220890822
Heel opmerkelijk, exquise dineren tijden een echte genocide.
graag verwijderen
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:36:55 #82
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220890831
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Heel opmerkelijk, exquise dineren tijden een echte genocide.
En, doet iedereen dat daar, of slechts een hele kleine minderheid die dat nog wel kan betalen?
pi_220890836
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En, doet iedereen dat daar, of slechts een hele kleine minderheid die dat nog wel kan betalen?
:') _!
graag verwijderen
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:38:56 #84
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220890840
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
:') _!
?
pi_220890875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:13 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Maar hoe kun je daarna dan dit zeggen:
[..]
Terroristische deelnemers?
Iemand die veroordeelt is voor terrorisme is in de regel inderdaad een terrorist. Heel raar hoe dat werkt.
pi_220890888
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
?
Hamas is net wat doller op Oekraïense vagina, Kobe beef met kaviaar en Lamborghini dan op de Palestijnen.

Wat denk je dat er met de koekjes, luiers en de blikjes tonijn gaat gebeuren als die bootjes aan zouden meren?
graag verwijderen
pi_220890927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hamas is net wat doller op Oekraïense vagina, Kobe beef met kaviaar en Lamborghini dan op de Palestijnen.

Wat denk je dat er met de koekjes, luiers en de blikjes tonijn gaat gebeuren als die bootjes aan zouden meren?
Hoezo, die gaan toch gewoon linea recta naar de mensen die het het hardst nodig hebben?
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:17 #88
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220890966
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:46 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Die gaan naar de luxe restaurants waar je het net over had over hand natuurlijk. Want koekjes, luiers en de blikjes tonijn zijn precies de luxe zaken die je in een luxe restaurant wil bestellen als je exquise wil dineren.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:02:33 #89
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220890993
quote:

[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat het een hele kleine minderheid zou betreffen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220891037
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:53 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hoezo, die gaan toch gewoon linea recta naar de mensen die het het hardst nodig hebben?
Het komt dan op exact dezelfde plek terecht als waar al jaren (op 10 maanden na) voedsel en medicijnen heen gaan. Waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:09:23 #91
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220891061
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Het komt dan op exact dezelfde plek terecht als waar al jaren (op 10 maanden na) voedsel en medicijnen heen gaan. Waarom zou dat nu ineens een probleem zijn?
Waarom moeten wij eigenlijk allemaal eten en medicijnen aan die mensen leveren?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:11:33 #92
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220891074
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:09 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zou je het ze willen onthouden?
pi_220891096
quote:

[..]
De strekking van het artikel is zelfs dat het slechts voor een heel kleine groep weggelegd is.

Maar goed, het gaat deze mensen niet om de inhoud natuurlijk.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:15:03 #94
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220891103
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat het een hele kleine minderheid zou betreffen?
Wacht je hebt gelijk. Nadat de Gazastrook bijna 3 jaar lang de tyfus ingeschoten en de mensen constant op de vlucht moeten zijn en daar in een steeds kleiner gebied zijn samengedreven te zijn, is iedere inwoner van de Gaszastrook er financieel stevig op vooruit gegaan en kunnen ze tegenwoordig allemaal en elke dag exquise dineren in luxe restaurants.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 26-05-2026 13:21:36 ]
pi_220891106
quote:

[..]
Jij ziet graag mensen sterven van de honger, terwijl op een paar kilometer afstand Israëliërs feest vieren in clubs en restaurants.
  Moderator dinsdag 26 mei 2026 @ 13:15:39 #96
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220891107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
De strekking van het artikel is zelfs dat het slechts voor een heel kleine groep weggelegd is.

Maar goed, het gaat deze mensen niet om de inhoud natuurlijk.
Ik vroeg me ook al af of die user het artikel wel gelezen had ja.
pi_220891140
quote:

[..]
Omdat wij het een land niet gunnen dat zij verantwoordelijk gehouden worden voor de hongersdood van twee miljoen mensen.
pi_220891165
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Misschien is het een idee om de Hamas-tax een keertje niet te betalen en kan Israel uitgiftepunten opzetten waardoor mensen zonder de tussenkomst van Hamas voedsel en medicijnen kunnen krijgen. Oh wacht, dan valt iedereen weer over het feit dat Israel het voedsel van Gaza controleert wat een GOTSPE is. Laat Hamas ook gewoon hun business model hebben, het zijn slechts mensen die "reageren" op Israel namelijk.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 13:25:05 #99
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220891168
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarom zou je het ze willen onthouden?
Ik vraag met name waarom wij het naar die mensen moeten sturen. Hebben zij hier zelf geen verantwoordelijkheid in? Door bijvoorbeeld geen oorlogen te starten en daarna te gaan jammeren over de gevolgen als er word teruggeslagen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Jij ziet graag mensen sterven van de honger, terwijl op een paar kilometer afstand Israëliërs feest vieren in clubs en restaurants.
Niemand die dit zegt.
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wacht je hebt gelijk. Nadat de Gazastrook bijna 3 jaar lang de tyfus ingeschoten en de mensen constant op de vlucht moeten zijn en daar in een steeds kleiner gebied zijn samengedreven te zijn, is iedere inwoner van de Gaszastrook er financieel stevig op vooruit gegaan en kunnen ze tegenwoordig allemaal en elke dag exquise dineren in luxe restaurants.
Ook hier: niemand die dit zegt. De vraag is waarom het slechts een kleine minderheid zou zijn? Zijn hier bijvoorbeeld cijfers van beschikbaar of is deze conclusie met name op basis van de onderbuik?
pi_220891176
Hamas maakt oorlog.
Hamas gebruikt eigen inwoners als schild en pakt hun voedsel af.
Hamas verbood Palestijnen naar veilige gebieden te vertrekken.
De leiders zitten in luxe hotels in qatar.

En Nederland moet het maar oplossen?
Zolang Hamas daar nog rondscharrelt is het water naar de zee dragen.

En dit is in zoveel landen het geval we kunnen helaas niet al het leed op ons nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')