abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220888599
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vind je? Ik zie voornamelijk arrestaties en het hard te pakken nemen van deze geradicaliseerde activisten, die bij aankomst meteen 'Free Palestine' begonnen te schreeuwen. Zulke mensen mogen hard aangepakt worden. Wat er op die video te zien was valt erg mee, de aantijgingen daarentegen niet, dat gaat véél verder dan wat we kunnen zien.
Maar jouw punt was dat die activisten alleen opgepakt werden. Dat is namelijk waar je hele punt op gebaseerd is, dat de oproepen tot sancties en ophef overdreven is omdat ze er niets bewezen is.

Goed te zien dat je de doelpalen verzet. Laat duidelijk zien dat je zelf ook wel beseft dat je eerdere punt onzin was.
  maandag 25 mei 2026 @ 22:37:39 #27
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220888609
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:36 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Maar jouw punt was dat die activisten alleen opgepakt werden. Dat is namelijk waar je hele punt op gebaseerd is, dat de oproepen tot sancties en ophef overdreven is omdat ze er niets bewezen is.

Goed te zien dat je de doelpalen verzet. Laat duidelijk zien dat je zelf ook wel beseft dat je eerdere punt onzin was.
Nee, mijn punt was dat wat er gebeurt is weinig reden is tot sancties en tevens geen bewijs vormt van de aantijgingen die er zijn gemaakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220888638
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, mijn punt was dat wat er gebeurt is weinig reden is tot sancties en tevens geen bewijs vormt van de aantijgingen die er zijn gemaakt.
Nee hoor, dat was niet je punt. Dit was je punt (alleen het relevante stuk gepakt, originele post gelinkt zodat je terug kan klikken):
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
<knip>
Nederland zou allerlei sancties moeten treffen jegens Israël omdat zij activisten heeft opgepakt die een oorlogsgebied wilde binnen dringen, waaronder Nederlandse staatsburgers
<knip>
Met wat we nu weten, is dat nu echt alles wat er gebeurd is?
  maandag 25 mei 2026 @ 22:49:18 #29
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220888684
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:40 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee hoor, dat was niet je punt. Dit was je punt (alleen het relevante stuk gepakt, originele post gelinkt zodat je terug kan klikken):
[..]
Met wat we nu weten, is dat nu echt alles wat er gebeurd is?
Nu komt het over alsof ik voor sancties zou zijn, dat ben ik natuurlijk niet. Als je quote, quote dan een hele post en ga er niet in knippen. Mijn punt was dus dat er geen reden is voor allerlei rare sancties omdat deze mensen zijn gearresteerd.

En wilde aantijgingen hebben hard bewijs nodig, dat bewijs hebben we tot op heden nog niet gezien. Al zal er vast wel ergens een actiegroep of NGO op dit moment druk bezig zijn met het schrijven van een of ander rapport, in een poging de claims te bevestigen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220888710
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nu komt het over alsof ik voor sancties zou zijn, dat ben ik natuurlijk niet. Als je quote, quote dan een hele post en ga er niet in knippen. Mijn punt was dus dat er geen reden is voor allerlei rare sancties omdat deze mensen zijn gearresteerd.

En wilde aantijgingen hebben hard bewijs nodig, dat bewijs hebben we tot op heden nog niet gezien. Al zal er vast wel ergens een actiegroep of NGO op dit moment druk bezig zijn met het schrijven van een of ander rapport, in een poging de claims te bevestigen.
Goed, nog maar een keer, want je bent weer mooi aan 't draaien:
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Meteen ad hominem beginnen draagt niet bij aan een discussie.

De redenen die worden aangedragen slaan simpelweg als een tang op een varken. Nederland zou allerlei sancties moeten treffen jegens Israël omdat zij activisten heeft opgepakt die een oorlogsgebied wilde binnen dringen, waaronder Nederlandse staatsburgers. Het betreft een vreemd argument.
Mijn punt is dat Israël niet alleen maar activisten heeft opgepakt. En dan laten we even buiten beschouwing dat ze die schepen in internationale wateren geënterd hebben.

Je bent bijzonder selectief in je verontwaardiging. De activisten afschilderen als extremisten etc, puur en alleen maar om Israël niet te hoeven bekritiseren.

Dit is exact de reden waarom elk topic waar het over Israël gaat ontspoort.
  maandag 25 mei 2026 @ 23:03:00 #31
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220888762
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:54 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Mijn punt is dat Israël niet alleen maar activisten heeft opgepakt. En dan laten we even buiten beschouwing dat ze die schepen in internationale wateren geënterd hebben.

Je bent bijzonder selectief in je verontwaardiging. De activisten afschilderen als extremisten etc, puur en alleen maar om Israël niet te hoeven bekritiseren.

Interessant, want wat is er volgens nog allemaal meer gebeurd?
  maandag 25 mei 2026 @ 23:15:11 #32
511221 Hetekip
Depressief
pi_220888805
quote:

[..]
[..]

respect dat je je de moeite doet, maar ik vermoed dat het een hopeloze zaak is.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  maandag 25 mei 2026 @ 23:20:56 #33
511221 Hetekip
Depressief
pi_220888817
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nogmaals. Als ik Ali heet en mijn zoon Mohammed, jouw zoon op de speelplaats in de felle zoon laat knielen met zijn handen vastgebonden op zijn rug, waar hij moet luisteren naar het Marokkaanse volkslied, en hij thuiskomt met blauw plekken.

Zou jij dan niet verontwaardigd zijn? En laten we als aanleiding nemen. Jouw zoon wilde eten brengen naar een kind dat werd gepest, maar mijn zoon wilde niet dat jouw zoon dat zou doen.

Wat zou je daar van vinden?
pi_220888835
quote:

Dat laatste valt te betwijfelen.

Overigens lijkt het me wel leuk om nu lid te zijn van @AIVD. Kun je lekker aan de slag zoals die meme van IASiP.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220888843
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:20 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Nogmaals. Als ik Ali heet en mijn zoon Mohammed, jouw zoon op de speelplaats in de felle zoon laat knielen met zijn handen vastgebonden op zijn rug, waar hij moet luisteren naar het Marokkaanse volkslied, en hij thuiskomt met blauw plekken.

Zou jij dan niet verontwaardigd zijn? En laten we als aanleiding nemen. Jouw zoon wilde eten brengen naar een kind dat werd gepest, maar mijn zoon wilde niet dat jouw zoon dat zou doen.

Wat zou je daar van vinden?
Case in point.
pi_220889022
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:03 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
En we zijn weer terug bij af. Ach, laat ook maar weer.
pi_220889037
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon tegengas blijven geven. Howard zit enorm vast in een vijandig denkpatroon, elk mens dat de islam aanhangt is fout. Die religie is volgens hem in de kern superfout. Krijg dat maar eens uit dat denken weg.

Een ayatolla krijg je ook niet overtuigd.. _O-

Maar goed, met het oproepen tot geweld heb ik Howard nog niet kunnen betrappen. Gelukkig.
pi_220889069
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:
Die religie is volgens hem in de kern superfout. Krijg dat maar eens uit dat denken weg.
Weet inderdaad niet waar hij het over heeft. Het heet niet voor niets een religie van de vrede.

Wel jammer dat er altijd boefjes zijn die de religie proberen een slechte naam te geven. Hadden we die mensen maar kunnen laten inzien dat de religie iedereen als gelijk ziet en dat ze niet het extremisme hadden hoeven te omarmen.
pi_220889092
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Weet inderdaad niet waar hij het over heeft. Het heet niet voor niets een religie van de vrede.

Wel jammer dat er altijd boefjes zijn die de religie proberen een slechte naam te geven. Hadden we die mensen maar kunnen laten inzien dat de religie iedereen als gelijk ziet en dat ze niet het extremisme hadden hoeven te omarmen.
Uit naam van God/Allah/Jaweh zijn er al heel veel mensen gesneuveld. Of uit fanatieke 'ismes.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 07:28:31 #40
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_220889402
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 00:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Je hebt een sticker verdiend!
pi_220889407
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als dit al geen reden voor sancties is lol....
Naast overigens alle andere misdaen....

Rusland had allang sancties gekregen, maar Israel? Ho maar.
pi_220889409
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:41 schreef beefkeek het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 23:47 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon tegengas blijven geven. Howard zit enorm vast in een vijandig denkpatroon, elk mens dat de islam aanhangt is fout. Die religie is volgens hem in de kern superfout. Krijg dat maar eens uit dat denken weg.

Maar goed, met het oproepen tot geweld heb ik Howard nog niet kunnen betrappen. Gelukkig.
Knap dat je het ook blijft proberen, maar is inderdaad een compleet kansloze en zinloze onderneming.
HR en zijn mede pro-Israel trollen schuiven alle feiten opzij om maar niet Israel te hoeven beschuldigen.

Owh en oproepen tot geweld heeft hij ook al vaak genoeg gedaan.
pi_220889416
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Owh en oproepen tot geweld heeft hij ook al vaak genoeg gedaan.
Komende van iemand die Hamas een tof clubje mensen vond die alleen maar “reageerden” op 7 oktober is dit toch wel lichtelijk ironisch te noemen. Wat dat betreft zouden we je ook Bianconeri Eenarm noemen, ouwe Hamas sympathisant dat je er bent
pi_220889418
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 07:38 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Komende van iemand die Hamas een tof clubje mensen vond die alleen maar “reageerden” op 7 oktober is dit toch wel lichtelijk ironisch te noemen. Wat dat betreft zouden we je ook Bianconeri Eenarm noemen, ouwe Hamas sympathisant dat je er bent
Ik heb Hamas nog nooit goed of tof genoemd lol..... Dus wat een onzin dit weer.
Sterker nog: Ik heb Hamas altijd veroordeeld.

Maar goed HR?s pro-Israel trollen leger moet dit soort onzin wel blijven rond verspreiden natuurlijk.
pi_220889486
50000 lopende Hamas pensioenen momenteel in Gaza, daar gaat de genocide fantasie :W
graag verwijderen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:07:47 #46
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_220889490
quote:
14s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:21 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Er zijn vooral een boel wilde aantijgingen, aantijgingen waar zoals bijna de norm is als het gaat om beschuldigingen richting Israël, geen bewijs voor zijn op de video van Ben-Gvir na. Maar de claims gaan veel verder dan wat er allemaal op die video te zien is.
Je kan het noemen hoe je wil kameraad, maar we weten allemaal hoe je gereageerd zou hebben als deze mensen daarheen gingen om Israel te ondersteunen en ze op deze manier door Hamas mishandeld, vernederd en voor propagandadoeleinden waren gebruikt.

Dat maakt alles wat je nu zegt enorm hypocriet en je kan niet recht lullen wat krom is, met hoeveel posts je er ook omheen probeert te wurmen
Laffe huichelaar
pi_220889522
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 22:20 schreef Kopofmunt het volgende:

[..]
Ze hadden vast nog harder getikt als ze dit hadden geweten..
https://x.com/i/status/2058904596634796271
Terroristen die terroristen steunen.

En dan sta je als een Pieter Rambags samen met die Spaanse terrorist op een bootje. Weet je wel, die Jodenhater die bij Umberto (zonder tegenspraak) mocht leeglopen over Israël. Echte he.

twitter
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220889532
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 15:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Heel leuk, maar de daden en zelfs woorden tonen heel wat anders.

Ik kan ook wel een politiek correct doel noteren. Maar dat zegt niets.
Net zoals Poetin ook Oekraine zou binnenvallen wegens de nazi´s daar.
Volgens jou blijkbaar dus ook kloppende.
[..]
´´Genocide is de systematische en doelbewuste uitroeiing van een nationale, etnische, raciale of religieuze groep, geheel of gedeeltelijk.´´

Try again.
Je zet jezelf alleen maar voor schut.
Je kunt nog beter tegen een muur praten dan tegen jou.

1. De Russische inval van Oekraïne is een simpele oorlog. Land A (Rusland) valt land B (Oekraïne) aan, omdat Land A het bestaansrecht van Land B ontkent. Het Israëlisch-Palestijns conflict duurt al meer dan een eeuw en de recentste oorlog is het gevolg van een aanval vanuit 7 kanten op Israël en een enorme slachtpartij op 7 oktober 2023. Dat is fundamenteel anders.
2. Jouw definitie is niet correct. Genocide is het opzettelijk plegen van handelingen met de bedoeling een nationale, etnische, raciale of religieuze groep geheel of gedeeltelijk te vernietigen. Met betrekking tot Gaza: als Israël genocide had willen plegen, had het de 2 miljoen Arabische Israëliërs in concentratiekampen gezet en was er een significante bevolkingsafname te zien, omdat de Arabische Israëliërs etnisch gezien dezelfde bevolking zijn als de Gazanen
pi_220889536
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

En dan sta je als een Pieter Rambags samen met die Spaanse terrorist op een bootje. Weet je wel, die Jodenhater die bij Umberto (zonder tegenspraak) mocht leeglopen over Israël. Echte he.

[ x ]
Terroristen die terroristen helpen en "den deugmens" maar klagen over het internationaal recht.
graag verwijderen
  dinsdag 26 mei 2026 @ 08:35:14 #50
511221 Hetekip
Depressief
pi_220889572
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:20 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ x ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 08:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Terroristen die terroristen helpen en "den deugmens" maar klagen over het internationaal recht.
Nee terrorisme moeten we inderdaad niks van hebben. Godzijdank dat de Israëlische zijde daar ook niks van moet hebben, oh wacht....

He has a long history of anti-Arab activism, leading to dozens of indictments and at least eight convictions of crimes including incitement to racism and support for, as well as possession of propaganda of, a terrorist organization (the now-illegal Kach political party).[3] As a lawyer, he is known for defending Jews accused of Jewish extremist terrorism in Israeli courts.

Die Ben-Gvir toch.... Hij is niet vies van een beetje terrorisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')