Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Hoe staat het met 3,30 euro?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.
Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan wordenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef Symphonic het volgende:
De groepsfase overleven wordt al een hele uitdaging.
Op zich wel een goed idee om dat te doen ja, want als het ooit gaat gebeuren zal het deze keer wel zo zijn. Ik ga het overwegen.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan worden
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.
Hoeren neuken, nooit meer werken!quote:
Nederland is toch een angstgegner voor Braziliëquote:Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland is toch een angstgegner voor Brazilië
En niet te vergeten (en waardoor Nederland niet kansloos werd) de redding van Maarten Stekelenburgquote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal.
Waar is eigenlijk een Sam Beukema oid? Zijn dat soort spelers überhaupt in beeld vraag je je af.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?
#Koemanout
Met dit topic is toch weinig misquote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Hitler maakte ook mooie schilderijenquote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit niet had geroepen had ik niet eens door gehad dat het Zippy niet was.
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
#Koemanout
Excuses genoeg ja :’)quote:Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forumquote:Op maandag 25 mei 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
[..]
Bekijk jij ook maar lekker verder.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum
Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij
Jij bent gezellig op feestjesquote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?
#Koemanout
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef TAmaru het volgende:
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
Argentinië werd wereldkampioen met een keeper die 82 penalty’s pakte en elke thuiswedstrijd speelde in Birmingham.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Onzin.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
Kuyt, van der Vaart, Huntelaar, van Bommel en de Jong waren toen ook in ontzettend goed. Oh ja dan vergeet ik bijna nog van Bronckhorst.quote:Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef TAmaru het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.
Maar ... je kunt best geluk hebben. Door de groepsfase komen, makkelijke loting hebben, erdoorheen komen op wilskracht. Beetje zoals in 2014. Toch wordt het dan vrijwel onmogelijk om beter te doen dan een halve finale.
Daardoor zou het wel een enorme bak zijn als we gewoon wedstrijd na wedstrijd winnen.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?
#Koemanout
Half uur uitgesteldquote:Op woensdag 27 mei 2026 13:28 schreef TLC het volgende:
Om 14.00 uur horen we wie Oranje wereldkampioen gaan maken![]()
Koeman zit nog even te schijtenquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is Depay om 14.30 uur wel fit?
En geen Wijnaldumquote:
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weghorst
De rest is wel te beargumenteren.
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Dan nog liever een Meerdink ofzo. Die is in ieder geval een stuk rapper dan opa Weghorst.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Poku, Addai, Maatsen en Frimpong had je er prima bij kunnen hebben. 100 pace genot.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.
Sierhuis wellicht. Flemming was ook nog een optie die je ook als aanvallende middenvelder kan zetten, maar niet echt kopsterk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Koeman houdt graag vast aan een bepaalde kliek, nu is het ook niet zo dat we helaas heel veel betere opties voorin hebbenquote:
Brobbey had prima die rol van Weghorst kunnen invullen als pinchhitter, met zijn fysiek kan die makkelijk oorlog maken. Weghorst is gewoon een grote droefenis.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:33 schreef raptorix het volgende:
Frimpongis wel lang geblesseerd geweest dit seizoen.
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Nouja, ik zou een keuze maken tussen Weghorst en Brobby dan, dat zijn een beetje gelijkwaardige spelers, hoewel ik dan liever Wout zou meenemen als je dan toch een breekijzer wilt, ja het is een rare snuiter maar wel zijn waarde laten zien.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Weghorst kan echt niet meer, dat was al niet veel maar is dit jaar nog veel minder geworden en kon in de eredivisie al niet meer mee.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.
Aan de selectie te zien ziet die Malen puur als rechtsvoor. En dan Summerville als reserve voor die positie
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Malen idd rechtsvoor. Kansloos natuurlijk want die moet je in zijn vorm natuurlijk gewoon in de spits zetten. Maar ja vriendje Depay moet en zal spelen, half fit of uit vorm dat maakt niet uit. Frimpong had je natuurlijk altijd moeten meenemen
quote:Deze twaalf spelers zijn afgevallen
Kjell Scherpen, Justin Bijlow, Stefan de Vrij, Jeremie Frimpong, Ian Maatsen, Sven Botman, Devyne Rensch, Kenneth Taylor, Luciano Valente, Kees Smit, Lutsharel Geertruida en Sven Botman.
Eerder vielen Emmanuel Emegha en Matthijs de Ligt al geblesseerd weg.
Terecht dat Sven Botman er niet bij is maar wel jammer dat Sven Botman er niet bij is.quote:
Er is wel meer uit beeld voor Koeman.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook jammer dat Dallinga bij Bologna een beetje uit beeld is geraakt.
Depay is helemaal niet fit en mist wedstrijdritme, die gaat er echt geen 4 maken dit toernooi. Misschien 1 uit een pingelquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:41 schreef Waaghals het volgende:
Noa Lang gaat zeker mee omdat het zo'n leuke jongen is
Daar ga je al.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |