Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Hoe staat het met 3,30 euro?quote:Op maandag 25 mei 2026 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt er dus minstens zo'n 33.000 euro op ingezet, gezien dat ongeveer is wat je in moet zetten om miljonair te worden met een Nederlandse wereldtitel? Leuk bedrag wel.
Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan wordenquote:Op maandag 25 mei 2026 19:31 schreef Symphonic het volgende:
De groepsfase overleven wordt al een hele uitdaging.
Op zich wel een goed idee om dat te doen ja, want als het ooit gaat gebeuren zal het deze keer wel zo zijn. Ik ga het overwegen.quote:Op maandag 25 mei 2026 17:43 schreef Harvest89 het volgende:
Ik heb er geld op staan van wel.
Dus als ze toch winnen (wat alleen mongolen zouden verwachten). Dan ben ik miljonair.
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Mwoah, Zweden en Tunesië zijn echt vele malen zwakker, alleen wat Oranje in de volgende ronde kan treffen kan weleens kantje boord gaan worden
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Brazilie of Marokko als ik het goed heb.
Hoeren neuken, nooit meer werken!quote:
Nederland is toch een angstgegner voor Braziliëquote:Op maandag 25 mei 2026 19:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik hoop Brazilie. Is een leukere tegenstander.
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:47 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland is toch een angstgegner voor Brazilië
En niet te vergeten (en waardoor Nederland niet kansloos werd) de redding van Maarten Stekelenburgquote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |