abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:31:48 #51
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220896685
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:08 schreef TAmaru het volgende:

[..]
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.

Maar ... je kunt best geluk hebben. Door de groepsfase komen, makkelijke loting hebben, erdoorheen komen op wilskracht. Beetje zoals in 2014. Toch wordt het dan vrijwel onmogelijk om beter te doen dan een halve finale.
Kuyt, van der Vaart, Huntelaar, van Bommel en de Jong waren toen ook in ontzettend goed. Oh ja dan vergeet ik bijna nog van Bronckhorst.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220897458
quote:
99s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:11 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Jij bent gezellig op feestjes
Klopt. Omdat mensen mijn realisme kunnen waarderen.
U MAD?
pi_220897646
Om 14.00 uur horen we wie Oranje wereldkampioen gaan maken w/ :B
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:39:26 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220897782
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Daardoor zou het wel een enorme bak zijn als we gewoon wedstrijd na wedstrijd winnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220898042
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:28 schreef TLC het volgende:
Om 14.00 uur horen we wie Oranje wereldkampioen gaan maken w/ :B
Half uur uitgesteld
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:05:53 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:03 schreef Max23 het volgende:

[..]
Half uur uitgesteld
Is Depay om 14.30 uur wel fit?
pi_220898062
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Is Depay om 14.30 uur wel fit?
Koeman zit nog even te schijten
pi_220898074
Dit is de selectie van het Nederlands Elftal voor het WK van komende zomer:

Nathan Aké (Manchester City), Brian Brobbey (Sunderland), Memphis Depay (Corinthians), Virgil van Dijk (Liverpool), Denzel Dumfries (Inter), Mark Flekken (Bayer 04 Leverkusen), Cody Gakpo (Liverpool), Ryan Gravenberch (Liverpool), Jorrel Hato (Chelsea), Jan Paul van Hecke (Brighton & Hove Albion), Frenkie de Jong (Barcelona), Justin Kluivert (Bournemouth), Teun Koopmeiners (Juventus), Noa Lang (Galatasaray), Donyell Malen (AS Roma), Tijjani Reijnders (Manchester City), Robin Roefs (Sunderland), Marten de Roon (Atalanta), Crysencio Summerville (West Ham United), Guus Til (PSV), Jurriën Timber (Arsenal), Quinten Timber (Olympique de Marseille), Micky van de Ven (Tottenham Hotspur), Bart Verbruggen (Brighton & Hove Albion), Wout Weghorst (Ajax) en Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion).
pi_220898088
De Roon dus ipv Valente of Smit
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:15:32 #60
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898100
Weghorst _O-

De rest is wel te beargumenteren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898103
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220898104
Geen Frimpong nog wel opvallend
pi_220898111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:16 schreef Max23 het volgende:
Geen Frimpong nog wel opvallend
+ geen Maatsen. Nederland gaat geneukt worden via de backposities.
pi_220898114
Frimpong niet mee vind ik wel een aparte beslissing, dat is toch altijd wel een wapen op rechts
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220898125
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:16 schreef Max23 het volgende:
Geen Frimpong nog wel opvallend
En geen Wijnaldum
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898129
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]
En geen Wijnaldum
Dat was al weken bekend dat die niet zou gaan
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:09 #67
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898131
Lekker veel bankzitters, waterdragers en chronisch geblesseerden.

Stukje hospice-constructie bij Oranje.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:20:15 #68
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898133
Frimpong is wel opmerkelijk ja, niet dat ie een geweldig seizoen heeft gehad.
Nu komt Summerville in zijn plek maar die is er nog nooit eerder bij geweest
Where's me jumper?
pi_220898135
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weghorst _O-

De rest is wel te beargumenteren.
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220898145
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Dan nog liever een Meerdink ofzo. Die is in ieder geval een stuk rapper dan opa Weghorst.
pi_220898153
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:21 schreef raptorix het volgende:

[..]
Poku zou je eventueel kunnen gebruiken als je counter voetbal wilt spelen.
Poku, Addai, Maatsen en Frimpong had je er prima bij kunnen hebben. 100 pace genot.
pi_220898154
Maar er mag volgens mij nog wel gewisseld worden als blessures een ding zijn toch, tot aan de start van het toernooi :? Dus ik denk dat we een Frimpong of Maatsen nog niet af hoeven te schrijven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:55 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898174
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Sierhuis wellicht. Flemming was ook nog een optie die je ook als aanvallende middenvelder kan zetten, maar niet echt kopsterk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898188
Weghorst....

Waarom??!!
:')

Depay!!??

Echt....
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')