abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2026 @ 20:21:23 #26
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220887677
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Waar is eigenlijk een Sam Beukema oid? Zijn dat soort spelers überhaupt in beeld vraag je je af.
  maandag 25 mei 2026 @ 20:36:15 #27
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220887782
Oranje gaat er vlot uit. Koeman is veel te conservatief en laat het elftal eerder stagneren dan swingen met zijn opstellingen, zijn invallers en zijn selectiebeleid.

Boswachter+1. Helemaal raak.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220887819
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @GGMM @Coco
pi_220887833
Guardiola maakt Oranje EK in 2028 :B w/
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 20:45:57 #30
35723 crew  GGMM
pi_220887835
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Met dit topic is toch weinig mis
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220888048
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Hitler maakte ook mooie schilderijen
U MAD?
pi_220888050
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:45 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met dit topic is toch weinig mis
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Als je dit niet had geroepen had ik niet eens door gehad dat het Zippy niet was.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:22:01 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_220888065
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')

#Koemanout
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_220888077
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Excuses genoeg ja :’)
U MAD?
  Forum Admin maandag 25 mei 2026 @ 21:35:47 #35
35723 crew  GGMM
pi_220888165
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
[..]

Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum :D

Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220888179
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:

[..]
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum :D

Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij :)
Bekijk jij ook maar lekker verder.
pi_220889341
nee
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:17:38 #38
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220890056
Natuurlijk niet, de voorhoede is nog net niet van KKD-niveau.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220891990
pi_220895911
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
pi_220895967
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.

- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper :')
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring :')
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?

#Koemanout
Jij bent gezellig op feestjes
pi_220896022
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef TAmaru het volgende:
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
pi_220896035
Ik denk het niet.
  woensdag 27 mei 2026 @ 09:27:15 #44
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220896065
  woensdag 27 mei 2026 @ 10:11:12 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220896326
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal. 8-)
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220896486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
pi_220896549
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.

Maar ... je kunt best geluk hebben. Door de groepsfase komen, makkelijke loting hebben, erdoorheen komen op wilskracht. Beetje zoals in 2014. Toch wordt het dan vrijwel onmogelijk om beter te doen dan een halve finale.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:09:33 #48
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_220896558
Nee, natuurlijk niet :')
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_220896635
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Argentinië werd wereldkampioen met een keeper die 82 penalty’s pakte en elke thuiswedstrijd speelde in Birmingham.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220896640
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
Onzin.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')