Waar is eigenlijk een Sam Beukema oid? Zijn dat soort spelers überhaupt in beeld vraag je je af.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?
#Koemanout
Met dit topic is toch weinig misquote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Hitler maakte ook mooie schilderijenquote:Op maandag 25 mei 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Kan die rotzooi van klaasweetalles met zijn nep account niet even geveegd worden? Dat account is ondertussen al gebanned maar de rommel blijft staan. @:GGMM @:coco
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2026 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit niet had geroepen had ik niet eens door gehad dat het Zippy niet was.
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.quote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
#Koemanout
Excuses genoeg ja :’)quote:Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forumquote:Op maandag 25 mei 2026 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op zich niet. Maar je hebt nu een TS met een bijna gelijkende naam, ondertitel en avatar. Een gebande TS die toch niet meer meedoet en op rottigheid uitwas. Worden users niet meer beschermd tegen dit soort onzin? Vorige keer was het ook al iemand anders. Vind het ook vervuiling van het forum.
[..]
Bekijk jij ook maar lekker verder.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met jouw posts klagen over vervuiling van het forum
Maar ik zal ze in het Feyenoord-topic nog even verwijderen. Iedereen blij
Jij bent gezellig op feestjesquote:Op maandag 25 mei 2026 20:08 schreef de_boswachter het volgende:
Selectie is echt pure droevenis in alle linies.
- De keeper van fucking Brighton is je beste keeper
- Virgil kan echt niet meer.
- Depay, geblesseerd op de bank zittend bij een degradatiekandidaat, als je nummer 1 spits hebben.
- Mickey op linksback. Dit jaar 80 doorgelaten bij Tottenham
- Uitzonderlijk wereldtalent Kees Smits oproepen. Heeft een seizoen Eredivisie en wat Conference League ervaring
- Reijnders als je controleur zien. Halve seizoen bank bij City.
- Tikkie breed Frenkie. Kutje. Moet het elftal op sleeptouw nemen (lol).
- Frimpong. Grotendeels bank bij Liverpool.
- Valente oproepen. Lol.
- Weghorst oproepen. Lollerdelollol.
- Rapper Lang oproepen. Doet die nog voetballen?
#Koemanout
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet wordenquote:Op woensdag 27 mei 2026 09:01 schreef TAmaru het volgende:
Ze hebben mazzel als ze door de groepsfase komen.
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.quote:Op maandag 25 mei 2026 19:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh man die kwartfinale op het WK 2010. Wat een spanning, haha.
Sneijder de kabouter, met zijn kopbal.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
We hebben ook gewoon geen één speler die er echt bovenuit springt. In 2010 hadden we Robben, Sneijder, Van Persie. In 1998 Bergkamp, Kluivert, de De Boertjes en nog vele anderen. In 1974 en 1978 enkele van de grootste voetballers allertijden. Je hebt altijd dat soort spelers nodig die het verschil kunnen maken. Kijk maar naar Robben in 2010. Die heeft daar regelmatig het verschil gemaakt. Bergkamp en Kluivert in 1998 ... zulke spelers hebben we nu niet. Onze huidige selectie komt telkens op het belangrijkste moment tekort.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik ben zelden negatief over kansen van Oranje maar dit gaat hem niet worden
Argentinië werd wereldkampioen met een keeper die 82 penalty’s pakte en elke thuiswedstrijd speelde in Birmingham.quote:Op maandag 25 mei 2026 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo erg, de keeper van Engeland speelt bij Everton, van Portugal bij Porto, van Marokko in de zandbak ergens, van Frankrijk bij AC Milaan (die ook niet top zijn oid), van Duitsland tot voor kort bij Hoffenheim etc.
Onzin.quote:Op woensdag 27 mei 2026 10:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat hele WK was gewoon magisch, zoiets gaan we nooit meer meemaken met dit land.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |