abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:26:46 #76
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898192
TILLED
pi_220898202
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:26 schreef Toine51 het volgende:
Weghorst....

Waarom??!!
:')

Depay!!??

Echt....
:')
Koeman houdt graag vast aan een bepaalde kliek, nu is het ook niet zo dat we helaas heel veel betere opties voorin hebben
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_220898206
Frimpong wordt ZWAAR onderschat. Gewelige speler is het. Dat hij er niet bij is, is een zware domper. De absentie van De Vrij is eveneens een zware domper.

Geen idee waarom Summerville in de selecties is opgenomen. Deze aanvaller heeft in 36 wedstrijden 2 x gescoord voor zijn club. Afgang. Brobbey, Weghorst en Lang heb je evenmin wat aan. We hebben de slechtste aanvallende linie van alle selecties.
pi_220898208
Koeman is geen fan van Frimpong denk ik.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_220898223
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:20 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Tsja wie anders? Mits fit en welwillend had je Luuk de Jong als beter alternatief maar echt iemand voor t laatste kwartier anders?
Brobbey had prima die rol van Weghorst kunnen invullen als pinchhitter, met zijn fysiek kan die makkelijk oorlog maken. Weghorst is gewoon een grote droefenis.

En dan heb je ook nog Depay. Koeman zal wel met hem starten in de spits ipv Malen, die zal die wel op de flank wegstoppen terwijl Malen de enige spits in vorm is met 14 goals in 16 wedstrijden, en ook nog eens fit ipv Depay.

Er zijn wel meer rare keuzes, maar goed. Met dit deelnemers aantal kan je zomaar een kwartfinale halen. Meer zit er niet in.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:23 #81
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_220898234
Til _O-
De Roon _O-
Depay _O-
Flekken _O-
Kluivert _O-
Weghorst _O-
Lang _O-

Dit gaat helemaal niets worden.
  Redactie Sport woensdag 27 mei 2026 @ 14:32:31 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220898239
Het is ook jammer dat Dallinga bij Bologna een beetje uit beeld is geraakt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220898245
En een prettige scheut door de pielemuis.
pi_220898259
Frimpongis wel lang geblesseerd geweest dit seizoen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:33 schreef raptorix het volgende:
Frimpongis wel lang geblesseerd geweest dit seizoen.
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
pi_220898286
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.

Aan de selectie te zien ziet die Malen puur als rechtsvoor. En dan Summerville als reserve voor die positie
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:36:35 #87
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898287
Koeman wil vroeg naar Ibiza dit jaar
Where's me jumper?
pi_220898291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:34 schreef NLGooner het volgende:

[..]
Wel een draver die altijd doorgaat dus zou hem eigenlijk wel hebben meegenomen maar voor wie...
Nouja, ik zou een keuze maken tussen Weghorst en Brobby dan, dat zijn een beetje gelijkwaardige spelers, hoewel ik dan liever Wout zou meenemen als je dan toch een breekijzer wilt, ja het is een rare snuiter maar wel zijn waarde laten zien.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898298
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:36 schreef Max23 het volgende:

[..]
Ipv Weghorst. Ik neem aan dat hij Til ook als stormram gaat gebruiken.

Aan de selectie te zien ziet die Malen puur als rechtsvoor. En dan Summerville als reserve voor die positie
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Weghorst kan echt niet meer, dat was al niet veel maar is dit jaar nog veel minder geworden en kon in de eredivisie al niet meer mee.

Malen idd rechtsvoor. Kansloos natuurlijk want die moet je in zijn vorm natuurlijk gewoon in de spits zetten. Maar ja vriendje Depay moet en zal spelen, half fit of uit vorm dat maakt niet uit. Frimpong had je natuurlijk altijd moeten meenemen
pi_220898302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:36 schreef Waaghals het volgende:
Koeman wil vroeg naar Ibiza dit jaar
Woningruil met Steijn, die word natuurljk bondscoach!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898312
Mijn naamgenoot heeft een paar slechte keuzes gemaakt. Hadden er in moeten zitten:

Frimpong
Maatsen
Smit

Hadden er niet in moeten zitten:

Til
Q. Timber
Lang
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_220898321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:37 schreef alopio het volgende:

[..]
Precies, Til kan je ook nog gebruiken voor die rol naast Brobbey. Malen idd rechtsvoor. Kansloos natuurlijk want die moet je in zijn vorm natuurlijk gewoon in de spits zetten. Maar ja vriendje Depay moet en zal spelen, half fit of uit vorm dat maakt niet uit. Frimpong had je natuurlijk altijd moeten meenemen
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220898329
quote:
Deze twaalf spelers zijn afgevallen
Kjell Scherpen, Justin Bijlow, Stefan de Vrij, Jeremie Frimpong, Ian Maatsen, Sven Botman, Devyne Rensch, Kenneth Taylor, Luciano Valente, Kees Smit, Lutsharel Geertruida en Sven Botman.

Eerder vielen Emmanuel Emegha en Matthijs de Ligt al geblesseerd weg.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:41:20 #94
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_220898341
Noa Lang gaat zeker mee omdat het zo'n leuke jongen is :r
Where's me jumper?
pi_220898355
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:39 schreef Max23 het volgende:

[..]

Terecht dat Sven Botman er niet bij is maar wel jammer dat Sven Botman er niet bij is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:43:54 #96
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook jammer dat Dallinga bij Bologna een beetje uit beeld is geraakt.
Er is wel meer uit beeld voor Koeman.
pi_220898367
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:39 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja en Koeman die na het tournooi dan weer gaat zeggen dat hij tegen Japan en land X er wel 4 gescoort heeft, maar in de kwartfinale tegen Argentinie hij niet in de wedstrijd zat.
Depay is helemaal niet fit en mist wedstrijdritme, die gaat er echt geen 4 maken dit toernooi. Misschien 1 uit een pingel
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:44:49 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220898368
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:41 schreef Waaghals het volgende:
Noa Lang gaat zeker mee omdat het zo'n leuke jongen is :r
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:45:15 #99
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:44 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Neuh, meer omdat Simons er niet is en Lang op een goeie dag nog wel wat kan creeren.
Daar ga je al.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:47:55 #100
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220898395
Maar goed, we gaan dus weer het geijkte en voorspelbare KoemanBall krijgen met een paar verschrikkelijke poulewedstrijden die je wel doorkomt omdat er 160 naar de knockoutfase gaan.

Daarna tegen de eerste echte tegenstander eruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')