quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:55 schreef Houniet het volgende:
@:Wotte, jij als intelligente bij kan een strontvlieg niet overtuigen dat honing lekker is. Lekker laten gaan joh.
Beetje kort door de bocht niet? Ik ken deze trainer niet zo heel goed maar volgens mij staat hij er wel goed op in Spanje. Hij werd ook derde en volgens mij daarna wel veel spelers weer vertrokken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:56 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja. En 12 jaar over datum, kom op zeg.
Idem voor die trainer. Die is net gedegradeerd uit de La Liga en gaat nu naar AjaxEen beetje Feyenoord vibes hierbij: van Persie een jaar lang laten aanklooien bij Heerenveen om hem vervolgens hoofdtrainer bij Feyenoord te maken.
Hij brengt wel gelukquote:
Ik zie Targhaline eerlijk gezegd eerder bij Twente dan voor dertig miljoen vertrekken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Bos is toch gewoon een heel beperkt backje, zelfs voor eredivisiebegrippen?
Targhaline gaat het WK missen maar die zou misschien uiteindelijk voor zoiets kunnen vertrekken, maar de realiteit leert dat clubs dieper in de buidel tasten voor talenten van Ajax en PSV en dat die het ook vaker verder schoppen.
Als je dan toch een speler van 36 aantrekt laat het dan maar Daley zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Hij brengt wel gelukZeven keer kampioen. De laatste keer dat Ajax zónder Daley in de selectie een schaal pakte was in 2004.
Hij is wel een klasse beter dan Zerrouki en 30 miljoen in de huidige markt voor een Marokkaans international is ook weer geen shocking bedrag. Er is ook wel wat interesse her en der, een goed WK kan zomaar in zo'n beddrag resulteren al is dat dus nu van de baan.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zie Targhaline eerlijk gezegd eerder bij Twente dan voor dertig miljoen vertrekken.
Vind Zerrouki ook nog wel underrated persoonlijk. Stukje ouder natuurlijk. Heeft ook allemaal wel met timing uit te staan inderdaad langlopende verbintenis in combinatie met een goed wk.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is wel een klasse beter dan Zerrouki en 30 miljoen in de huidige markt voor een Marokkaans international is ook weer geen shocking bedrag. Er is ook wel wat interesse her en der, een goed WK kan zomaar in zo'n beddrag resulteren al is dat dus nu van de baan.
Met wat geluk blijft hij daar.quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:35 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Antivax en diep gelovig. MAGA loopt weg met hem daar.
quote:Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met wat geluk blijft hij daar.
Na deze degradatie is hij wel een stuk goedkoper denk ik.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:47 schreef Spaulding het volgende:
Ajax nadert akkoord met Michel als hoofdtrainer.
https://www.espn.nl/voetb(...)chel-naderen-akkoord
Dan zal Blind snel volgen.
Wat is er zo bijzonder aan Michel dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:09 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Na deze degradatie is hij wel een stuk goedkoper denk ik.
Hij is Spaans.quote:Op woensdag 27 mei 2026 15:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan Michel dan?
Lekker met Messi ballen in Miamiquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met wat geluk blijft hij daar.
Nee nee dat is te makkelijk G.quote:
Mark Wotte met stagiair Van der Gun heeft overigens wonders verricht bij Ado. Kun jij niet iets zinnigs zeggen over deze trainer als naamdrager van de god?quote:Op woensdag 27 mei 2026 17:28 schreef Wotte het volgende:
We wachten op de analyse van Pieter om de conclusie hier te herkauwen @:caland
Zerrouki underratedquote:Op woensdag 27 mei 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Zerrouki ook nog wel underrated persoonlijk. Stukje ouder natuurlijk. Heeft ook allemaal wel met timing uit te staan inderdaad langlopende verbintenis in combinatie met een goed wk.
Ik heb her en der wat gegluurd en gelezen en YouTube bestudeerd. Het is een interessante trainer maar ik denk dat het met deze selectie een flinke uitdaging wordt om zo te spelen. Je hebt weinig spelers die zonder bal de spel intelligentie hebben om te weten wanneer en waar je moet pressen. Dan ga je nat met de visie van deze trainer.quote:Op woensdag 27 mei 2026 19:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mark Wotte met stagiair Van der Gun heeft overigens wonders verricht bij Ado. Kun jij niet iets zinnigs zeggen over deze trainer als naamdrager van de god?
Jij hebt dat extreem gênante filmpje van Sneijder als trainer niet gezien begrijp ik hier uit?quote:Op woensdag 27 mei 2026 20:31 schreef Näsenbar het volgende:
Op dit moment maakt het toch niet uit of je Sneijder en Van der Vaart voor de groep zet of Michel?
Uit armoede en wanhoop nog even in de laatste week van augustus half gefrustreerd Barca B afhurengenot samen met Blind en Donnyquote:
I want off mr Cruijff's wild ridequote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit armoede en wanhoop nog even in de laatste week van augustus half gefrustreerd Barca B afhurengenot samen met Blind en Donny
Stukje Cuencaquote:Op donderdag 28 mei 2026 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit armoede en wanhoop nog even in de laatste week van augustus half gefrustreerd Barca B afhurengenot samen met Blind en Donny
"Maar als ie eenmaal fit is !!!!!"quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bojan scoorde er ook godmiljaar veel in de jeugd
NET ALS BRUTHIL HOSE.
Wel een pareltje van een speler . Toen dat dreamteam naar de klote ging. Hersenen die sneller denken dan de benengenot.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:57 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Maar als ie eenmaal fit is !!!!!"
Ook een klassieker:
"Over Roger: „Hij heeft veel meer moeite om zich hier aan te passen aan het voetbal. Roger kan nog niet brengen wat wij van hem verwachten. Wat ging er goed vandaag? Niets, is het antwoord op die vraag. Toch is hij in principe de beste speler die we hebben.”
Ik zie bij Roger alleen maar de 1-4 tegen Werder (?) voor me. Lekker springen met je rug naar de balquote:Op vrijdag 29 mei 2026 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel een pareltje van een speler . Toen dat dreamteam naar de klote ging. Hersenen die sneller denken dan de benengenot.
Als nummer 10 linksback spelen levert ook de nodige hersenschade op.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie bij Roger alleen maar de 1-4 tegen Werder (?) voor me. Lekker springen met je rug naar de bal
Ik die vrije trap in de muur van Willem II, toen we één goal te kort kwamen voor de titel.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zie bij Roger alleen maar de 1-4 tegen Werder (?) voor me. Lekker springen met je rug naar de bal
Gaat niks worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Cruijff die alleen maar vriendjes uit Spanje gaat binnenhalen, insert Pikachu faces.
Hopelijk zijn ze een beetje wakker geschrokken na die artikelen / podcasts de laatste weken. Je hebt maar een paar mensen nodig in de club die de boel bij elkaar houden; vaak zijn het kleine correcties die heel veel kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 29 mei 2026 22:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gaat niks worden.
Mislintat all over again
Ik weet niet of het wat gaat worden, maar nu al zeggen dat het niks wordt, is ook wat voorbarig, 1 september weten we een stuk meer.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:43 schreef manny het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze een beetje wakker geschrokken na die artikelen / podcasts de laatste weken. Je hebt maar een paar mensen nodig in de club die de boel bij elkaar houden; vaak zijn het kleine correcties die heel veel kunnen betekenen.
Het is balans zoeken want op zich gaat meneer Jordi het nu zo regelen, dat er daadwerkelijk doorgepakt kan worden. Dus een antwoord op de Farioli kritiek dat er 6 handtekeningen nodig zijn om een kopje koffie te bestellen. Maar, daar moeten ze niet in doorslaan uiteraard.
Lijkt me inderdaad top als ajax een Speedrun Feyenoord anno 2007 grote namen zonder restwaarde die eigenlijk al vijf jaar over hun top en versleten zijn gaat doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:05 schreef Durmada het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Ajax gaat wel voor grote namen. Eerst al Blind, nu ook Eriksen genoemd. Het zou wel een stunt zijn zeg als ze beiden gehaald kunnen worden.
Wat ben je druk met ajaxquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad top als ajax een Speedrun Feyenoord anno 2007 grote namen zonder restwaarde die eigenlijk al vijf jaar over hun top en versleten zijn gaat doen.
Ik zou dat echt gigantisch toejuichen. Vriend @:Caland natuurlijk ook.
Makaay 32, Tomasson 31, Bronckhorst 32, Hofland 30.
Blind 36, Eriksen 34. Beiden spelen met een hartafwijking en pacemaker.
In de Eredivisie kunnen dat soort spelers prima mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad top als ajax een Speedrun Feyenoord anno 2007 grote namen zonder restwaarde die eigenlijk al vijf jaar over hun top en versleten zijn gaat doen.
Ik zou dat echt gigantisch toejuichen. Vriend @:Caland natuurlijk ook.
Makaay 32, Tomasson 31, Bronckhorst 32, Hofland 30.
Blind 36, Eriksen 34. Beiden spelen met een hartafwijking en pacemaker.
Investeren jullie dit keer wel in een arts die gelijk handelt?
Misschien belangrijker: wat schiet je ermee op? Ja, misschien wordt je 2de of 3de met die spelers. En dan? Waarom niet de blik op de toekomst?quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:19 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kunnen dat soort spelers prima mee.
In de conference league ga je wel pakslaag krijgen van een Oost-Europese club met wat import talentjes aan Afrikaantjes of Braziliaantjes
Ajax BVO is overgenomen door de Ajax NV.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Misschien belangrijker: wat schiet je ermee op? Ja, misschien wordt je 2de of 3de met die spelers. En dan? Waarom niet de blik op de toekomst?
Lijkt me niet, maar is uiteraard, zolang ie ver wegblijft van het aankoopbeleid, een meer dan prima trainer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |