Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:36 schreef Wotte het volgende:
Als Bos meer dan dertig oplevert eet ik mijn schoen op.
Dank voor deze post, scheelt mij weer het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Targhalline en Bos horen absoluut niet in dat rijtje. Laatstgenoemde zie ik na 2 assists op het WK zomaar voor 30+ vertrekken.
Verder noem je allemaal tweede / derde keuzes of jong talent, op Wellenreuther na. Dus weet niet zo goed wat je nu wilt bereiken.
Nee debieltje, je zei dit:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om mij dan af te schilderen als een of andere optimistisch hansworst. Maar ik zei dat het materiaal dat de afgelopen weken in de basis staat bij Feyenoord absoluut niet beter is dan wat er bij Ajax rondloopt.
Allereerst speelde Feyenoord helemaal niet afgelopen week.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dit wel een bijzondere take als je kijkt wat er de afgelopen week bij Feyenoord op het veld stond. Op Moussa, Read, en Valente na loopt daar weinig bijzonder materiaal om.
Alineas Klaas. Gebruik ze. Furieus op enter te drukken lijk je zo zwakbegaafd. Dat was een beetje mijn punt dat de afgelopen weken een zooitje is. Dus het is alsof je stelt dat je harder dan me kan lopen als je been niet was geamputeerd. Fijn zeg, en zelfs dan denk ik dat je schromelijk overschat wat daar kwalitatief op de loonlijst staat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee debieltje, je zei dit:
[..]
Allereerst speelde Feyenoord helemaal niet afgelopen week.
Maar nu weten we dat je de afgelopen weken bedoelde.
Nou. De afgelopen weken dan. Zal ik wat vertellen?
Taghi speelde gewoon. Bos ook.
En dat is nog los van het feit dat Ueda een veel, veel betere spits is dan al die gedrochten bij ajax.
En ik haat Ueda. Kun je nagaan hoe kut jullie spelers zijn.
Maar vooral, wat voor achterlijke take is "onze selectie is nagenoeg net zo goed als het derde elftal van Feyenoord die 40-45 blessures hebben dus we zijn eigenlijk MAKKELIJK TWEEDE met een betere trainer"
Net als je "onder de 23 hebben wij de beste selectie!"
Gefeliciteerd met het kampioenschap onder de 23 dan maar denk ik?![]()
Dat nog los van het feit dat ook die stelling als een lul op een drumstel slaat.
Maar ja ik reageer weer op Wotte, het is als een gesprek met een dementerende Circusaap proberen te voeren.
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op? Fijn een paar assist en goals. Goede maatstaaf ook om een verdediger op te toetsen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.
Dit is meer dan Bouwman, Sutalo, Baas, Rosa, Itakura, Tomiyasi, Zinchenko, Gaeei bij elkaar.
En als jullie verdediging nou als een huis stond. Maar dat is het ook niet.
Hij gaat geen 30 opleveren. Maar is die 30 de grens tussen een goede voetballer en huis, tuin- en keuken voetballer dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op? Fijn een paar assist en goals. Goede maatstaaf ook om een verdediger op te toetsen.
@fetX noemde dertig vandaar. Denk overigens dat Read wel voorinkmaal dertig gaat. Uitstekende voetballer. Evenals Valente en in minder mate Moussa. Daar houdt het ook wel op. Voor de rest zijn het een hoop matige voetballers onder contract daar. Veel te veel ook maar dat terzijde. Die belg heeft wel een klusje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij gaat geen 30 opleveren. Maar is die 30 de grens tussen een goede voetballer en huis, tuin- en keuken voetballer dan?
En dan aankomen met Steur, Bounida, Carrizo en Bouwman. Waarom dan? Maar Van den Elshof en Kraaijeveld zijn dan opeens slechte voetballers. Ajax wilde die laatste vorig jaar nog hebben.
En nee aanvallende kwaliteiten zijn helemaal niet belangrijk in het internationale voetbal voor een back hoor.
Je snapt ook ineens dat jullie op 20 punten zijn geëindigd héquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.
Dit is meer dan Bouwman, Sutalo, Baas, Rosa, Itakura, Tomiyasi, Zinchenko, Gaeei bij elkaar.
En als jullie verdediging nou als een huis stond. Maar dat is het ook niet.
Bos gaat nooit voor 30 miljoen. Nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Targhalline en Bos horen absoluut niet in dat rijtje. Laatstgenoemde zie ik na 2 assists op het WK zomaar voor 30+ vertrekken.
Verder noem je allemaal tweede / derde keuzes of jong talent, op Wellenreuther na. Dus weet niet zo goed wat je nu wilt bereiken.
Read.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op?
Natuurlijk niet. Geen enkele back in Nederland overigens.quote:
Heerlijk, dit wordt een genot om terug te zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:10 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Geen enkele back in Nederland overigens.
Ik snap wel dat je hiermee komt als Salah Eddine 0 goals en assists heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je snapt ook ineens dat jullie op 20 punten zijn geëindigd héVerdedigers puur gaan beoordelen op goals en assists. Anders geef je mij ook even de clean sheets van Ueda?
Daley is wel een legend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:47 schreef Spaulding het volgende:
Ajax nadert akkoord met Michel als hoofdtrainer.
https://www.espn.nl/voetb(...)chel-naderen-akkoord
Dan zal Blind snel volgen.
Miljoen of acht las ik zal wel een doorverkooppercentage bijkomen. Maar goed ik zou 'm niet verkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die was vier jaar geleden al versletenEn dan Janse voor een fooi wegdoen zeker.
Ja. En 12 jaar over datum, kom op zeg.quote:
Dies Janse mag van mij voor 8 miljoen wel naar PSV hoor. Goede verdediger is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Janse geeft mij echt Virgil van Dijk bij Groningen vibes. Zou een mega fout zijn om hem te laten gaan. Die jongen heeft alles om een topper te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bos is toch gewoon een heel beperkt backje, zelfs voor eredivisiebegrippen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |