Nee, materiaal is daarvoor ondermaatsquote:Op dinsdag 26 mei 2026 10:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eredivisie is zo matig dat je met een capabele trainer waarschijnlijk 'gewoon' 2e was geworden achter PSV.
Ik durf het wel aan om te stellen dat Ajax de beste onder 23 van de Eredivisie op de mat kan zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, materiaal is daarvoor ondermaats
En hoeveel heb je gedronken op het moment dat je die stelling deponeert? Kratje of twee?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om te stellen dat Ajax de beste onder 23 van de Eredivisie op de mat kan zetten.
Goed om te zien dat de bravoure nog aanwezig isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik durf het wel aan om te stellen dat Ajax de beste onder 23 van de Eredivisie op de mat kan zetten.
Dat was niet heel moeilijk om terug te vinden hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat je kennelijk een dagboek hebt waarin je alle momenten van het seizoen bijhoudt waar Ajax volgens jou bevoordeeld is maakt je wel echt de allergrootste Calimero die ik ooit heb gezien hier op het forum.

Volgens mij heb ik hem wel eens zien posten dat ie in een GGZ instelling werkt.. ik vermoed dat ie bedoeld dat ie in een GGZ instelling werkt aan zijn herstel.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat je kennelijk een dagboek hebt waarin je alle momenten van het seizoen bijhoudt waar Ajax volgens jou bevoordeeld is maakt je wel echt de allergrootste Calimero die ik ooit heb gezien hier op het forum.
En gewoon stug door blijven wrijven. Heerlijk! Vermakelijke act hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat was niet heel moeilijk om terug te vinden hoor.
Een enkele realist hier daargelaten, deed iedereen alsof het wel meeviel, in een hunkering eerste te worden en de hoop dat de schroom daarmee van de schouders geschud zou worden.
Farioli werd als een soort wondertrainer gepresenteerd, terwijl het een soort Dickballseizoen was.
En maar opgeven over AjAx DnA en BrAvOuRe, BorsTjEs VoorUiT, WiJ HeBbEn HeT VoeTbAl UitGeVondEn.
En blij dat ze waren. [ afbeelding ]
Prachtig.
Bewijs me ongelijk. Buiten Read, Valente loopt er niets noemenswaardig bij Feyenoord. Je hebt bij PSV Wanner, Bajraktarevic, van Bommel, Gasiorowski.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 17:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Goed om te zien dat de bravoure nog aanwezig isNu de rest nog.
Die 20e plek van Jong Ajax spreekt voor zich ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bewijs me ongelijk. Buiten Read, Valente loopt er niets noemenswaardig bij Feyenoord. Je hebt bij PSV Wanner, Bajraktarevic, van Bommel, Gasiorowski.
Ajax heeft Steur, Bouwman, Mokio, Godts, Bounida, Carrizo (neem die van me aan) en Gloukh er zeven.
Je kan dus waarschijnlijk een beter elftal opstellen.
Alex Kroes heeft toendertijd een hoop jongens definitief doorgeschoven of verhuurd. Maar goed het zegt niet zoveel over de doorgeschoven spelers, lijkt mij?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 18:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die 20e plek van Jong Ajax spreekt voor zich ja.
Ajax heeft het veels te vaak laten afweten natuurlijk maar individueel - want daar ging het om - heeft Ajax op de 11 posities in de meerderheid betere spelers ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 14:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zijn er al drie meer dan er bij ajax rondlopen [ afbeelding ]
[..]
Ah ja daarom staan jullie vijfde en wij tweede, omdat Robin van Persie zo'n toptrainer is natuurlijk
Als ze dit in de bestuurskamer ook denken ga je volgend jaar weer buiten de top 3 vallen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ajax heeft het veels te vaak laten afweten natuurlijk maar individueel - want daar ging het om - heeft Ajax op de 11 posities in de meerderheid betere spelers ja.
In de bestuurskamer moeten ze zo min mogelijk denken, ik hoop dat Jordi dat wel doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze dit in de bestuurskamer ook denken ga je volgend jaar weer buiten de top 3 vallen.
Denk dat je mits fit alleen op het middenveld onder doet maar goed de stelling was gebasseerd op het Feyenoord van de laatste weken. Daar staan me toch een paar c-voetballers in de basis.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ajax heeft het veels te vaak laten afweten natuurlijk maar individueel - want daar ging het om - heeft Ajax op de 11 posities in de meerderheid betere spelers ja.
Paes bijvoorbeeld kan niet opbouwen of uittrappen maar ik denk niet dat ik liever Wellenreuther heb. (Pasveer is een ander verhaal).
Liever Rosa dan Lotomba.
Heb wel vertrouwen in Jordi moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de bestuurskamer moeten ze zo min mogelijk denken, ik hoop dat Jordi dat wel doet.
Mwa, die Garcia vind ik geen geweldenaar, z'n uitspraken vreemd en die tranen zijn eigenlijk letterlijk de druppels.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb wel vertrouwen in Jordi moet ik zeggen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:12 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Laten we vooral hopen dat ze in de bestuurskamer ook zo denken ja, ik kan wel wennen aan pitch invasions omdat ze hemelzijdank de Confetti League Voorronde hebben veiliggesteldquote:Op dinsdag 26 mei 2026 19:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze dit in de bestuurskamer ook denken ga je volgend jaar weer buiten de top 3 vallen.
Klopt, eigenlijk is het belachelijk dat ajax met dit fantastische materiaal geen kampioen geworden is. Kuttrainers, ik zeg het jequote:Op dinsdag 26 mei 2026 20:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je mits fit alleen op het middenveld onder doet maar goed de stelling was gebasseerd op het Feyenoord van de laatste weken. Daar staan me toch een paar c-voetballers in de basis.
Ik snap de overtuiging bij jullie niet helemaal. Wellenreuther, Nieuwkoop, Bos, Deijl, Smal, St Juste, Lotomba, Targhalline, van den Elshout, Kraaijeveld, Tengsted, Borges en zo kan ik nog wel even doorgaan met weinig enerverende voetballers die onder contract staan bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk is het belachelijk dat ajax met dit fantastische materiaal geen kampioen geworden is. Kuttrainers, ik zeg het je
Targhalline en Bos horen absoluut niet in dat rijtje. Laatstgenoemde zie ik na 2 assists op het WK zomaar voor 30+ vertrekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap de overtuiging bij jullie niet helemaal. Wellenreuther, Nieuwkoop, Bos, Deijl, Smal, St Juste, Lotomba, Targhalline, van den Elshout, Kraaijeveld, Tengsted, Borges en zo kan ik nog wel even doorgaan met weinig enerverende voetballers die onder contract staan bij Feyenoord.
Je kan niet met droge ogen beweren dat dit zooitje een klasse beter is dan wat er bij Ajax rondloopt. Dan lul je gewoon uit je nek of kijk je scheel.
Het is wel makkelijk om mij dan af te schilderen als een of andere optimistisch hansworst. Maar ik zei dat het materiaal dat de afgelopen weken in de basis staat bij Feyenoord absoluut niet beter is dan wat er bij Ajax rondloopt. Dan is het nogal vreemd als je hier stellig loopt te verkondigen dat Feyenoord zoveel beter materiaal heeft terwijl je met dit soort rommel aan komt draven.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Targhalline en Bos horen absoluut niet in dat rijtje. Laatstgenoemde zie ik na 2 assists op het WK zomaar voor 30+ vertrekken.
Verder noem je allemaal tweede / derde keuzes of jong talent, op Wellenreuther na. Dus weet niet zo goed wat je nu wilt bereiken.
Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:36 schreef Wotte het volgende:
Als Bos meer dan dertig oplevert eet ik mijn schoen op.
Dank voor deze post, scheelt mij weer het werkquote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Targhalline en Bos horen absoluut niet in dat rijtje. Laatstgenoemde zie ik na 2 assists op het WK zomaar voor 30+ vertrekken.
Verder noem je allemaal tweede / derde keuzes of jong talent, op Wellenreuther na. Dus weet niet zo goed wat je nu wilt bereiken.
Nee debieltje, je zei dit:quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om mij dan af te schilderen als een of andere optimistisch hansworst. Maar ik zei dat het materiaal dat de afgelopen weken in de basis staat bij Feyenoord absoluut niet beter is dan wat er bij Ajax rondloopt.
Allereerst speelde Feyenoord helemaal niet afgelopen week.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 13:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind dit wel een bijzondere take als je kijkt wat er de afgelopen week bij Feyenoord op het veld stond. Op Moussa, Read, en Valente na loopt daar weinig bijzonder materiaal om.
Alineas Klaas. Gebruik ze. Furieus op enter te drukken lijk je zo zwakbegaafd. Dat was een beetje mijn punt dat de afgelopen weken een zooitje is. Dus het is alsof je stelt dat je harder dan me kan lopen als je been niet was geamputeerd. Fijn zeg, en zelfs dan denk ik dat je schromelijk overschat wat daar kwalitatief op de loonlijst staat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 06:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Nee debieltje, je zei dit:
[..]
Allereerst speelde Feyenoord helemaal niet afgelopen week.
Maar nu weten we dat je de afgelopen weken bedoelde.
Nou. De afgelopen weken dan. Zal ik wat vertellen?
Taghi speelde gewoon. Bos ook.
En dat is nog los van het feit dat Ueda een veel, veel betere spits is dan al die gedrochten bij ajax.
En ik haat Ueda. Kun je nagaan hoe kut jullie spelers zijn.
Maar vooral, wat voor achterlijke take is "onze selectie is nagenoeg net zo goed als het derde elftal van Feyenoord die 40-45 blessures hebben dus we zijn eigenlijk MAKKELIJK TWEEDE met een betere trainer"
Net als je "onder de 23 hebben wij de beste selectie!"
Gefeliciteerd met het kampioenschap onder de 23 dan maar denk ik?![]()
Dat nog los van het feit dat ook die stelling als een lul op een drumstel slaat.
Maar ja ik reageer weer op Wotte, het is als een gesprek met een dementerende Circusaap proberen te voeren.
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op? Fijn een paar assist en goals. Goede maatstaaf ook om een verdediger op te toetsen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 01:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.
Dit is meer dan Bouwman, Sutalo, Baas, Rosa, Itakura, Tomiyasi, Zinchenko, Gaeei bij elkaar.
En als jullie verdediging nou als een huis stond. Maar dat is het ook niet.
Hij gaat geen 30 opleveren. Maar is die 30 de grens tussen een goede voetballer en huis, tuin- en keuken voetballer dan?quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op? Fijn een paar assist en goals. Goede maatstaaf ook om een verdediger op te toetsen.
@fetX noemde dertig vandaar. Denk overigens dat Read wel voorinkmaal dertig gaat. Uitstekende voetballer. Evenals Valente en in minder mate Moussa. Daar houdt het ook wel op. Voor de rest zijn het een hoop matige voetballers onder contract daar. Veel te veel ook maar dat terzijde. Die belg heeft wel een klusje.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hij gaat geen 30 opleveren. Maar is die 30 de grens tussen een goede voetballer en huis, tuin- en keuken voetballer dan?
En dan aankomen met Steur, Bounida, Carrizo en Bouwman. Waarom dan? Maar Van den Elshof en Kraaijeveld zijn dan opeens slechte voetballers. Ajax wilde die laatste vorig jaar nog hebben.
En nee aanvallende kwaliteiten zijn helemaal niet belangrijk in het internationale voetbal voor een back hoor.
Je snapt ook ineens dat jullie op 20 punten zijn geëindigd héquote:Op woensdag 27 mei 2026 01:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bos 4 goals en 7 assists en verdedigend ook meer dan prima. Dit in 2000 minuten hé.
Dit is meer dan Bouwman, Sutalo, Baas, Rosa, Itakura, Tomiyasi, Zinchenko, Gaeei bij elkaar.
En als jullie verdediging nou als een huis stond. Maar dat is het ook niet.
Bos gaat nooit voor 30 miljoen. Nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Read.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Welke back uit Nederland levert dertig miljoen op?
Natuurlijk niet. Geen enkele back in Nederland overigens.quote:
Heerlijk, dit wordt een genot om terug te zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2026 09:10 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Geen enkele back in Nederland overigens.
Ik snap wel dat je hiermee komt als Salah Eddine 0 goals en assists heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2026 08:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je snapt ook ineens dat jullie op 20 punten zijn geëindigd héVerdedigers puur gaan beoordelen op goals en assists. Anders geef je mij ook even de clean sheets van Ueda?
Daley is wel een legend.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:47 schreef Spaulding het volgende:
Ajax nadert akkoord met Michel als hoofdtrainer.
https://www.espn.nl/voetb(...)chel-naderen-akkoord
Dan zal Blind snel volgen.
Miljoen of acht las ik zal wel een doorverkooppercentage bijkomen. Maar goed ik zou 'm niet verkopen.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Die was vier jaar geleden al versletenEn dan Janse voor een fooi wegdoen zeker.
Ja. En 12 jaar over datum, kom op zeg.quote:
Dies Janse mag van mij voor 8 miljoen wel naar PSV hoor. Goede verdediger is dat.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Janse geeft mij echt Virgil van Dijk bij Groningen vibes. Zou een mega fout zijn om hem te laten gaan. Die jongen heeft alles om een topper te worden.quote:Op woensdag 27 mei 2026 13:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Bos is toch gewoon een heel beperkt backje, zelfs voor eredivisiebegrippen?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |