PROPER FUCKEDquote:Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar wel Amsterdammer, dus wat is exact je punt?
Ik ben van de Molenaar familie dus die kans acht ik vrij kleinquote:Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch als Ajax meer succes heeft stappen ze over
Toen kon je nog titels kopen voor een redelijke prijs in zwart geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben van de Molenaar familie dus die kans acht ik vrij klein
Klopt dat ging bij AZ en in het algemeen nog vrij lang door in Nederlands voetbal hoorquote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen kon je nog titels kopen voor een redelijke prijs in zwart geld.
Neem die lekker mee als extra trainingskeeper naar Kansas Cityquote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Marcoss het volgende:
Dat dan Paes opeens de held wordt
Dit seizoen slaat nergens op
quote:
Wat had 'ie te zeggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Perez eindigt het seizoen met een gestrekt been
Is het nou een kutseizoen of een kloteseizoen?quote:
Kutseizoen maar die interviewer net maakte er kloteseizoen vanquote:Op zondag 24 mei 2026 16:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is het nou een kutseizoen of een kloteseizoen?
Hoe dan ook, het is passend.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kutseizoen maar die interviewer net maakte er kloteseizoen van
Dat spelers van Ajax die emotioneel zijn na deze overwinning, niet bij Ajax horen te voetballenquote:
Bij Heracles meer dan welkom hoor, wellicht dat er dan weer wat doelpuntjes gemaakt gaan worden.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Kan er niks van, overal te licht bevonden behalve bij Ajax
En dan zeggen ze dat AI ons gaat overnemenquote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Google is Ajax kampioen
Google maar op 'Ajax'
Ik vind het een vreselijk opgefokt mannetje altijdquote:Op zondag 24 mei 2026 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
Het is altijd makkelijk om te zeiken op Klaassen, maar ik vind het een held.
Ik las neusoloogquote:Op zondag 24 mei 2026 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Kenneth Perez mag Ajax geen emoties tonen. Misschien moet hij met een neuroloog koffie gaan drinken.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had hij ooit niet een grensrechter uitgescholden voor kkneger?
quote:
De rest van de verenigingen kennen ze niet buiten Nederland.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Google is Ajax kampioen
Google maar op 'Ajax'
Wat ben je toch attent.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil al mijn Ajax-vrienden feliciteren.
Kom nou maar eerst die voorrondes door, denk je ook nietquote:Op maandag 25 mei 2026 04:26 schreef Gretzl het volgende:
Ajax - Getafe, dat is mijn droomfinale voor de Perenleague volgend jaar. Maar Geta Azulones in een eerder stadium treffen en revanche nemen voor februari 2020 is ook helemaal prima(dan moet er wel een trainer worden aangesteld die zich kan aanpassen aan de tactiek van Getafe...)
https://www.vi.nl/nieuws/(...)unten-toch-europa-in
[ x ]
In de kwalificatierondes zullen beide clubs steeds geplaatst zijn neem ik aan, en elkaar niet kunnen treffen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |