PROPER FUCKEDquote:Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar wel Amsterdammer, dus wat is exact je punt?
Ik ben van de Molenaar familie dus die kans acht ik vrij kleinquote:Op zondag 24 mei 2026 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Typisch als Ajax meer succes heeft stappen ze over
Toen kon je nog titels kopen voor een redelijke prijs in zwart geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben van de Molenaar familie dus die kans acht ik vrij klein
Klopt dat ging bij AZ en in het algemeen nog vrij lang door in Nederlands voetbal hoorquote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen kon je nog titels kopen voor een redelijke prijs in zwart geld.
Neem die lekker mee als extra trainingskeeper naar Kansas Cityquote:Op zondag 24 mei 2026 15:09 schreef Marcoss het volgende:
Dat dan Paes opeens de held wordt
Dit seizoen slaat nergens op
quote:
Wat had 'ie te zeggen?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:14 schreef Marcoss het volgende:
Perez eindigt het seizoen met een gestrekt been
Is het nou een kutseizoen of een kloteseizoen?quote:
Kutseizoen maar die interviewer net maakte er kloteseizoen vanquote:Op zondag 24 mei 2026 16:13 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Is het nou een kutseizoen of een kloteseizoen?
Hoe dan ook, het is passend.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kutseizoen maar die interviewer net maakte er kloteseizoen van
Dat spelers van Ajax die emotioneel zijn na deze overwinning, niet bij Ajax horen te voetballenquote:
Bij Heracles meer dan welkom hoor, wellicht dat er dan weer wat doelpuntjes gemaakt gaan worden.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:15 schreef Ambtenaar030 het volgende:
[..]
Kan er niks van, overal te licht bevonden behalve bij Ajax
En dan zeggen ze dat AI ons gaat overnemenquote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Google is Ajax kampioen
Google maar op 'Ajax'
Ik vind het een vreselijk opgefokt mannetje altijdquote:Op zondag 24 mei 2026 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
Het is altijd makkelijk om te zeiken op Klaassen, maar ik vind het een held.
Ik las neusoloogquote:Op zondag 24 mei 2026 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Kenneth Perez mag Ajax geen emoties tonen. Misschien moet hij met een neuroloog koffie gaan drinken.
quote:Op zondag 24 mei 2026 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had hij ooit niet een grensrechter uitgescholden voor kkneger?
quote:
De rest van de verenigingen kennen ze niet buiten Nederland.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens Google is Ajax kampioen
Google maar op 'Ajax'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |