Tis focked up heet bro.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga die hele Indy niet eens kijken. Mooi, scheelt me weer 3 uur voor de tv zitten. Daar heb ik me toch even totaal geen zin in
Bro gelukkig wel minder dan gisteren. Althans hier waar ik zit. Madderfakking awesome.quote:
Van George krijg ik het ook warm #nohomoquote:Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro gelukkig wel minder dan gisteren. Althans hier waar ik zit. Madderfakking awesome.
Maar sowieso ik zit liever op de begane grond hier. Lekker koel. Dus dan wordt het kijken van de race wel chill. Behalve als het spannend wordt met George dan krijg ik het wel warm.
🤣 (lol) (terecht)quote:Op zondag 24 mei 2026 11:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Van George krijg ik het ook warm #nohomo
Prima kerel!quote:Op zondag 24 mei 2026 11:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Van George krijg ik het ook warm #nohomo
Waar dus ook regen verwacht wordt.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Indy500 gaan we gewoon volledig van genieten, daarna zien we wel. We gaan het hoofdprogramma van vandaag niet onderbreken voor de aftershow.
Dus die gaan de volgende dag misschien gewoon racen?quote:
Hadjar is onderweg!quote:Op zondag 24 mei 2026 12:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Verstappen weer zesde, alweer net voor Hadjar
Die kans bestaat, al zou er mogelijk wel een droge periode zijn tussen 19 en 22 uur.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus die gaan de volgende dag misschien gewoon racen?
Storm genot.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die kans bestaat, al zou er mogelijk wel een droge periode zijn tussen 19 en 22 uur.
[ x ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu 20% kans op neerslag tijdens de race volgens mijn oppervlakkige Google search. Het zal louter bewolkt zijn als ik nu even zou moeten voorspellen.
We might see some rainquote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu 20% kans op neerslag tijdens de race volgens mijn oppervlakkige Google search. Het zal louter bewolkt zijn als ik nu even zou moeten voorspellen.
Tenzij tets.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We might see some rain
The sky won't be blue
Mercedes one two
Boel is al wat droog gereden door de F1A, straks nog de f2.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zeikt momenteel van de regen daar, hep op feesboek gestaan.
Ze moeten gewoon niet in Noord-Amerika racen als de Indy er isquote:Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Hadden ze deze race ook niet een paar uurtjes kunnen vervroegen, nu nog tot 22.00 uur wachten
Monaco in Indy-weekend valt niet over te onderhandelen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet in Noord-Amerika racen als de Indy er is
Optochten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco in Indy-weekend valt niet over te onderhandelen.
En dan gewoom om 14:00 uurquote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Beproefd recept, nooit een probleem. Ze moeten eens niet problemen op willen lossen die er niet zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winter is terug.
edit: Montoya mag even z'n zoon promoten op F1TV.
Moet ie toch wat beter gaan rijdenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winter is terug.
edit: Montoya mag even z'n zoon promoten op F1TV.
Van die zonneschermachtige dingen volgens mijquote:Op zondag 24 mei 2026 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Goedeavond![]()
Race Control
AWNINGS TO BE REMOVED
AWNINGS ?
Dit zegt chatgpt....quote:Op zondag 24 mei 2026 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die zonneschermachtige dingen volgens mij
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit zegt chatgpt....
AWNINGS is vrijwel zeker een typefout van WARNINGS.
Dus:
"AWNINGS TO BE REMOVED"
moet waarschijnlijk zijn:
"WARNINGS TO BE REMOVED"
Oef.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 50%
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die zonneschermachtige dingen volgens mij
Starten op full wets achter de SC, en na 2 ronden door op slicks waarschijnlijkquote:Op zondag 24 mei 2026 21:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 50%
Een yvonnequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een paar glijpartijen.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Starten op full wets achter de SC, en na 2 ronden door op slicks waarschijnlijk
quote:
Om jou en nattekat in de gaten te houdenquote:
Ik hoop het nog een beetje door gaat zetten met de regen anders blijven ze op slicks denk ikquote:Op zondag 24 mei 2026 21:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Starten op full wets achter de SC, en na 2 ronden door op slicks waarschijnlijk
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
KinderkoorAls tetten al niet mogen dan is dit al helemaal grensoverschrijdendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!!!1*&@@!!
NK blijft bij de indyquote:Op zondag 24 mei 2026 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om jou en nattekat in de gaten te houden
Die loopt uit?quote:
13 rondjes nog.quote:
Schijnt.quote:
Dat wordt spannend.quote:
Is te koudquote:Op zondag 24 mei 2026 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zie ik dat nou goed, draagt Ruth een broek?
Ik ben er dus komt goed.quote:
Plons.quote:
Ik ook niet, dus ik gok maar wat.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh dacht dat die geen plek meer had. Ik volg het niet zoals je ziet.
Tulbandquote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welke banden hebben jullie eronder liggen?
Beetje te warm met dit weer.quote:
Fietsbandquote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan had je beter de F2 race kunnen kijkenquote:
Michelin Pilot Sportquote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vredes.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yup, flinke vuurbal.quote:
Uhm, ik ben al hier.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Indy loopt uit, dus we zijn wat later. Goed naar @:ESF1Gamer luisteren.
Dan moet ik wel weer het blauwe kleurtje hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Heeft nu geen zin meer, maar tot zover de spoilers.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zet Indy 500 updates ff in spoilers, moet 'm nog zien. Heb maar 1 TV
Zet dat even in een spoiler ben nu helemaal loops. Ik probeer nofap te doenquote:
Echt he.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weer het blauwe kleurtje hebben
Alle actie is bij de startquote:Op zondag 24 mei 2026 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Dan moet stig ze maar wegvegen.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zet Indy 500 updates ff in spoilers, moet 'm nog zien. Heb maar 1 TV
Nee, duty bound.quote:
Zo luisteren ze ook welquote:Op zondag 24 mei 2026 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik wel weer het blauwe kleurtje hebben
Hij blijft hier.quote:
Beter dan naar jouquote:
Yvonne is er ook.quote:
Ik heb al een maand een zwart kleurtje.quote:
Slechte zaak om die oplichter erbij te halen.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Red Bull stond al op de foto met hem en de FIFA WC bokaal.
NetF1.quote:
quote:
quote:
Hup Spurs.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
Gisteren was het zo prachtig daar, geen beste reclame vandaag voor het toerisme
quote:
Ik maak geen onderscheid in kleurenquote:
Gedurfd.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
Veel slicks, maar McLaren op intermediates
Code Rood is perfect getimed.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:00 schreef Tijn het volgende:
F1 aan op het 2e scherm, omdat de Indy 500 nog niet is afgelopen
Ja dat kan ik ook, dus niet zo ruig doen jijquote:
Netjes man.quote:
Je doet maarquote:
Nee, veel meer dacht ik.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
McLaren lijkt de enige op Inters te zijn?
Tomatoes, tomatoes.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zonder rood waren we precies nu gefinisht
Van de toppers welquote:Op zondag 24 mei 2026 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had Nattekat willen stemmen.quote:
Skattiequote:
Dit is een verkapte ESF1Gamer moet terugkomen als mod post.quote:
Kleurenblindquote:
quote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is een verkapte ESF1Gamer moet terugkomen als mod post.
Ik moet het nog verkapter makenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
JAquote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat moet je sowiesoquote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hulk, BOR, GAS en SAI ook.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nee gestemd. Waarom krijg ik dan "Bedankt voor je stem op Nattekat"?quote:
Hij mist je gewoonquote:Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Heb ik gedaanquote:
Uiteraard.quote:
Hij is een Israelierquote:Op zondag 24 mei 2026 22:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee gestemd. Waarom krijg ik dan "Bedankt voor je stem op Nattekat"?
Nog iets meer dan een week dan het ergste gehad en dan hopen in de weken ernaar goed gaat.quote:
Dat past ook nietquote:Op zondag 24 mei 2026 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
De auto wil niet in zijn versnellingsbak, aldus Nelson
Dat is de oorzaak.quote:
Zegt Lindblad ook.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
De auto wil niet in zijn versnellingsbak, aldus Nelson
Jaquote:Op zondag 24 mei 2026 22:04 schreef butz0rs het volgende:
was dat russell of antonelli die te vroeg weg reed?
Al jarenquote:
Ja dat weet ik, maar leek ook op de spiegels aan de voorkantquote:
Wat je niet wil horen in de slaapkamerquote:
Bijzonder (handig) weerquote:Op zondag 24 mei 2026 22:05 schreef Tijn het volgende:
Nou, F1 en Indy herstart tegelijk, zo lijkt het
George, altijd Georgequote:Op zondag 24 mei 2026 22:04 schreef butz0rs het volgende:
was dat russell of antonelli die te vroeg weg reed?
Doordat lindblad niet wou en mogelijk marshall met een vlag stond te zwaaien.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dus de lichten waren nog niet uit maar ze wisten al dat hij niet weg zou komen?
Daarom duurde het ook zo lang voordat ze uit gingenquote:Op zondag 24 mei 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Extra formation lap?quote:
Nog een?quote:
Dan steken ze hun handen op en zwaaien naar die marshall.quote:Op zondag 24 mei 2026 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |