Tis focked up heet bro.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga die hele Indy niet eens kijken. Mooi, scheelt me weer 3 uur voor de tv zitten. Daar heb ik me toch even totaal geen zin in
Bro gelukkig wel minder dan gisteren. Althans hier waar ik zit. Madderfakking awesome.quote:
Van George krijg ik het ook warm #nohomoquote:Op zondag 24 mei 2026 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro gelukkig wel minder dan gisteren. Althans hier waar ik zit. Madderfakking awesome.
Maar sowieso ik zit liever op de begane grond hier. Lekker koel. Dus dan wordt het kijken van de race wel chill. Behalve als het spannend wordt met George dan krijg ik het wel warm.
🤣 (lol) (terecht)quote:Op zondag 24 mei 2026 11:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Van George krijg ik het ook warm #nohomo
Prima kerel!quote:Op zondag 24 mei 2026 11:22 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Van George krijg ik het ook warm #nohomo
Waar dus ook regen verwacht wordt.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Indy500 gaan we gewoon volledig van genieten, daarna zien we wel. We gaan het hoofdprogramma van vandaag niet onderbreken voor de aftershow.
Dus die gaan de volgende dag misschien gewoon racen?quote:
Hadjar is onderweg!quote:Op zondag 24 mei 2026 12:09 schreef Ambtenaar030 het volgende:
Verstappen weer zesde, alweer net voor Hadjar
Die kans bestaat, al zou er mogelijk wel een droge periode zijn tussen 19 en 22 uur.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus die gaan de volgende dag misschien gewoon racen?
Storm genot.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die kans bestaat, al zou er mogelijk wel een droge periode zijn tussen 19 en 22 uur.
[ x ]
quote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu 20% kans op neerslag tijdens de race volgens mijn oppervlakkige Google search. Het zal louter bewolkt zijn als ik nu even zou moeten voorspellen.
We might see some rainquote:Op zondag 24 mei 2026 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu 20% kans op neerslag tijdens de race volgens mijn oppervlakkige Google search. Het zal louter bewolkt zijn als ik nu even zou moeten voorspellen.
Tenzij tets.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
We might see some rain
The sky won't be blue
Mercedes one two
Boel is al wat droog gereden door de F1A, straks nog de f2.quote:Op zondag 24 mei 2026 17:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zeikt momenteel van de regen daar, hep op feesboek gestaan.
Ze moeten gewoon niet in Noord-Amerika racen als de Indy er isquote:Op zondag 24 mei 2026 18:09 schreef LTVDK het volgende:
Hadden ze deze race ook niet een paar uurtjes kunnen vervroegen, nu nog tot 22.00 uur wachten
Monaco in Indy-weekend valt niet over te onderhandelen.quote:Op zondag 24 mei 2026 18:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet in Noord-Amerika racen als de Indy er is
Optochten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Monaco in Indy-weekend valt niet over te onderhandelen.
En dan gewoom om 14:00 uurquote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Beproefd recept, nooit een probleem. Ze moeten eens niet problemen op willen lossen die er niet zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh.quote:Op zondag 24 mei 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winter is terug.
edit: Montoya mag even z'n zoon promoten op F1TV.
Moet ie toch wat beter gaan rijdenquote:Op zondag 24 mei 2026 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Laura Winter is terug.
edit: Montoya mag even z'n zoon promoten op F1TV.
Van die zonneschermachtige dingen volgens mijquote:Op zondag 24 mei 2026 21:36 schreef HiDiHo het volgende:
Goedeavond![]()
Race Control
AWNINGS TO BE REMOVED
AWNINGS ?
Dit zegt chatgpt....quote:Op zondag 24 mei 2026 21:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van die zonneschermachtige dingen volgens mij
quote:Op zondag 24 mei 2026 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit zegt chatgpt....
AWNINGS is vrijwel zeker een typefout van WARNINGS.
Dus:
"AWNINGS TO BE REMOVED"
moet waarschijnlijk zijn:
"WARNINGS TO BE REMOVED"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |