abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220857646
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En die kinderen krijgen dat weer van hun ouders.

Ik snap ook niet waarom we onszelf dit aan doen. Is het doorgeslagen altruïsme? En ik blijf me verbazen over het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die de kop in het zand steken.
Dat is naïef.

Ik heb wel eens een topic geopend over het terugsturen van mensen die hier niet thuishoren, en dat topic werd door de usual suspects zo verstierd, dat het gesloten moest worden.

Het is geen doorgeslagen altruïsme maar LAFHEID. Laf om de discussie met linkse users, linkse partijen en linkse elites aan te gaan, die meteen over de Nazis beginnen of gaan gaslighten (dat valt toch allemaal reuze mee, wie heeft er last van moslims?) als je dit probleem probeert te benoemen.

HOE LANG HEBBEN WE HET HIER GODVERDOMME AL OVER EN HOE LANG KIJKT IEDEREEN HIER WEG?

Laf.

Niets meer en niets minder.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:31:48 #152
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220857702
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer moslims steeds meer in de meerderheid gaan raken (wat gaat gebeuren op termijn, zie demografische trends) zul je dit in de hele samenleving gaan zien.

Er wordt al 25-30 jaar voor gewaarschuwd maar men wil niet luisteren en blijft dit gevaar maar importeren. Tot het te laat is. Er zijn notabene al invloedrijke personen geweest uit het Midden-Oosten die hebben beweerd dat Europa verkeerd bezig is en zijn eigen ondergang importeert. Vele landen uit die regio hebben het lot al ondergaan waarbij de moslims de boel hebben overgenomen.
Het is vooral leuk voor de blanke jeugd, die zal uiteindelijk voor de keuze komen staan om te bekeren of het hoofd afgesneden voelen worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaZ op 21-05-2026 22:55:37 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220858869
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:15 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Wanneer moslims steeds meer in de meerderheid gaan raken (wat gaat gebeuren op termijn, zie demografische trends) zul je dit in de hele samenleving gaan zien.

Er wordt al 25-30 jaar voor gewaarschuwd maar men wil niet luisteren en blijft dit gevaar maar importeren. Tot het te laat is. Er zijn notabene al invloedrijke personen geweest uit het Midden-Oosten die hebben beweerd dat Europa verkeerd bezig is en zijn eigen ondergang importeert. Vele landen uit die regio hebben het lot al ondergaan waarbij de moslims de boel hebben overgenomen.
Hoe noemde Ayaan Hirsi Ali en Theo van Gogh het ook alweer; ...Submission.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220858911
Slechts een incidenteel gevalletje dit, Islam is vrede.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:30:42 #155
39337 Bloemkool
Bloemkool
pi_220858917
Hoe moeilijk kan het zijn. Pas de Europesche wetgeving aan. Pak die lui op. Pak de hele stamboom van die jongeren op en zet ze gewoon terug in het land van herkomst. Land dat niet wil meewerken of geen papieren wil verstrekken niks van aantrekken. Gewoon hop terug ermee. Als zo’n land echt tegenwerkt alle hulp, vluchten en andere dingen stopzetten richting dat land. Tijd voor keihard beleid waarin we eens laten zien dat we hier geen sharia of islam hebben die bepaald wat hier gebeurt.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:53:13 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220858967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @:bianconeri @:Harvest89 @:Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
Nergens heb ik gezegd dat we geen enkel probleem hebben.
Echter vind ik dat de problemen massaal worden overdreven, en dat kijkend naar immigratie, de voordelen sterker wegen dan nadelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220859049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nergens heb ik gezegd dat we geen enkel probleem hebben.
Echter vind ik dat de problemen massaal worden overdreven, en dat kijkend naar immigratie, de voordelen sterker wegen dan nadelen.
Ah de voordelen van gedomineerd worden vanuit een achtergestelde agressieve cultuur.
:Y
Vakman pur sang
pi_220859067
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:30 schreef Bloemkool het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn. Pas de Europesche wetgeving aan. Pak die lui op. Pak de hele stamboom van die jongeren op en zet ze gewoon terug in het land van herkomst. Land dat niet wil meewerken of geen papieren wil verstrekken niks van aantrekken. Gewoon hop terug ermee. Als zo’n land echt tegenwerkt alle hulp, vluchten en andere dingen stopzetten richting dat land. Tijd voor keihard beleid waarin we eens laten zien dat we hier geen sharia of islam hebben die bepaald wat hier gebeurt.
Denk je dat dat gaat gebeuren?
Het zou mooi zijn Tho.
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:19:53 #159
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220859110
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ah de voordelen van gedomineerd worden vanuit een achtergestelde agressieve cultuur.
:Y
Is de vraag of die cultuur dat is.
Gistermiddag in Roermond ging een volslanke Marrokaanse op mijn lul zitten.
Zonder immigratie was dat nooit gebeurd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220859139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is de vraag of die cultuur dat is.
Gistermiddag in Roermond ging een volslanke Marrokaanse op mijn lul zitten.
Zonder immigratie was dat nooit gebeurd.
Ah, kijk, dat soort voordelen bedoel je. :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nergens heb ik gezegd dat we geen enkel probleem hebben.
Echter vind ik dat de problemen massaal worden overdreven, en dat kijkend naar immigratie, de voordelen sterker wegen dan nadelen.
Dat was wel een erg makkelijk inkoppertje. :7
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220859151
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:29 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ah, kijk, dat soort voordelen bedoel je. :D
[..]
Dat was wel een erg makkelijk inkoppertje. :7
Betalen voor seks kan ook gewoon met autochtone dames.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 08:43:20 #162
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220859195
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is de vraag of die cultuur dat is.
Gistermiddag in Roermond ging een volslanke Marrokaanse op mijn lul zitten.
Zonder immigratie was dat nooit gebeurd.
Ook voordat er immigranten waren, waren er al hoeren hoor. Ze noemen het niet voor niets het oudste beroep te wereld. Heb je wel even goed gecheckt of ze geen slachtoffer was van mensensmokkelaars. Ow en als haar familie er achter komt is ze ten dode opgeschreven hè, want dat hoort zo bij jouw geliefde cultuur, dus mondje dicht. Tenzij je het een kutwijf vindt natuurlijk. Dan kan je gezellig samen een steentje meegooien met de broers, neven en vader natuurlijk. Of je wikkelt haar in plasticfolie en tieft haar in het meer. Dat is ook een optie.
pi_220859230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef 111210 het volgende:

Rechts extremisme is volgens velen al een groot dingetje sinds fortuyn in 2002, de aivd bemoeit zich er ook geregeld mee. Maar kan nou niet echr zeggen dat deze kaalkopjes nou echt een gevaar vormen.

Van extremistische moslims is de afgelopen 20 kaar wel degelijk gebleken dat dit een groot gevaar is en dat begint idd met dit soort dingen op jongere leeftijd.
Mwahhh, is dat zo?
Ik zie die racistische (nazi) groepen bij die AZC demonstraties anders meer dan genoeg ellende uitspoken.
Ik denk dat je als je dat naast moslim geweld zet dat die nazi groepen wellicht wel meer ellende veroorzaken.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:17:07 #164
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220859303
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:43 schreef RealistAtheist het volgende:
Ook voordat er immigranten waren, waren er al hoeren hoor.
Lelijke afgetrapte Nederlandse hoeren.
Je moest echt goed zoeken naar een pareltje.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220859305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Lelijke afgetrapte Nederlandse hoeren.
Je moest echt goed zoeken naar een pareltje.
Misschien je budget iets verhogen in plaats van “goedkope arbeidsmigranten” inhuren.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:07:29 #166
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220859508
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 09:18 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Misschien je budget iets verhogen in plaats van “goedkope arbeidsmigranten” inhuren.
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:22:13 #167
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220859606
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Dan ga je maar op sex vakantie.. nou ja, de Roemenen hebben vrij reizen binnen Eu dus daar geen beperkingen op.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220859613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Zit je niet onwetend steeds Roma’s af te repelen?
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:24:41 #169
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220859638
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zit je niet onwetend steeds Roma’s af te repelen?
Roma´s zien er anders uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:25:28 #170
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220859652
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:22 schreef nixxx het volgende:

[..]
Dan ga je maar op sex vakantie.. nou ja, de Roemenen hebben vrij reizen binnen Eu dus daar geen beperkingen op.
Nee, kerel ik blijf hier, en juist in zo´n club kan men zien dat mensen van allerlei nationaliteiten prima samenleven, zowel man als vrouw.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 10:28:17 #171
117098 Hathor
Effe niet
pi_220859689
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nergens heb ik gezegd dat we geen enkel probleem hebben.
Echter vind ik dat de problemen massaal worden overdreven, en dat kijkend naar immigratie, de voordelen sterker wegen dan nadelen.
Welke voordelen? Noem er eens een paar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220860498
pi_220861457
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Welke voordelen? Noem er eens een paar.
Kebabzaak op elke hoek, wollah.
pi_220861572
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Ik wil een smallere weg voor de bazen.
pi_220861639
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:28 schreef Hathor het volgende:

[..]
Welke voordelen? Noem er eens een paar.
Voor Harvest ongetwijfeld; goedkope hoeren.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:53:09 #176
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220861718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:07 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Dan is het huidige migratiesysteem niet erg geschikt. Je zou moeten pleiten voor een systeel waarbij enkel vrouwen zich aanmelden kunnen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_220861820
tiktok


Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:20:24 #178
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220861823
Paspoort intrekken en verbannen naar Saoedi Arabië.
pi_220861842
Bizar hoor, dit kon je niet voorspellen! Gelukkig blijft het hierbij en wordt het niet erger.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:57:51 #180
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220862040
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:25 schreef TheJanitor het volgende:
Bizar hoor, dit kon je niet voorspellen! Gelukkig blijft het hierbij en wordt het niet erger.
Ja hè, nu hebben we die onzichtbare grens bereikt waar het magisch ineens ophoudt. *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:15:49 #181
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220862127
Van groepsdruk hebben ze in Duitsland altijd al last gehad.

  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:18:43 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220862143
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dan is het huidige migratiesysteem niet erg geschikt. Je zou moeten pleiten voor een systeel waarbij enkel vrouwen zich aanmelden kunnen.
Nou nee, om kinderen te krijgen heeft een vrouw een man nodig.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:23:11 #183
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_220862172
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nou nee, om kinderen te krijgen heeft een vrouw een man nodig.
Je zegt toch dat je Arabische, Roemeense en Turkse vrouwen wil? Wees dan consequent.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:39:40 #184
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_220863527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 10:24 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Roma´s zien er anders uit.
Wat ben jij een smerige racist. Je wil Roemeense vrouwen maar Roma's zijn niet goed genoeg? Walgelijk.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:41:07 #185
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220863539
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Wat ben jij een smerige racist. Je wil Roemeense vrouwen maar Roma's zijn niet goed genoeg? Walgelijk.
:')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 20:47:24 #186
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220863591
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
Kun je nagaan, de Nederlandse vrouwen zijn wel ontwikkeld door de jaren heen. Die woestijnvrouwtjes kunnen net niks.
pi_220863778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 08:52 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Mwahhh, is dat zo?
Ik zie die racistische (nazi) groepen bij die AZC demonstraties anders meer dan genoeg ellende uitspoken.
Ik denk dat je als je dat naast moslim geweld zet dat die nazi groepen wellicht wel meer ellende veroorzaken.
Die lulletjes daar zijn gewoon uit op rellen omdat zo’n demo de mogelijkheid biedt. Of daar echt puur rechts extremisme achter zit vraag ik mij echt af.

Als je het over echte nazi’s heb dan praat je over een persoon zoals constant kusters. Die heeft idiote denkbeelden, draagt ze ook uit maar dat is nou niet iemand waarvoor je bang hoeft te zijn. Idem met al zn nazi vriendjes.

Heel veel meer dan een beetje demonstreren, kansloze video’s opnemen en een nazi bbq organiseren doen die lui ook niet
  vrijdag 22 mei 2026 @ 22:27:33 #188
433238 Tengano
Try not to think of me
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2026 @ 22:33:13 #189
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220864144
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
Hij mag vinden dat zijn vrouw aan die eisen voldoet. Als zij dat ook prima vindt, soit.

Als zij dat niet prima vindt, dan is dat nogal toxisch.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220864404
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb daar in Nederland nog niet zo veel van meegekregen, ...
Ook in Nederland speelt dit probleem al langdurig kan ik uit eigen ervaring zeggen. Ik werkte rond 2015 op het ROC Zadkine in Rotterdam als docent. Daar kwam toen een verzoek van Islamitische studenten of de school gebedsruimtes kon faciliteren. Dat was in eerste instantie geen probleem en werd toen dus ook toegestaan. Echter na ongeveer een half jaar waren het notabene Islamitische collega's die uiteindelijk verzochten het experiment te stoppen. Er kwamen namelijk veel signalen binnen van Islamitische studenten die zich onveilig begonnen te voelen door gedrag van een kleine groep streng Islamitische studenten. Ze ervaarde negatieve sociale controle en groepsdruk van deze groep. Hierdoor is uiteindelijk dus besloten te stoppen deze ruimtes te faciliteren.

Ironisch genoeg leidde dat verbod toen tot negatieve artikelen in de landelijke media en tevens tot discussie in de politiek. En nergens werd er daadwerkelijk benoemd wat er had plaatsgevonden. Althans zo herinner ik mij dat.
pi_220865047
Ik zou altijd ham meenemen.. zou 't ook wel cool vinden om af en toe wat plakken ham op grond voor een moskee te leggen :')

[ Bericht 77% gewijzigd door ricky3 op 23-05-2026 06:24:49 ]
  zaterdag 23 mei 2026 @ 09:36:13 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_220865586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]

Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
Tsja, dit soort primaten eisen maar een ding van een vrouw....luisteren, doen wat ik zeg, en bek houden. Een vrouw die voor zichzelf denkt en beslissingen neemt vinden ze doodeng. En vooral niet laten studeren want daar worden ze te slim van, dom houden dus.

Met dit soort idioten zet je de klok 300 jaar terug.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220865936
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!

Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.

Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?

Enz....
Zie het wel gebeuren dat niet-moslim vrouwen een hoofddoekje gaan dragen, om maar niet lastig te worden gevallen op straat.

"Ach kleine moeite. Je hebt ze ook in leuke kleurtjes..!"

Ik hoor het Femke Halsema al zeggen. :{
pi_220866105
Ach voorbeeld nr zoveel. ;(
  zaterdag 23 mei 2026 @ 10:46:12 #195
3542 Gia
User under construction
pi_220866180
Grappig artikel:

https://www.pigbusiness.n(...)es-op-brood-te-doen/
quote:
Op Twitter is verontwaardigd gereageerd op een AH videofilmpje. In het lespakket (met video) 'Ik eet het beter' dat Albert Heijn onder Nederlandse scholen verspreidt, worden Nederlandse kinderen verzocht geen varkensvlees meer op hun brood doen, ‘omdat je weet dat er moslimkindjes in de klas zitten’.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 11:30:22 #196
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220866362
quote:
Wat een onzin de moslimkindjes hebben zich er niet mee te bemoeien. De gewone kindjes mogen toch ook niet klagen over hun halal gedoe ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:46:59 #197
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220868205
#StopTheEthnocide

Bekijk deze YouTube-video
pi_220929543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 10:05 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
Zie het wel gebeuren dat niet-moslim vrouwen een hoofddoekje gaan dragen, om maar niet lastig te worden gevallen op straat.

"Ach kleine moeite. Je hebt ze ook in leuke kleurtjes..!"

Ik hoor het Femke Halsema al zeggen. :{
Ach ja, Halsema......

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220929610
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ach ja, Halsema......

[ x ]
_O-
pi_220929775
Femke is ook een ongelooflijk hypocriet kakwijf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')