Dan is het huidige migratiesysteem niet erg geschikt. Je zou moeten pleiten voor een systeel waarbij enkel vrouwen zich aanmelden kunnen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik wil simpelweg gewoon Arabische, Roemeense, of Turkse vrouwen.
Ja hè, nu hebben we die onzichtbare grens bereikt waar het magisch ineens ophoudt.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:25 schreef TheJanitor het volgende:
Bizar hoor, dit kon je niet voorspellen! Gelukkig blijft het hierbij en wordt het niet erger.
Nou nee, om kinderen te krijgen heeft een vrouw een man nodig.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dan is het huidige migratiesysteem niet erg geschikt. Je zou moeten pleiten voor een systeel waarbij enkel vrouwen zich aanmelden kunnen.
Je zegt toch dat je Arabische, Roemeense en Turkse vrouwen wil? Wees dan consequent.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou nee, om kinderen te krijgen heeft een vrouw een man nodig.
Wat ben jij een smerige racist. Je wil Roemeense vrouwen maar Roma's zijn niet goed genoeg? Walgelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:39 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wat ben jij een smerige racist. Je wil Roemeense vrouwen maar Roma's zijn niet goed genoeg? Walgelijk.
Kun je nagaan, de Nederlandse vrouwen zijn wel ontwikkeld door de jaren heen. Die woestijnvrouwtjes kunnen net niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]
Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
Die lulletjes daar zijn gewoon uit op rellen omdat zo’n demo de mogelijkheid biedt. Of daar echt puur rechts extremisme achter zit vraag ik mij echt af.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mwahhh, is dat zo?
Ik zie die racistische (nazi) groepen bij die AZC demonstraties anders meer dan genoeg ellende uitspoken.
Ik denk dat je als je dat naast moslim geweld zet dat die nazi groepen wellicht wel meer ellende veroorzaken.
Hij mag vinden dat zijn vrouw aan die eisen voldoet. Als zij dat ook prima vindt, soit.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:19 schreef DrDentz het volgende:
[ tiktok ]
Nederlandse relaties mogen ook al niet meer
Ook in Nederland speelt dit probleem al langdurig kan ik uit eigen ervaring zeggen. Ik werkte rond 2015 op het ROC Zadkine in Rotterdam als docent. Daar kwam toen een verzoek van Islamitische studenten of de school gebedsruimtes kon faciliteren. Dat was in eerste instantie geen probleem en werd toen dus ook toegestaan. Echter na ongeveer een half jaar waren het notabene Islamitische collega's die uiteindelijk verzochten het experiment te stoppen. Er kwamen namelijk veel signalen binnen van Islamitische studenten die zich onveilig begonnen te voelen door gedrag van een kleine groep streng Islamitische studenten. Ze ervaarde negatieve sociale controle en groepsdruk van deze groep. Hierdoor is uiteindelijk dus besloten te stoppen deze ruimtes te faciliteren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb daar in Nederland nog niet zo veel van meegekregen, ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |