abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 15:00:40 #101
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220855101
quote:
4s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen in amsterdam deze moslim meneer;

''Witte mensen kunnen niet je vrienden zijn''.

Let wel, dit is geen ''jongeren tuig'', maar een ''amsterdamse'' ''politicus''.

Vind jij dit een crimineel @:bianconeri ?
Past naadloos in de trend van algeheel conservativisme ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220855116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Past naadloos in de trend van algeheel conservativisme ja.
Nou nou nou. Dit is wel wat extremer. Dit is gericht tegen de Nederlanders.
pi_220855130
quote:

Dit klinkt niet heel gezond.
pi_220855134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
"Treurig" is niet echt een woord wat de lading dekt he. Eerder zorgwekkend.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:09:34 #105
117098 Hathor
Effe niet
pi_220855140
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Dit klinkt niet heel gezond.
Dat soort mensen zijn dan ook krankzinnig, maar het is nog krankzinniger dat zo'n misbaksel gewoon politiek mag bedrijven in dit land.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_220855154
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!

Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.

Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?

Enz....
De kikker in de pan zag dat het goed was - aldus user Hexagon.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:11:39 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220855157
Niets aan deze "incidenten" is nieuw, alles is al jaren bekend, er zijn alleen nog steeds mensen die het lef hebben het te ontkennen.

Decennia rassiest roepen tegen iedereen die wel het verstand en inzicht had om in te zien waar het heen zou gaan, wees trots op jezelf, je weet wie je bent.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 15:13:35 #108
pi_220855174
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:04 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nou nou nou. Dit is wel wat extremer. Dit is gericht tegen de Nederlanders.
Nouja, tegen alle ongelovigen.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 15:14:09 #109
pi_220855177
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat soort mensen zijn dan ook krankzinnig, maar het is nog krankzinniger dat zo'n misbaksel gewoon politiek mag bedrijven in dit land.
Tsja, partijen verbieden mag nu eenmaal niet zo snel hier.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:15:20 #110
117098 Hathor
Effe niet
pi_220855183
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik kan zoiets niet eens een partij noemen, eerder een sekte.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:16:51 #111
3542 Gia
User under construction
pi_220855189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
De kikker in de pan zag dat het goed was - aldus user Hexagon.
Het is weer de tijd van de schoolreisjes. Vroeger gingen er altijd tassen vol broodjes ham en kaas mee. En die werden ook geruild in de bus. Het zal me niets verbazen als de ouders tegenwoordig een brief krijgen met het verzoek om rekening te houden met de moslimkindjes en geen varkensvlees op de broodjes te doen. Hoef je natuurlijk geen gehoor aan te geven, maar mensen willen nu eenmaal deugen en je wilt niet dat je kind erop aangekeken wordt. Het is echt bizar!! Waarom?

Er is niks mis met varkensvlees. Juist erg lekker. Lekkerder dan schaap, vind ik.
pi_220855196
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Als je dit als Christen in een Islamitisch land zegt ben je binnen een uur dood. En nog terecht ook.
pi_220855201
quote:

[..]
Dan moet daar maar eens wat aan gedaan worden. Dit soort lui mogen helemaal geen podium hebben.
pi_220855213
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:40 schreef Tengano het volgende:

[..]
Je zadelt dan wel je kind met een probleem op.
Wordt ie hard van.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220855216
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Waarom hou je je kinderen in hemelsnaam op een school als dat? Snel wegwezen.
Ik heb dat overwogen maar er zijn andere aspecten die ook meewegen. Voor nu vind ik het belangrijk en het fijnst voor haarzelf dat ze gewoon op deze school blijft.

Het is een Montessori-school btw. De moslim-kindjes komen uit de wijkagent waarin de school staat.
pi_220855232
quote:

quote:
Wij moeten af van het idee dat we gasten zijn, we zijn eigenaren.
zegt ie.

Zo zo dat zijn toch wel even uitspraken en dit is een politicus.
pi_220855268
quote:

Waarom is dat relevant?

Het enige criminele wat hij zo te zien zegt (ken hem verder niet) is een antisemitistische opmerking.
  donderdag 21 mei 2026 @ 15:41:37 #118
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220855371
quote:

[..]
Het punt is dat de linkse broeders hier nooit enige ophef over maken.
  Forum Admin donderdag 21 mei 2026 @ 15:49:05 #119
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220855417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Waarom is dat relevant?

Het enige criminele wat hij zo te zien zegt (ken hem verder niet) is een antisemitistische opmerking.
Het is natuurlijk hilarisch dat iemand van de "anti moslims racisme" partij zo'n racistische opmerking maakt..naast het antisemitisme
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220855440
Historisch gezien had eigenlijk alleen Vlad de Spiezer van Wallachije de oplossing voor het oprukkende moslimprobleem.

[ Bericht 1% gewijzigd door Weltschmerz op 21-05-2026 21:09:18 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220855659
quote:

Goh, waarom integreren veel moslims toch zo slecht in NL.....?
  donderdag 21 mei 2026 @ 16:28:46 #122
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220855678
quote:

Het meest problematische vind ik dat "witte ongelovigen" totaal geen weet hebben dat dit gewoon letterlijk terug te vinden is in de koran. Deze man bedenkt dit dus niet zelf, dit is wat de koran letterlijk voorschrijft en wat je imam je ook zal gebieden.

Maar vanuit totale onwetendheid denkt de naive witteling dat dit vast om een extremist moet gaan, maar niets is minder waar. Dit is gewoon een trouwe moslim die zich aan de geboden van zijn koran houdt. En zo zijn er nog veel meer antisociale geboden in de koran waar de gemiddelde witteling totaal geen benul van heeft en zich liever verlaat op zijn onderbuik dat het in dat soort gevallen ongetwijfeld om een extremist moet gaan.

In plaats van je onderbuik het woord te laten doen, kun je ook eens een keer wat moeite doen en onderzoeken wat er echt in die koran staat in plaats van dingen maar zelf te blijven aannemen of je laten voorliegen door iemand die er belang bij heeft dat jij vooral zo onnozel blijft.
pi_220855800
Het grote probleem is dat ze zich niet (meer) willen aanpassen.

Rare is als we het doen in hun landen op onze manier, zo dan zijn de rapen gaar...

Ze meten met 2 maten. Of wij zijn te tolerant geworden. Bukken is gemakkelijker dan terug slaan.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220855828
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het is natuurlijk hilarisch dat iemand van de "anti moslims racisme" partij zo'n racistische opmerking maakt..naast het antisemitisme
“Hilarisch” is natuurlijk het verkeerde woord. Laten we eens beginnen met het woord zorgwekkend te gebruiken.
pi_220855838
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef bianconeri het volgende:
Zeer kleine delen van groepen verpesten dingen.
Die paar mafketels moet je gewoon aanpakken.

Dat gaat op voor moslims, maar ook die nazi NL racistische groepen die overal ellende schoppen.
Aanpakken die kleine groepen criminelen.
Die laatste groep die je aanhaalt heeft toch echt aanzienlijk minder te melden dan die eerste groep.

Rechts extremisme is volgens velen al een groot dingetje sinds fortuyn in 2002, de aivd bemoeit zich er ook geregeld mee. Maar kan nou niet echr zeggen dat deze kaalkopjes nou echt een gevaar vormen.

Van extremistische moslims is de afgelopen 20 kaar wel degelijk gebleken dat dit een groot gevaar is en dat begint idd met dit soort dingen op jongere leeftijd.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 17:09:04 #126
236264 crew  capricia
pi_220855844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef 111210 het volgende:

[..]
Die laatste groep die je aanhaalt heeft toch echt aanzienlijk minder te melden dan die eerste groep.

Rechts extremisme is volgens velen al een groot dingetje sinds fortuyn in 2002, de aivd bemoeit zich er ook geregeld mee. Maar kan nou niet echr zeggen dat deze kaalkopjes nou echt een gevaar vormen.

Van extremistische moslims is de afgelopen 20 kaar wel degelijk gebleken dat dit een groot gevaar is en dat begint idd met dit soort dingen op jongere leeftijd.
Ja. Moslimextremisme staat al jaren op nummer 1 in het dreigingsbeeld.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:23:54 #127
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220855978
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
Rond groep 7 was bij mijn zoon ook een hoop gedonder. Bijna al zijn vriendjes waren jongetjes met een islamitische achtergrond en zo rond 9, 10 jaar begon de bewustwording van verschillen. Er ontstond echt een tweedeling tussen de jongetjes van seculiere ouders (een van die jongetjes is nog steeds zijn beste vriend) en de jongetjes van streng traditionele ouders.

En die laatste groep begon dus te stieren en dingen te eisen zoals dat het niet "respectvol" was dat hij tijdens de Ramadan at, of dat hij boterhamworst op brood had. Hij is een keer klem gezet tegen een muur door vijf jongetjes terwijl ze zijn Armeense kruisje van zijn nek probeerden te trekken want dat was ook niet "respectvol".

Het kookte over tijdens een rel over met ondergoed aan willen douchen na de gym, want toen bleek dat er veel meer kinderen last hadden van het geëis en geïntimideer van die groep. Eerst probeerde de school het altijd zo te draaien dat er sprake was van een tweezijdig conflict bij elk kind dat erover klaagde. Dus toen was de oplossing ook dat er niet meer gesproken werd over geloof of regels voor iemand zelf of een ander. Het fijnste was trouwens dat de seculiere Turkse ouders zich lieten horen want dan kon er niet geroepen worden dat het onwetendheid of racisme was. Hun kinderen hadden nog het meeste last van die zelootjes.

Geen Marokkanen trouwens maar een stel Turkse jongetjes, Algerijnen, Syriërs en een Soedanees.
  Forum Admin donderdag 21 mei 2026 @ 17:28:23 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220855986
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Rond groep 7 was bij mijn zoon ook een hoop gedonder. Bijna al zijn vriendjes waren jongetjes met een islamitische achtergrond en zo rond 9, 10 jaar begon de bewustwording van verschillen. Er ontstond echt een tweedeling tussen de jongetjes van seculiere ouders (een van die jongetjes is nog steeds zijn beste vriend) en de jongetjes van streng traditionele ouders.

En die laatste groep begon dus te stieren en dingen te eisen zoals dat het niet "respectvol" was dat hij tijdens de Ramadan at, of dat hij boterhamworst op brood had. Hij is een keer klem gezet tegen een muur door vijf jongetjes terwijl ze zijn Armeense kruisje van zijn nek probeerden te trekken want dat was ook niet "respectvol".

Het kookte over tijdens een rel over met ondergoed aan willen douchen na de gym, want toen bleek dat er veel meer kinderen last hadden van het geëis en geïntimideer van die groep. Eerst probeerde de school het altijd zo te draaien dat er sprake was van een tweezijdig conflict bij elk kind dat erover klaagde. Dus toen was de oplossing ook dat er niet meer gesproken werd over geloof of regels voor iemand zelf of een ander. Het fijnste was trouwens dat de seculiere Turkse ouders zich lieten horen want dan kon er niet geroepen worden dat het onwetendheid of racisme was. Hun kinderen hadden nog het meeste last van die zelootjes.

Geen Marokkanen trouwens maar een stel Turkse jongetjes, Algerijnen, Syriërs en een Soedanees.
En die kinderen krijgen dat weer van hun ouders.

Ik snap ook niet waarom we onszelf dit aan doen. Is het doorgeslagen altruïsme? En ik blijf me verbazen over het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die de kop in het zand steken.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220856001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Wat moet dat kutvolk uberbaubt in het seculiere nederland.
Opzouten met je kut geloof en gelul over boterhamworst.
Hier zit 1 kind op school in de klas bij mijn kind die bij de traktaties al zit te zeiken over varkensvlees e.d., maar die zijn weer vertrokken uit NL.
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:35:19 #130
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220856011
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.
Uit de schoolgids:
[..]
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:
[..]
En:
[..]
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat het niet respectvol is tegenover moslimkindjes. Oftewel: Geen vleeswaar op brood in de lunchtrommel en ham wordt door de school niet aangeboden uit respect voor moslim kinderen.
Waarom is er geen ham bij de schoollunch? Dat is toch normaal broodbeleg! Waarom wordt er wel rekening gehouden met moslims 'halal kipfilet', maar niet met niet-moslims die gewoon schouderham op hun brood willen?
Dat gaat echt in tegen de kerndoelen voor burgerschapsvorming. Sla ze daar svp mee om de oren.
Life is what you make it.
pi_220856033
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
En die kinderen krijgen dat weer van hun ouders.

Ik snap ook niet waarom we onszelf dit aan doen. Is het doorgeslagen altruïsme? En ik blijf me verbazen over het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die de kop in het zand steken.
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @bianconeri @Harvest89 @Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
pi_220856089
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @:bianconeri @:Harvest89 @:Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
Het gaat tegenwoordig niet om het ontkennen, dat kan namelijk niet meer. De nieuwe tactiek is alles zo klein mogelijk maken, en de rol van anderen immens groot - vooral de rol van de autochtone Nederlander in dit alles wordt maximaal uitvergroot om het gedrag van de overlastgever te verklaren danwel te minimaliseren.
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:56:14 #133
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220856097
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @:bianconeri @:Harvest89 @:Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
Volgens mij loopt het ze dun door de broek en gaan ze daarom iedere vorm van cognitieve dissonantie op dat gebied uit de weg. Vingers in de oren en 'lalalala' roepen, dan hoef je er niet op door te denken.
pi_220856111
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
maar die zijn weer vertrokken uit NL.
De ideale moslim bestaat dus toch.
  donderdag 21 mei 2026 @ 17:59:32 #135
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220856112
De enige remedie is als er nu een radicaal seculiere partij komt. De Kerk van het Vliegende Spaghettimonster (Saus zij met hem) heeft de afgelopen jaren al voor wat bruikbare jurisprudentie gezorgd.
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken. Laat die haatclubjes hun anbi-status en overige subsidie maar verliezen.
pi_220856119
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2026 17:59 schreef Schanulleke het volgende:
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken.
Dat ze die uberhaupt hebben is al een godvergeten (hihi) schandaal.
pi_220856125
quote:
De enige remedie is als er nu een radicaal seculiere partij komt. De Kerk van het Vliegende Spaghettimonster (Saus zij met hem) heeft de afgelopen jaren al voor wat bruikbare jurisprudentie gezorgd.
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken. Laat die haatclubjes hun anbi-status en overige subsidie maar verliezen.
Als jij hem opricht word ik lid :Y
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:08:45 #138
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220856141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:03 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
Als jij hem opricht word ik lid :Y
Dat is een idee waar ik al langer mee loop, maar ik weet van mezelf dat ik niet een enorme dossiertijger ben, dus dat helpt daar niet echt mee.
Ik zou het pamflet van Vrij Links wel als uitgangspunt nemen.
pi_220856245
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Schanulleke het volgende:

[..]
Dat is een idee waar ik al langer mee loop, maar ik weet van mezelf dat ik niet een enorme dossiertijger ben, dus dat helpt daar niet echt mee.
Ik zou het pamflet van Vrij Links wel als uitgangspunt nemen.
Dank voor de verwijzing!
https://www.vrij-links.nl/manifest
quote:
Wij pleiten voor een vrij en onbelemmerd debat, een levensbeschouwelijk-neutrale staat, seculier onderwijs voor alle kinderen en een herwaardering van individuele vrijheid.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 21 mei 2026 @ 18:41:13 #140
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220856274
Maar als ik het zo hoor is dit dus niet alleen een probleem op de Duitse scholen, waar het artikel in de OP dus over gaat. Mja, dat was ook wel een beetje te verwachten. En ik heb wel te doen met die "witte ongelovige kinderen" die in deze tijd moeten opgroeien, pfffff.....
pi_220856296
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh nee. Had iemand dit toch maar aan kunnen zien komen.
pi_220856312
quote:
Religieuze instellingen en hun volgers zouden imo niet anders behandeld moeten worden dan de plaatselijke brommersleutelclub en hun leden. Wat ook essentieel is, is het laten verdwijnen van het recht op bijzonder onderwijs. Maar ja, daarvoor zal eerst de macht van de christelijke partijen voldoende moeten worden afgebroken.
pi_220856336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ah ja, vandaar de hele Nederlandse enclaves in bepaalde gebieden :')

Nederlanders passen zich absoluut niet aan. Het zijn alleen degenen die met bepaalde doelen dat wel doen.
Maar goed dat zijn ook mensen die andere dingen zoeken, niet die types die alleen maar janken over NL.
_O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 :W

Hier hebben we zo'n persoon die zich laat geselen door moslims.
  donderdag 21 mei 2026 @ 19:19:38 #144
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220856505
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
_O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 :W

Hier hebben we zo'n persoon die zich laat geselen door moslims.
Ken je hem nog niet?
Hij is zo'n beetje de forumgek van FOK! En een billenlikker, maar alleen die van moslims.
pi_220856702
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

Maar ja, daarvoor zal eerst de macht van de christelijke partijen voldoende moeten worden afgebroken.
Maak van ‘christelijke partijen’ liever ‘religieuze partijen’. Het zijn namelijk niet alleen christelijke partijen die veel macht hebben, ook andere religieuze partijen oefenen naar mijn mening te veel invloed uit. Daardoor blijven we volgens deze redenering vasthouden aan verouderde machtsverhoudingen, waarin het recht van de sterkste lijkt te gelden.
pi_220856743
quote:

Liever dit soort types die openlijk dit soort breedgedragen sentimenten etaleren dan de taqiyya'ende moslim of naieve linkse die het allemaal relativeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door tjoptjop op 21-05-2026 20:10:14 ]
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:35:56 #147
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_220857331
EN men blijft zich maar afvragen waarom de AFD blijft groeien 8)7
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 21 mei 2026 @ 21:12:49 #148
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220857625
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Historisch gezien had eigenlijk alleen Vlad de Spiezer van Wallachije de oplossing voor het oprukkende moslimprobleem.
En de Poolse Huzaren _O_

En ze mogen trots zijn op hun nazaten. Zowel Roemenië als Polen hebben niet toegegeven aan deze waanzin.
pi_220857635
“Moslims kunnen geen vrienden zijn met christenen”
Dat is dan bij deze visa versa
Vakman pur sang
pi_220857643
Deze man kunnen andere moslims een voorbeeld aan geven:
https://cvandaag.nl/11023(...)-zijn-met-christenen

Als ze allemaal zo open waren hadden we ze allang het land uitgeschopt.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')