Past naadloos in de trend van algeheel conservativisme ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen in amsterdam deze moslim meneer;
''Witte mensen kunnen niet je vrienden zijn''.
Let wel, dit is geen ''jongeren tuig'', maar een ''amsterdamse'' ''politicus''.
Vind jij dit een crimineel @:bianconeri ?
Nou nou nou. Dit is wel wat extremer. Dit is gericht tegen de Nederlanders.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Past naadloos in de trend van algeheel conservativisme ja.
Dit klinkt niet heel gezond.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
"Treurig" is niet echt een woord wat de lading dekt he. Eerder zorgwekkend.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
Dat soort mensen zijn dan ook krankzinnig, maar het is nog krankzinniger dat zo'n misbaksel gewoon politiek mag bedrijven in dit land.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit klinkt niet heel gezond.
De kikker in de pan zag dat het goed was - aldus user Hexagon.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!
Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.
Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?
Enz....
Nouja, tegen alle ongelovigen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dit is wel wat extremer. Dit is gericht tegen de Nederlanders.
Tsja, partijen verbieden mag nu eenmaal niet zo snel hier.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn dan ook krankzinnig, maar het is nog krankzinniger dat zo'n misbaksel gewoon politiek mag bedrijven in dit land.
Ik kan zoiets niet eens een partij noemen, eerder een sekte.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, partijen verbieden mag nu eenmaal niet zo snel hier.
Het is weer de tijd van de schoolreisjes. Vroeger gingen er altijd tassen vol broodjes ham en kaas mee. En die werden ook geruild in de bus. Het zal me niets verbazen als de ouders tegenwoordig een brief krijgen met het verzoek om rekening te houden met de moslimkindjes en geen varkensvlees op de broodjes te doen. Hoef je natuurlijk geen gehoor aan te geven, maar mensen willen nu eenmaal deugen en je wilt niet dat je kind erop aangekeken wordt. Het is echt bizar!! Waarom?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:11 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De kikker in de pan zag dat het goed was - aldus user Hexagon.
Als je dit als Christen in een Islamitisch land zegt ben je binnen een uur dood. En nog terecht ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn dan ook krankzinnig, maar het is nog krankzinniger dat zo'n misbaksel gewoon politiek mag bedrijven in dit land.
Dan moet daar maar eens wat aan gedaan worden. Dit soort lui mogen helemaal geen podium hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt ie hard van.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zadelt dan wel je kind met een probleem op.
Ik heb dat overwogen maar er zijn andere aspecten die ook meewegen. Voor nu vind ik het belangrijk en het fijnst voor haarzelf dat ze gewoon op deze school blijft.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom hou je je kinderen in hemelsnaam op een school als dat? Snel wegwezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
zegt ie.quote:Wij moeten af van het idee dat we gasten zijn, we zijn eigenaren.
Waarom is dat relevant?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Het punt is dat de linkse broeders hier nooit enige ophef over maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hilarisch dat iemand van de "anti moslims racisme" partij zo'n racistische opmerking maakt..naast het antisemitismequote:Op donderdag 21 mei 2026 15:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom is dat relevant?
Het enige criminele wat hij zo te zien zegt (ken hem verder niet) is een antisemitistische opmerking.
Goh, waarom integreren veel moslims toch zo slecht in NL.....?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Het meest problematische vind ik dat "witte ongelovigen" totaal geen weet hebben dat dit gewoon letterlijk terug te vinden is in de koran. Deze man bedenkt dit dus niet zelf, dit is wat de koran letterlijk voorschrijft en wat je imam je ook zal gebieden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
“Hilarisch” is natuurlijk het verkeerde woord. Laten we eens beginnen met het woord zorgwekkend te gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is natuurlijk hilarisch dat iemand van de "anti moslims racisme" partij zo'n racistische opmerking maakt..naast het antisemitisme
Die laatste groep die je aanhaalt heeft toch echt aanzienlijk minder te melden dan die eerste groep.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef bianconeri het volgende:
Zeer kleine delen van groepen verpesten dingen.
Die paar mafketels moet je gewoon aanpakken.
Dat gaat op voor moslims, maar ook die nazi NL racistische groepen die overal ellende schoppen.
Aanpakken die kleine groepen criminelen.
Ja. Moslimextremisme staat al jaren op nummer 1 in het dreigingsbeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:07 schreef 111210 het volgende:
[..]
Die laatste groep die je aanhaalt heeft toch echt aanzienlijk minder te melden dan die eerste groep.
Rechts extremisme is volgens velen al een groot dingetje sinds fortuyn in 2002, de aivd bemoeit zich er ook geregeld mee. Maar kan nou niet echr zeggen dat deze kaalkopjes nou echt een gevaar vormen.
Van extremistische moslims is de afgelopen 20 kaar wel degelijk gebleken dat dit een groot gevaar is en dat begint idd met dit soort dingen op jongere leeftijd.
Rond groep 7 was bij mijn zoon ook een hoop gedonder. Bijna al zijn vriendjes waren jongetjes met een islamitische achtergrond en zo rond 9, 10 jaar begon de bewustwording van verschillen. Er ontstond echt een tweedeling tussen de jongetjes van seculiere ouders (een van die jongetjes is nog steeds zijn beste vriend) en de jongetjes van streng traditionele ouders.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
En die kinderen krijgen dat weer van hun ouders.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Rond groep 7 was bij mijn zoon ook een hoop gedonder. Bijna al zijn vriendjes waren jongetjes met een islamitische achtergrond en zo rond 9, 10 jaar begon de bewustwording van verschillen. Er ontstond echt een tweedeling tussen de jongetjes van seculiere ouders (een van die jongetjes is nog steeds zijn beste vriend) en de jongetjes van streng traditionele ouders.
En die laatste groep begon dus te stieren en dingen te eisen zoals dat het niet "respectvol" was dat hij tijdens de Ramadan at, of dat hij boterhamworst op brood had. Hij is een keer klem gezet tegen een muur door vijf jongetjes terwijl ze zijn Armeense kruisje van zijn nek probeerden te trekken want dat was ook niet "respectvol".
Het kookte over tijdens een rel over met ondergoed aan willen douchen na de gym, want toen bleek dat er veel meer kinderen last hadden van het geëis en geïntimideer van die groep. Eerst probeerde de school het altijd zo te draaien dat er sprake was van een tweezijdig conflict bij elk kind dat erover klaagde. Dus toen was de oplossing ook dat er niet meer gesproken werd over geloof of regels voor iemand zelf of een ander. Het fijnste was trouwens dat de seculiere Turkse ouders zich lieten horen want dan kon er niet geroepen worden dat het onwetendheid of racisme was. Hun kinderen hadden nog het meeste last van die zelootjes.
Geen Marokkanen trouwens maar een stel Turkse jongetjes, Algerijnen, Syriërs en een Soedanees.
Wat moet dat kutvolk uberbaubt in het seculiere nederland.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Rond groep 7 was bij mijn zoon ook een hoop gedonder. Bijna al zijn vriendjes waren jongetjes met een islamitische achtergrond en zo rond 9, 10 jaar begon de bewustwording van verschillen. Er ontstond echt een tweedeling tussen de jongetjes van seculiere ouders (een van die jongetjes is nog steeds zijn beste vriend) en de jongetjes van streng traditionele ouders.
En die laatste groep begon dus te stieren en dingen te eisen zoals dat het niet "respectvol" was dat hij tijdens de Ramadan at, of dat hij boterhamworst op brood had. Hij is een keer klem gezet tegen een muur door vijf jongetjes terwijl ze zijn Armeense kruisje van zijn nek probeerden te trekken want dat was ook niet "respectvol".
Het kookte over tijdens een rel over met ondergoed aan willen douchen na de gym, want toen bleek dat er veel meer kinderen last hadden van het geëis en geïntimideer van die groep. Eerst probeerde de school het altijd zo te draaien dat er sprake was van een tweezijdig conflict bij elk kind dat erover klaagde. Dus toen was de oplossing ook dat er niet meer gesproken werd over geloof of regels voor iemand zelf of een ander. Het fijnste was trouwens dat de seculiere Turkse ouders zich lieten horen want dan kon er niet geroepen worden dat het onwetendheid of racisme was. Hun kinderen hadden nog het meeste last van die zelootjes.
Geen Marokkanen trouwens maar een stel Turkse jongetjes, Algerijnen, Syriërs en een Soedanees.
Dat gaat echt in tegen de kerndoelen voor burgerschapsvorming. Sla ze daar svp mee om de oren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.
Uit de schoolgids:
[..]
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:
[..]
En:
[..]
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat het niet respectvol is tegenover moslimkindjes. Oftewel: Geen vleeswaar op brood in de lunchtrommel en ham wordt door de school niet aangeboden uit respect voor moslim kinderen.
Waarom is er geen ham bij de schoollunch? Dat is toch normaal broodbeleg! Waarom wordt er wel rekening gehouden met moslims 'halal kipfilet', maar niet met niet-moslims die gewoon schouderham op hun brood willen?
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @bianconeri @Harvest89 @Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En die kinderen krijgen dat weer van hun ouders.
Ik snap ook niet waarom we onszelf dit aan doen. Is het doorgeslagen altruïsme? En ik blijf me verbazen over het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die de kop in het zand steken.
Het gaat tegenwoordig niet om het ontkennen, dat kan namelijk niet meer. De nieuwe tactiek is alles zo klein mogelijk maken, en de rol van anderen immens groot - vooral de rol van de autochtone Nederlander in dit alles wordt maximaal uitvergroot om het gedrag van de overlastgever te verklaren danwel te minimaliseren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @:bianconeri @:Harvest89 @:Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
Volgens mij loopt het ze dun door de broek en gaan ze daarom iedere vorm van cognitieve dissonantie op dat gebied uit de weg. Vingers in de oren en 'lalalala' roepen, dan hoef je er niet op door te denken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Nouja kijk alleen al dit forum. Je hebt @:bianconeri @:Harvest89 @:Klopkoek en dan vergeet ik er nog genoeg. Die oprecht doen alsof we geen enkele problemen hebben met de immigratie van Moslims en hun cultuur. En dat geld voor een enorm groot gedeelte van de politieke partij PRO. Ik heb oprecht geen idee meer hoe je het kunt ontkennen. Dan ben je echt bewust de boel aan het saboteren/ aan het wegkijken. Maar waarom? Zeg het maar. je zal bijna in een complot gaan geloven.
De ideale moslim bestaat dus toch.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
maar die zijn weer vertrokken uit NL.
Dat ze die uberhaupt hebben is al een godvergeten (hihi) schandaal.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:59 schreef Schanulleke het volgende:
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken.
Als jij hem opricht word ik lidquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:59 schreef Schanulleke het volgende:
De enige remedie is als er nu een radicaal seculiere partij komt. De Kerk van het Vliegende Spaghettimonster (Saus zij met hem) heeft de afgelopen jaren al voor wat bruikbare jurisprudentie gezorgd.
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken. Laat die haatclubjes hun anbi-status en overige subsidie maar verliezen.
Dat is een idee waar ik al langer mee loop, maar ik weet van mezelf dat ik niet een enorme dossiertijger ben, dus dat helpt daar niet echt mee.quote:
Dank voor de verwijzing!quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is een idee waar ik al langer mee loop, maar ik weet van mezelf dat ik niet een enorme dossiertijger ben, dus dat helpt daar niet echt mee.
Ik zou het pamflet van Vrij Links wel als uitgangspunt nemen.
quote:Wij pleiten voor een vrij en onbelemmerd debat, een levensbeschouwelijk-neutrale staat, seculier onderwijs voor alle kinderen en een herwaardering van individuele vrijheid.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh nee. Had iemand dit toch maar aan kunnen zien komen.
Religieuze instellingen en hun volgers zouden imo niet anders behandeld moeten worden dan de plaatselijke brommersleutelclub en hun leden. Wat ook essentieel is, is het laten verdwijnen van het recht op bijzonder onderwijs. Maar ja, daarvoor zal eerst de macht van de christelijke partijen voldoende moeten worden afgebroken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:59 schreef Schanulleke het volgende:
De enige remedie is als er nu een radicaal seculiere partij komt. De Kerk van het Vliegende Spaghettimonster (Saus zij met hem) heeft de afgelopen jaren al voor wat bruikbare jurisprudentie gezorgd.
Alle privileges voor religies waarvan het bestaan van hun goddelijke entiteit niet onomstotelijk bewezen is intrekken. Laat die haatclubjes hun anbi-status en overige subsidie maar verliezen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar de hele Nederlandse enclaves in bepaalde gebieden![]()
Nederlanders passen zich absoluut niet aan. Het zijn alleen degenen die met bepaalde doelen dat wel doen.
Maar goed dat zijn ook mensen die andere dingen zoeken, niet die types die alleen maar janken over NL.
Ken je hem nog niet?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier hebben we zo'n persoon die zich laat geselen door moslims.
Maak van ‘christelijke partijen’ liever ‘religieuze partijen’. Het zijn namelijk niet alleen christelijke partijen die veel macht hebben, ook andere religieuze partijen oefenen naar mijn mening te veel invloed uit. Daardoor blijven we volgens deze redenering vasthouden aan verouderde machtsverhoudingen, waarin het recht van de sterkste lijkt te gelden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Maar ja, daarvoor zal eerst de macht van de christelijke partijen voldoende moeten worden afgebroken.
Liever dit soort types die openlijk dit soort breedgedragen sentimenten etaleren dan de taqiyya'ende moslim of naieve linkse die het allemaal relativeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
En de Poolse Huzarenquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Historisch gezien had eigenlijk alleen Vlad de Spiezer van Wallachije de oplossing voor het oprukkende moslimprobleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |