Goddienst sowieso verbieden op scholen. Openbare scholen zal enorm schelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
In hoeverre mag religie bepalen aan welke lessen op school je wel en niet meedoet? Als het een openbare school is mogen zij het curriculum deels bepalen en als je het er niet mee eens bent zoek je lekker een andere school. En als die school in Duitsland niet bestaat, misschien is Duitsland dan niet het beloofde land voor jou.
Dat geldt voor alle religieuzen overigens. Als zij geen muziekonderwijs willen dan zoeken ze maar een school waar dat buiten curriculum valt.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:27 schreef bianconeri het volgende:
Zeer kleine delen van groepen verpesten dingen.
Noem het maar ''zeer kleine delen van groepen''.quote:Toch blijkt uit onderzoek dat veel scholen hiermee worstelen. Pedagogiekprofessor Margit Stein deed met andere onderzoekers een enquête onder bijna 700 schoolmaatschappelijk werkers en leraren. Een derde van de deelnemers meldde religieus gemotiveerde conflicten.
Ook meldde een kwart van de ondervraagden islamistische tendensen, zoals vrouwenhaat, queerhaat, antisemitisme en afwijzing van democratie en mensenrechten.
Zo zo.quote:
De grote fout die men ooit gemaakt heeft is denken dat moslims snel zouden 'verwestersen' en dat het een generatie later wel verwaterd zou zijn met die (streng) religieuze gebruiken. Wellicht kun je ze dat niet kwalijk nemen, ik zou in de jaren 60 of 70 misschien hetzelfde hebben gedacht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:35 schreef Richestorags het volgende:
Wir schaffen das.
Iedereen die zei dat het niet ging werken en destijds tot racist is verklaard heeft gelijk gekregen. En visionair (en volksmenner) Pim had destijds ook gelijk.
Volgens mij heeft niemand ooit anders gezegd of wel dan?quote:
Ah ja, vandaar de hele Nederlandse enclaves in bepaalde gebiedenquote:Op donderdag 21 mei 2026 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De grote fout die men ooit gemaakt heeft is denken dat moslims snel zouden 'verwestersen' en dat het een generatie later wel verwaterd zou zijn met die (streng) religieuze gebruiken. Wellicht kun je ze dat niet kwalijk nemen, ik zou in de jaren 60 of 70 misschien hetzelfde hebben gedacht.
In de praktijk blijkt dat veel niet-westerse nieuwkomers tot in den treure aan hun thuisland blijven hangen en niet zoals b.v. Nederlanders die naar Canada of Australie emigreerden, waarbij hun kinderen vaak al totaal geen binding meer met Nederland hadden.
Komt nog bij dat we maar zijn door blijven importeren waardoor die groepen steeds groter werden en er ook totaal geen noodzaak meer is om te integreren. Je kunt gewoon je hele leven in je eigen bubbel blijven hangen in Nederland.
Sure, je hebt natuurlijk Nederlandse bejaarden die in hun enclave in Spanje alleen met hun eigen cluppie Heineken drinken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
Ah ja, vandaar de hele Nederlandse enclaves in bepaalde gebieden
Ja al die 2e,3e en 4e generaties in Canada die spugen op Canada en geen Canadees genoemd willen worden maar Nederlander.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah ja, vandaar de hele Nederlandse enclaves in bepaalde gebieden![]()
Nederlanders passen zich absoluut niet aan. Het zijn alleen degenen die met bepaalde doelen dat wel doen.
Maar goed dat zijn ook mensen die andere dingen zoeken, niet die types die alleen maar janken over NL.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ja al die 2e,3e en 4e generaties in Canada die spugen op Canada en geen Canadees genoemd willen worden maar Nederlander.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand ooit anders gezegd of wel dan?
Ik heb altijd criminelen en illegalen veroordeeld.
Probleem is alleen dat mensen hier, waaronder jij, ELKE buitenlander en ELKE moslim als troep beschouwen.
Ik niet.
Mijn zoon heeft zwemles gegeven bij een reddingsbrigade. Daar zaten veel moslimjongetjes bij, omdat dat goedkope zwemles is waarschijnlijk. Het kwam daar vrij veel voor dat die jongens een vrouwelijke instructeur echt minachtten en dit ook zeiden: "Wij hoeven niet naar haar te luisteren, want het is een vrouw." Echt belachelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik heb daar in Nederland nog niet zo veel van meegenkregen, behalve als onderwerpen worden behandeld over de Holocaust waar ze niks van willen weten, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het hier heel veel anders is.
Opnieuw een zorgpunt voor de westerse samenleving dus, die vanuit deze hoek dus steeds meer druk ondervindt.
Ik hoorde een keer twee kleine meisjes praten over hun geloof. Het ene meisje: Onze god heet Allah en hoe heet jullie god? Andere meisje, volgens mij mijn buurmeisje: Gewoon God.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
Ik heb oprecht nog nooit gehoord van een land waar ze last hadden van geëmigreerde Nederlanders. Die man is echt compleet gek.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ja al die 2e,3e en 4e generaties in Canada die spugen op Canada en geen Canadees genoemd willen worden maar Nederlander.
Waarom hou je je kinderen in hemelsnaam op een school als dat? Snel wegwezen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
Niks mis met commentaar. Dat kan je negeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:quote:De lunch bestaat uit belegde boterhammen (halal kipfilet, kaas, jam/chocoladepasta) en snackgroentes
En:quote:Een gezonde lunchtrommel: brood (bij voorkeur volkoren), krentenbol, rauwkost en/of fruit.
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat het niet respectvol is tegenover moslimkindjes. Oftewel: Geen vleeswaar op brood in de lunchtrommel en ham wordt door de school niet aangeboden uit respect voor moslim kinderen.quote:Houdbaarheid etenswaren: als het warm is op school worden bederfelijke vleeswaren afgeraden (ook in de winter wanneer de verwarming aan staat)
Dit land is echt compleet ziek en doorgeslagen. Echt niet te geloven. Buigen voor die walgelijke ideologie.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.
Uit de schoolgids:
[..]
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:
[..]
En:
[..]
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat dat niet respectvol is tegenover moslimkindjes.
Waarom is er geen ham bij de schoollunch? Dat is toch normaal broodbeleg! Waarom wordt er wel rekening gehouden met moslims 'halal kipfilet', maar niet met niet-moslims die gewoon schouderham op hun brood willen?
Best ironisch dat de linkse stroming de aanjager en voorvechters waren van de ontkerkelijking in de jaren 60, nu zijn ze de aanjager van de islamisering en opkomst van religieus fascisme. Ik kan het echt niet begrijpen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 11:32 schreef matspontius het volgende:
Radicale islam = nazisme anno 2026. Daar worden we continu voor gewaarschuwd, dagelijks zien we de excessen daarvan maar we blijven ziende blind en horende doof. Uberhaupt streng gelovigen:![]()
![]()
Met name vrouwen en LHBTQ ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Best ironisch dat de linkse stroming de aanjager en voorvechters waren van de ontkerkelijking in de jaren 60, nu zijn ze de aanjager van de islamisering en opkomst van religieus fascisme. Ik kan het echt niet begrijpen.
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:28 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Dit land is echt compleet ziek en doorgeslagen. Echt niet te geloven. Buigen voor die walgelijke ideologie.
Gisteren zat er bij zo'n praatprogramma een homo te vertellen dat hij geholpen had in ter Apel. Hij had een gesprek gehad met een moslimman onder een boom en voelde zich daar helemaal geweldig door. In de toekomst is hij een van de eersten die ze de kop afsnijden, omdat hij homo is!quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Met name vrouwen en LHBTQ ook.
Bij hun loopt juist de grootste risico.
Als man veranderd er weinig voor me, voor vrouwen en LHBTQ, veel succes!
Beetje bij beetje sluipt het er in, langzaam kruipt die invasieve soort naar een meerderheid. Hoe dichter ze daar bij komen, hoe erger het gaat worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!
Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.
Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?
Enz....
Zo is het gegaan in Egypte, Iran, Libië, Libanon, maar West-Europa is zo ontzettend naïef/ onwetend, Het gaat elke keer net een stapje verder tot ze in de politiek zitten/ de meerderheid kunnen gaan vormen. Dan gaat het heel hard. In Engeland zie je dit al langzaam gebeuren. Complete politieke partijen, alleen gericht op Moslims. Ook hier met Denk al natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!
Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.
Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?
Enz....
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde en is nog geen mensenleven lang terug gebeurd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Zo is het gegaan in Egypte, Iran, Libië, Libanon, maar West-Europa is zo ontzettend naïef/ onwetend, Het gaat elke keer net een stapje verder tot ze in de politiek zitten/ de meerderheid kunnen gaan vormen. Dan gaat het heel hard. In Engeland zie je dit al langzaam gebeuren. Complete politieke partijen, alleen gericht op Moslims. Ook hier met Denk al natuurlijk.
[ afbeelding ]
Klopt. De salami (van halal rundvlees uiteraard) tactiek.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Zo is het gegaan in Egypte, Iran, Libië, Libanon, maar West-Europa is zo ontzettend naïef/ onwetend, Het gaat elke keer net een stapje verder tot ze in de politiek zitten/ de meerderheid kunnen gaan vormen. Dan gaat het heel hard. In Engeland zie je dit al langzaam gebeuren. Complete politieke partijen, alleen gericht op Moslims. Ook hier met Denk al natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:When Lebanese Muslims and Palestinians declared jihad on Christians in 1975, we didn’t even know what that word meant. We had taken the Palestinians in, giving them refuge in our country, allowing them to study side by side with us in our schools and universities. We gave them jobs and shared our way of life with them. What started as political war spiraled very fast into a religious war between Muslims and Christians, with Lebanese Muslims joining the PLO fighting the Christians. We didn’t realize the depth of their hatred and resentment toward us as infidels. The more that Christians refused to get involved in the Palestinian-Israeli conflict and to allow the Palestinians to use Lebanon as a launching pad from which to attack Israel, the more the Palestinians looked at us as the enemy. Muslims started making statements such as “First comes Saturday, then comes Sunday,” meaning first we fight the Jews, then we come for the Christians. Christian presence, influence, and democracy became an obstacle in the Palestinians' fight against Israel. Koranic verses such as sura 5:51—"Believers, take not Jews and Christians for your friends. They are but friends and protectors to each other"—became the driving force in recruiting Muslim youth. Many Christians barely knew the Bible, let alone the Koran and what it taught about us, the infidels. We should have seen the long-simmering tension between Muslims and Christians beginning to erupt, but we refused to believe that such hatred and such animosity existed. America also failed to recognize this hatred throughout all the attacks launched against it, beginning with the marine barracks bombing in Beirut in 1983 all the way up to September 11, 2001. It was that horrible day that made Americans finally ask, What is jihad? And why do they hate us? I have a very simple answer for them: because you are “infidels.
Jub. En dan noemt links je wappies, maar de recente geschiedenis wijst uit dat er al meerdere landen zijn gevallen en dat dit helemaal niet ondenkbaar is in West-Europa. Geef ze een vinger en ze pakken je hand.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde:
Brigitte Gabriel die als Christen uit haar eigen land moest vluchten en nog nooit van sharia had gehoord.
#herkenning
Bekijk deze YouTube-video
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa. Ze blijven maar aankomen. Als je al zo gefaald hebt als land met de integratie van de Marokkanen, moet je eerst dat probleem eens oplossen i.p.v. nieuwe problemen creëren/ het te vergroten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt. De salami (van halal rundvlees uiteraard) tactiek.
En het is inderdaad overal gebeurd en we zien het live voor onze ogen weer gebeuren.
Ik herhaal voor alle wegkijkers Brigitte Gabriel. En anders heb je nog verhalen van Yazidi sprekers, prominente Turken, ex-moslims die de cult hebben verlaten etc.
[..]
Oh jij had haar ook al aangehaald. De Hirsi Ali van Libanon. En uiteraard woont ze nu ook in Amerika.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde en is nog geen mensenleven lang terug gebeurd.
Brigitte Gabriel die als Christen uit haar eigen land moest vluchten en nog nooit van sharia had gehoord. Libnon, vroeger de parel van het midden Oosten met Christelijke roots, en nu ook een terroristennest.
En in een ander filmpje kun je al zien dat die Palestijnen ook hier gewoon binnenkomen. Sterker nog woden verwelkomd als je het aan mensen als Halsema en dergelijke overlaat.
#herkenning
Bekijk deze YouTube-video
Ze heeft ook een knuffeltje van Winnie de Poeh, "Knorretje". Mag niet mee naar school.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
En mocht dat plaatje waarheid worden, 10 jaar later is het een grote puinhoop hier en vragen ze zich af waarom. En dan is het vast weer de schuld van de Blanke, ook al zijn die er nauwelijks meer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. En dan noemt links je wappies, maar de recente geschiedenis wijst uit dat er al meerdere landen zijn gevallen en dat dit helemaal niet ondenkbaar is in West-Europa. Geef ze een vinger en ze pakken je hand.
[..]
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa.
[ afbeelding ]
Dit kan niet waar zijn mag ik hopen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een knuffeltje van Winnie de Poeh, "Knorretje". Mag niet mee naar school.
Ik ben er niet bij geweest, maar ze heeft wel zo'n knuffeltje en haar moeder vertelde me dit.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:19 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn mag ik hopen?
Voormalige radicale imam over links. Hij doet veel interessante exposes.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Jub. En dan noemt links je wappies, maar de recente geschiedenis wijst uit dat er al meerdere landen zijn gevallen en dat dit helemaal niet ondenkbaar is in West-Europa. Geef ze een vinger en ze pakken je hand.
[..]
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa. Ze blijven maar aankomen. Als je al zo gefaald hebt als land met de integratie van de Marokkanen, moet je eerst dat probleem eens oplossen i.p.v. nieuwe problemen creëren/ het te vergroten.
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:When I was an extremist, Islamist, fundamentalist I would only vote left. Q: Why is that? A: I saw them as very stupid. I would fear the Conservatives because they come with principles. That's not someone they can brainwash. But the left, they have no values to begin with. I dare you to find one Islamist who votes Donald Trump. They never do it. They give their vote to the Leftist, who wants to run around in Pride parades. They want the Left to be busy with that.
Ik snap die linkse club ook helemaal niet die het idee heeft dat er helemaal niks aan de hand is en dat het allemaal wel goed zal komen. Je hoeft toch geen helderziende of een Robert ten Broeke te zijn om te zien waar dit naar toe gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[..]
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa. Ze blijven maar aankomen. Als je al zo gefaald hebt als land met de integratie van de Marokkanen, moet je eerst dat probleem eens oplossen i.p.v. nieuwe problemen creëren/ het te vergroten.
[ afbeelding ]
Zeker. Maar als ouder heb je daar ook een rol in. Als je kind graag ham op zijn/haar brood wil dan geef je dat gewoon ook mee. Geen school kan je dat verbieden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
Je zadelt dan wel je kind met een probleem op.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef Montagui het volgende:
Zeker. Maar als ouder heb je daar ook een rol in. Als je kind graag ham op zijn/haar brood wil dan geef je dat gewoon ook mee. Geen school kan je dat verbieden.
Het project 'Europa':quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:07 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe jonger ze wakker worden en inzien wat het échte gevaar is en wie de échte vijand is, hoe beter.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Je zadelt dan wel je kind met een probleem op.
Ik snap er ook geen klote van. Een homo/transgender die voor de Islam is. Eerste wat ze doen is zeggen bedankt voor jullie hulp, nu de zee in graag. Verder kunnen mensen niet uit elkaar staan. Toch denkt links dat het allemaal kan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik snap die linkse club ook helemaal niet die het idee heeft dat er helemaal niks aan de hand is en dat het allemaal wel goed zal komen. Je hoeft toch geen helderziende of een Robert ten Broeke te zijn om te zien waar dit naar toe gaat.
Het regent gewoon van de red flags, iedere keer weer. En overal waar de islam opkomt geeft het problemen en dood en verderf. Waarom zou je dat als linksmens dan in hemelsnaam moeten willen
Gestopt met lezen na:quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:55 schreef SpaceOddity het volgende:
Ondertussen in amsterdam deze moslim meneer;
''Witte mensen kunnen niet je vrienden zijn''.
Let wel, dit is geen ''jongeren tuig'', maar een ''amsterdamse'' ''politicus''.
Vind jij dit een crimineel @:bianconeri ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |