abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 mei 2026 @ 12:57:54 #61
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220854455
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja al die 2e,3e en 4e generaties in Canada die spugen op Canada en geen Canadees genoemd willen worden maar Nederlander. :')
_O_
pi_220854461
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Volgens mij heeft niemand ooit anders gezegd of wel dan?
Ik heb altijd criminelen en illegalen veroordeeld.

Probleem is alleen dat mensen hier, waaronder jij, ELKE buitenlander en ELKE moslim als troep beschouwen.
Ik niet.
Ik ook niet.

ELKE buitenlander (van oorsprong/geboorte niet Nederlander) die er bewust voor zorgt dat het Nederlands sociaal stelsel om zeep wordt geholpen (uitkeringsvreters), die criminele activiteiten ontwikkelen en die er voor zorgen dat de Nederlandse cultuur naar de verdoemenis gaat (bv een Afriyie).

Dat zijn dus niet ALLE buitenlanders.

ELKE moslim die de Islam door onze strot probeert te duwen.

Dat zijn dus niet ALLE moslims.

Die 'ELKE' heb ik inderdaad een probleem mee. Maar dus niet 'ALLE', zoals jij suggereert.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220854467
Nederlanders zijn in bijna alles beter en integreren valt daar ook zeker onder. We doen het tegenwoordig zelfs in eigen land. En uiteindelijk zullen we ook beter in islamitisch zijn (al wordt je daarmee snel slechter in al het andere).
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220854495
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
pi_220854496
Ah de bekende kleine groep, die eigenlijk de hele groep is maar dat mag je niet zeggen.
Vakman pur sang
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:04:33 #66
3542 Gia
User under construction
pi_220854497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 09:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb daar in Nederland nog niet zo veel van meegenkregen, behalve als onderwerpen worden behandeld over de Holocaust waar ze niks van willen weten, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het hier heel veel anders is.

Opnieuw een zorgpunt voor de westerse samenleving dus, die vanuit deze hoek dus steeds meer druk ondervindt.
Mijn zoon heeft zwemles gegeven bij een reddingsbrigade. Daar zaten veel moslimjongetjes bij, omdat dat goedkope zwemles is waarschijnlijk. Het kwam daar vrij veel voor dat die jongens een vrouwelijke instructeur echt minachtten en dit ook zeiden: "Wij hoeven niet naar haar te luisteren, want het is een vrouw." Echt belachelijk.

Maar uit de OP blijkt al wat er gebeurt als zij in de meerderheid zijn. Nu is het op school, straks is het in de politiek en dan?
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:10:06 #67
3542 Gia
User under construction
pi_220854517
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:04 schreef -Spring het volgende:
Mijn jongste zit in groep 7 en daar wordt door een select groepje (in dit geval Marokkaanse) jongetjes ook commentaar geleverd als iemand varkensvlees op brood heeft. Ook worden er door hen vaak dingen gezegd als: "God bestaat niet, Allah wel." Hierdoor mag er van de juf niet meer over het geloof gesproken worden want daar komt ruzie van.
Ik hoorde een keer twee kleine meisjes praten over hun geloof. Het ene meisje: Onze god heet Allah en hoe heet jullie god? Andere meisje, volgens mij mijn buurmeisje: Gewoon God.

Was wel grappig. Waren toen een jaar of 4 denk ik.
pi_220854532
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 12:56 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ja al die 2e,3e en 4e generaties in Canada die spugen op Canada en geen Canadees genoemd willen worden maar Nederlander. :')
Ik heb oprecht nog nooit gehoord van een land waar ze last hadden van geëmigreerde Nederlanders. Die man is echt compleet gek.

[ Bericht 0% gewijzigd door DobbyDobby op 21-05-2026 13:17:39 ]
pi_220854540
quote:
Waarom hou je je kinderen in hemelsnaam op een school als dat? Snel wegwezen.
pi_220854586
quote:
Niks mis met commentaar. Dat kan je negeren.

Niks mis met 'niet over geloof praten in de klas'. Rekenen en taal is vele malen belangrijker.

Tenzij je school een geloofs grondslag heeft, dan wel. De kinderen die daar niet mee om kunnen gaan kunnen naar een andere school.

Het is allemaal niet zo moeilijk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:23:55 #71
3542 Gia
User under construction
pi_220854603
quote:
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.
Uit de schoolgids:
quote:
De lunch bestaat uit belegde boterhammen (halal kipfilet, kaas, jam/chocoladepasta) en snackgroentes
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:
quote:
Een gezonde lunchtrommel: brood (bij voorkeur volkoren), krentenbol, rauwkost en/of fruit.
En:
quote:
Houdbaarheid etenswaren: als het warm is op school worden bederfelijke vleeswaren afgeraden (ook in de winter wanneer de verwarming aan staat)
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat het niet respectvol is tegenover moslimkindjes. Oftewel: Geen vleeswaar op brood in de lunchtrommel en ham wordt door de school niet aangeboden uit respect voor moslim kinderen.
Waarom is er geen ham bij de schoollunch? Dat is toch normaal broodbeleg! Waarom wordt er wel rekening gehouden met moslims 'halal kipfilet', maar niet met niet-moslims die gewoon schouderham op hun brood willen?

[ Bericht 2% gewijzigd door Gia op 21-05-2026 13:29:00 ]
pi_220854629
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Op de school van mijn buurmeisje verzorgt de school de lunch.
Uit de schoolgids:
[..]
Maar, je mag ook zelf een lunchtrommeltje meegeven. Maar dat moet wel aan voorwaarden voldoen:
[..]
En:
[..]
Op basis van deze regels mag mijn buurmeisje dus geen ham op haar broodje en is tegen haar moeder ook gezegd dat dat niet respectvol is tegenover moslimkindjes.
Waarom is er geen ham bij de schoollunch? Dat is toch normaal broodbeleg! Waarom wordt er wel rekening gehouden met moslims 'halal kipfilet', maar niet met niet-moslims die gewoon schouderham op hun brood willen?
Dit land is echt compleet ziek en doorgeslagen. Echt niet te geloven. Buigen voor die walgelijke ideologie.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:29:41 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220854635
Het is ook allemaal puur gelul van die Marokkaantjes want als ze Marokko zo geweldig vinden zouden ze wel teruggaan.

Maar in Marokko zelf zitten ze ook niet te wachten op al dat straattuig uit West-Europa.
pi_220854639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 11:32 schreef matspontius het volgende:
Radicale islam = nazisme anno 2026. Daar worden we continu voor gewaarschuwd, dagelijks zien we de excessen daarvan maar we blijven ziende blind en horende doof. Uberhaupt streng gelovigen: :r :r :r
Best ironisch dat de linkse stroming de aanjager en voorvechters waren van de ontkerkelijking in de jaren 60, nu zijn ze de aanjager van de islamisering en opkomst van religieus fascisme. Ik kan het echt niet begrijpen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:38:43 #75
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220854667
quote:
7s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Best ironisch dat de linkse stroming de aanjager en voorvechters waren van de ontkerkelijking in de jaren 60, nu zijn ze de aanjager van de islamisering en opkomst van religieus fascisme. Ik kan het echt niet begrijpen.
Met name vrouwen en LHBTQ ook.
Bij hun loopt juist de grootste risico.

Als man veranderd er weinig voor me, voor vrouwen en LHBTQ, veel succes!
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:39:04 #76
3542 Gia
User under construction
pi_220854668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:28 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Dit land is echt compleet ziek en doorgeslagen. Echt niet te geloven. Buigen voor die walgelijke ideologie.
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?
Ik wil ook weleens een karbonaadje of een varkenshaasje!

Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.

Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?

Enz....
  donderdag 21 mei 2026 @ 13:42:17 #77
3542 Gia
User under construction
pi_220854691
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:38 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Met name vrouwen en LHBTQ ook.
Bij hun loopt juist de grootste risico.

Als man veranderd er weinig voor me, voor vrouwen en LHBTQ, veel succes!
Gisteren zat er bij zo'n praatprogramma een homo te vertellen dat hij geholpen had in ter Apel. Hij had een gesprek gehad met een moslimman onder een boom en voelde zich daar helemaal geweldig door. In de toekomst is hij een van de eersten die ze de kop afsnijden, omdat hij homo is!
Normale mensen kunnen nog bekeren, of in elk geval in grote mate rekening houden met moslims, maar LHBTQ moet onderduiken.
pi_220854766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]
Dit gaat langzaamaan steeds verder. Steeds maar weer: "och is toch een kleine moeite om daar rekening mee te houden." Ook in sommige bedrijfskantines is geen varkensvlees meer te krijgen als er veel moslims werken. Kleine moeite toch uit respect voor hun geloof. Iedereen mag halal kip en rundvlees eten, dus wat is het probleem?

Het volgende is dat er van de niet moslims verwacht gaat worden dat we niet eten onder de ogen van vastende moslims. Kleine moeite toch? Het wordt niet verboden, maar wordt dan als beschaafd gedrag beschouwd. Dat doe je gewoon niet! Dat begint de komende jaren met de werkplek, het OV enz.... en als de ramadan over een aantal jaar weer in de zomer valt, ook op de terrassen. Dat sluipt er langzaam in, want het is maar een kleine moeite. Een drankje mag dan nog wel, maar geen slok nemen als er moslims kijken.

Daarna is de kleding aan de beurt: geen korte broeken meer voor de dames, geen sexy jurkjes. Kleine moeite toch om daar rekening mee te houden?

Enz....
Beetje bij beetje sluipt het er in, langzaam kruipt die invasieve soort naar een meerderheid. Hoe dichter ze daar bij komen, hoe erger het gaat worden.

En laat de wegkijkende landverraders maar weer komen met hun gebruikelijk :') -reacties. Don't care. Blijf je kop maar in het zand stoppen.
  Redactie Sport donderdag 21 mei 2026 @ 13:56:19 #79
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220854767
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220854826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Enz....
Zo is het gegaan in Egypte, Iran, Libië, Libanon, maar West-Europa is zo ontzettend naïef/ onwetend, Het gaat elke keer net een stapje verder tot ze in de politiek zitten/ de meerderheid kunnen gaan vormen. Dan gaat het heel hard. In Engeland zie je dit al langzaam gebeuren. Complete politieke partijen, alleen gericht op Moslims. Ook hier met Denk al natuurlijk.

donderdag 21 mei 2026 @ 14:09:33 #81
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220854835
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Zo is het gegaan in Egypte, Iran, Libië, Libanon, maar West-Europa is zo ontzettend naïef/ onwetend, Het gaat elke keer net een stapje verder tot ze in de politiek zitten/ de meerderheid kunnen gaan vormen. Dan gaat het heel hard. In Engeland zie je dit al langzaam gebeuren. Complete politieke partijen, alleen gericht op Moslims. Ook hier met Denk al natuurlijk.

[ afbeelding ]
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde en is nog geen mensenleven lang terug gebeurd.

Brigitte Gabriel die als Christen uit haar eigen land moest vluchten en nog nooit van sharia had gehoord. Libanon, vroeger de parel van het midden Oosten met Christelijke roots, en nu ook een terroristennest.

En in een ander filmpje kun je al zien dat die Palestijnen ook hier gewoon binnenkomen. Sterker nog woden verwelkomd als je het aan mensen als Halsema en dergelijke overlaat.

Probleem is alleen dat wij tegen die tijd nergens meer naar toe kunnen vluchten.....

#herkenning

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 9% gewijzigd door Tengano op 21-05-2026 14:18:48 ]
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:11:12 #82
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220854844
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:07 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt. De salami (van halal rundvlees uiteraard) tactiek.

En het is inderdaad overal gebeurd en we zien het live voor onze ogen weer gebeuren.

Ik herhaal voor alle wegkijkers Brigitte Gabriel. En anders heb je nog verhalen van Yazidi sprekers, prominente Turken, ex-moslims die de cult hebben verlaten etc.

quote:
When Lebanese Muslims and Palestinians declared jihad on Christians in 1975, we didn’t even know what that word meant. We had taken the Palestinians in, giving them refuge in our country, allowing them to study side by side with us in our schools and universities. We gave them jobs and shared our way of life with them. What started as political war spiraled very fast into a religious war between Muslims and Christians, with Lebanese Muslims joining the PLO fighting the Christians. We didn’t realize the depth of their hatred and resentment toward us as infidels. The more that Christians refused to get involved in the Palestinian-Israeli conflict and to allow the Palestinians to use Lebanon as a launching pad from which to attack Israel, the more the Palestinians looked at us as the enemy. Muslims started making statements such as “First comes Saturday, then comes Sunday,” meaning first we fight the Jews, then we come for the Christians. Christian presence, influence, and democracy became an obstacle in the Palestinians' fight against Israel. Koranic verses such as sura 5:51—"Believers, take not Jews and Christians for your friends. They are but friends and protectors to each other"—became the driving force in recruiting Muslim youth. Many Christians barely knew the Bible, let alone the Koran and what it taught about us, the infidels. We should have seen the long-simmering tension between Muslims and Christians beginning to erupt, but we refused to believe that such hatred and such animosity existed. America also failed to recognize this hatred throughout all the attacks launched against it, beginning with the marine barracks bombing in Beirut in 1983 all the way up to September 11, 2001. It was that horrible day that made Americans finally ask, What is jihad? And why do they hate us? I have a very simple answer for them: because you are “infidels.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:14:44 #83
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220854857
"If you refuse to learn from history, you will end up repeating the same catastrophes."
pi_220854863
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde:

Brigitte Gabriel die als Christen uit haar eigen land moest vluchten en nog nooit van sharia had gehoord.

#herkenning

Jub. En dan noemt links je wappies, maar de recente geschiedenis wijst uit dat er al meerdere landen zijn gevallen en dat dit helemaal niet ondenkbaar is in West-Europa. Geef ze een vinger en ze pakken je hand.
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Klopt. De salami (van halal rundvlees uiteraard) tactiek.

En het is inderdaad overal gebeurd en we zien het live voor onze ogen weer gebeuren.

Ik herhaal voor alle wegkijkers Brigitte Gabriel. En anders heb je nog verhalen van Yazidi sprekers, prominente Turken, ex-moslims die de cult hebben verlaten etc.
[..]

Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa. Ze blijven maar aankomen. Als je al zo gefaald hebt als land met de integratie van de Marokkanen, moet je eerst dat probleem eens oplossen i.p.v. nieuwe problemen creëren/ het te vergroten.

donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:37 #85
396550 Richestorags
pi_220854864
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:09 schreef Tengano het volgende:

[..]
Yup. Dit is ons voorland. Ging daar echt precies hetzelfde en is nog geen mensenleven lang terug gebeurd.

Brigitte Gabriel die als Christen uit haar eigen land moest vluchten en nog nooit van sharia had gehoord. Libnon, vroeger de parel van het midden Oosten met Christelijke roots, en nu ook een terroristennest.

En in een ander filmpje kun je al zien dat die Palestijnen ook hier gewoon binnenkomen. Sterker nog woden verwelkomd als je het aan mensen als Halsema en dergelijke overlaat.

#herkenning

Oh jij had haar ook al aangehaald. De Hirsi Ali van Libanon. En uiteraard woont ze nu ook in Amerika.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:17:50 #86
3542 Gia
User under construction
pi_220854870
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb dat (wat hierboven wordt genoemd) zelf nog nooit ergens meegemaakt, maar dat zo'n school daarvoor buigt is natuurlijk nogal treurig.
Ze heeft ook een knuffeltje van Winnie de Poeh, "Knorretje". Mag niet mee naar school.
pi_220854880
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Jub. En dan noemt links je wappies, maar de recente geschiedenis wijst uit dat er al meerdere landen zijn gevallen en dat dit helemaal niet ondenkbaar is in West-Europa. Geef ze een vinger en ze pakken je hand.
[..]
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa.

[ afbeelding ]
En mocht dat plaatje waarheid worden, 10 jaar later is het een grote puinhoop hier en vragen ze zich af waarom. En dan is het vast weer de schuld van de Blanke, ook al zijn die er nauwelijks meer.
pi_220854884
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze heeft ook een knuffeltje van Winnie de Poeh, "Knorretje". Mag niet mee naar school.
Dit kan niet waar zijn mag ik hopen?
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:21:23 #89
3542 Gia
User under construction
pi_220854892
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:19 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dit kan niet waar zijn mag ik hopen?
Ik ben er niet bij geweest, maar ze heeft wel zo'n knuffeltje en haar moeder vertelde me dit.
  donderdag 21 mei 2026 @ 14:25:11 #90
396550 Richestorags
pi_220854911
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 14:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
[..]
Jub. Maar blijven wegkijken met zijn allen. 2030 is wat te vroeg, maar deze kant gaat het wel op met de islamisering in West-Europa. Ze blijven maar aankomen. Als je al zo gefaald hebt als land met de integratie van de Marokkanen, moet je eerst dat probleem eens oplossen i.p.v. nieuwe problemen creëren/ het te vergroten.

[ afbeelding ]
Voormalige radicale imam over links. Hij doet veel interessante exposes.

quote:
When I was an extremist, Islamist, fundamentalist I would only vote left. Q: Why is that? A: I saw them as very stupid. I would fear the Conservatives because they come with principles. That's not someone they can brainwash. But the left, they have no values to begin with. I dare you to find one Islamist who votes Donald Trump. They never do it. They give their vote to the Leftist, who wants to run around in Pride parades. They want the Left to be busy with that.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')