Ja, je ziet haar gezicht dan ook even vertrekken, ze herstelt zich snel en gaat weer in de vrolijke modus.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, hij kan Lotty aardig beledigen.
Kan best prima tegelijk, vond handjehandje hippiestel ook leuk samen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:47 schreef Soury het volgende:
Lotty weet exact wat ze aan Frank heeft, ik vind ze erg leuk samen.
Wat is valsspelen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds fan van Lotti en Frank, moet er wel bij zeggen dat wanneer ze vals zouden spelen door die marktplaats acties mij dat erg zou tegen vallen van ze. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Lotti daar akkoord mee zou gaan.
Ik vind Sonja en het ten hemel slaan van de ogen en kin omhoog toch een stuk minder goed te verwerken. Dan iemand die in de camera kijkt, wachtend op een lachsalvo.
Dat is wat ik bedoelde, hij meent het niet zo erg. Maar ja, dan is het al gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, hij kan Lotty aardig beledigen.
Ja haha, en dan ook nog voor de camera. Dat zag je ook toen Silvio even zei dat Bianca toch niet zoveel deed, ze ging gelijk steigeren.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde, hij meent het niet zo erg. Maar ja, dan is het al gezegd.
Dat ben ik wel met je eens, maar je moet werklui in huren voor een eerlijke prijs. Dat verwacht ik van de spullen ook die je gaat kopen. Geen idee wat een 2e hands playmobil (etalage) pop moet gaan kostten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:56 schreef koemleit het volgende:
[..]
Wat is valsspelen?
Er doet een badkamerman mee, een timmerman. En iemand met een woonwinkel.
Vorig jaar deed er een stucadoor mee die alle bouwmaterialen per ruimte klaar had staan in een loods.Zo zijn er velen met een bepaald voordeel. Een groter voordeel dan eat je eventueel nog een mega playmobile hebt staan hoor.
Alleen al het feit dat ze daar al bijna van over de rooie ging is in mijn ogen al een red flag. Maar het deed kennelijk pijn omdat de waarheid hard is. Als ik dat tegen mijn vrouw zou zeggen, dan zou ze me gewoon uitlachen ipv boos te worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja haha, en dan ook nog voor de camera. Dat zag je ook toen Silvio even zei dat Bianca toch niet zoveel deed, ze ging gelijk steigeren.
Ze werd betrapt en schoot direct in de verdediging dat ze zoveel tijd besteedde aan het uitzoeken van het interieur. Pas veel later zag je haar ook wat bouwmateriaal heen en weer schuiven.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:02 schreef pmponer het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze daar al bijna van over de rooie ging is in mijn ogen al een red flag. Maar het deed kennelijk pijn omdat de waarheid hard is. Als ik dat tegen mijn vrouw zou zeggen, dan zou ze me gewoon uitlachen ipv boos te worden.
Daarom roep ik al vanaf het begin dat die vrolijkheid een hysterische façade is. Daaronder zit een klein, depri vogeltje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 17:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, je ziet haar gezicht dan ook even vertrekken, ze herstelt zich snel en gaat weer in de vrolijke modus.
Als je een goedlopende interieurzaak hebt ga je vast niet mee doen aan dit programma.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:32 schreef V. het volgende:
[..]
Daarom roep ik al vanaf het begin dat die vrolijkheid een hysterische façade is. Daaronder zit een klein, depri vogeltje.
Hoe zou het gaan met het restaurant van Patrick?quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Als je een goedlopende interieurzaak hebt ga je vast niet mee doen aan dit programma.
Vrees idem, niet al te best.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe zou het gaan met het restaurant van Patrick?
Nee joh, die is een van de leukste deelnemers.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:01 schreef pmponer het volgende:
Nou ja gaan we nu Lotti afvallen? Dat lijkt me toch niet
Welnee.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:32 schreef V. het volgende:
[..]
Daarom roep ik al vanaf het begin dat die vrolijkheid een hysterische façade is. Daaronder zit een klein, depri vogeltje.
En die gaan dan wel meedoen aan zo;n project op tv?quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef V. het volgende:
Geloof me, ik ken bijzonder depressieve mensen die zich als een blij zonnetje aan de buitenwereld presenteren.
Ja, die zijn er. Gemaskeerde depressie, maar om nu dat op Lotty te gaan plakken gaat toch wel iets te ver.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:31 schreef V. het volgende:
Geloof me, ik ken bijzonder depressieve mensen die zich als een blij zonnetje aan de buitenwereld presenteren.
Ok.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, die zijn er. Gemaskeerde depressie, maar om nu dat op Lotty te gaan plakken gaat toch wel iets te ver.
Ja zeer bijzondere opmerking. maar zoals de Havik al zegt, het ligt altijd aan een ander.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:37 schreef Firuze60 het volgende:
De hulp die wij inhuren vertraagd ons alleen maar..
Ik bedoel het jou ook weer niet zó zwaar, maar ik blijf denken dat het een showtje is dat ze opvoert.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, sorry, we willen uiteraard geen nieuwkomers aka @:Croosblokker wegjagen, eej..
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:39 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zei vandaag nog tegen mijn baas die ontevreden was over mijn werk: 'ho,ho, ik doe dit voor de beleving!'
Gewoon een hand geven en je uit de voeten maken is het adviesquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef V. het volgende:
Godsamme wat is die tukker onverstaanbaar. Lijkt verdomme wel de Swedish Chef.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:44 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo mag je na de oplevering niet opruimen/weggooien?
Kennelijk een bouwregel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:44 schreef TaMieke het volgende:
Hoezo mag je na de oplevering niet opruimen/weggooien?
Ja maar nu kan je weer een kwartier / half uur vullenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt. Maar een rare/domme regel lijkt me
Nee precies. Hetzelfde als dat Frank begon over het verplaatsen van spullen op zondagavond. Wat boeit dat??quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je weer een kwartier / half uur vullen
Ik denk ook, als er geen doek over de container zit , kan / mag je er wat in gooien.
Ik vind opruimen ook niet bij het verbouwen horen.
Helemaal niks, maar ik kreeg het idee dat dat expliciet verboden was. Dit vanwege Frank zijn opmerking dat hij ook graag met een lege woonkamer had willen beginnen, en dat vanwege de regels niet had gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee precies. Hetzelfde als dat Frank begon over het verplaatsen van spullen op zondagavond. Wat boeit dat??
Dit zijn de bouwregels, ik zie het er zo snel eigenlijk niet tussen staan...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dat blijkt. Maar een rare/domme regel lijkt me
quote:BOUWREGELS
Overtredingen kunnen leiden tot diskwalificatie en/of boetes.
1. Veiligheid voor alles! Draag veiligheidsschoenen, stofbril en helm.
2. Er mag tussen 22.00 en 07.00 uur niet worden geklust.
3. Na 20.00 uur mogen er geen zware machines meer worden gebruikt, vanwege overlast voor buren en de opnames.
4. De aannemer heeft te allen tijde toegang tot de appartementen.
5. Koppels moeten tijdens de klusperiode in Het Blok wonen. Zaterdag- en zondagnacht juist niet.
6. Koppels mogen elkaars werk niet belemmeren.
7. Koppels mogen niet zonder toestemming in elkaars appartement komen.
8. Voor ingehuurde diensten en producten moeten marktconforme bedragen worden betaald. Raadpleeg elkaar en/of bij twijfel aannemer Ray.
9. Koppels moeten te allen tijde rekening houden met het Technisch Uitgangspunten Document. Bij twijfel, raadpleeg aannemer Ray.
10. Er mag alleen klushulp van familie worden ingezet. Twee keer per week, maximaal twee personen per keer, tot uiterlijk 20.00 uur.
TIP 1
Plan op tijd professionele, betaalde hulp in! Daar is het bouwbudget ook voor bedoeld. Met z’n tweeën gaan jullie al het werk sowieso niet redden.
TIP 2
Denk ook aan jullie eigen welzijn. Forceer jezelf niet. Plan rustmomenten in. Ook een massage, sport of een ander verdiend wellness moment mag uit het budget worden betaald.
TIP 3
Speel het spel eerlijk en let er op dat de anderen dat ook doen. De aannemer kan niet alles zien en fouten, per ongeluk of expres, zijn jullie eigen verantwoordelijkheid.
Ik versta hem prima, maar ja, zit hier tussen Friese knauwers, ben wel wat gewend..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:43 schreef V. het volgende:
Godsamme wat is die tukker onverstaanbaar. Lijkt verdomme wel de Swedish Chef.
was dat dan na 22 uur of lees ik de regels niet goed. Gezien de opname periode en het daglicht lijkt mij dat sterk namelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik begrijp wel dat opruimen niet mag.... waar ligt de grens anders? Dan mag je ook zomaar voorbereiden... bovendien kost opruimen veel meer tijd dan je denkt dus haal je behoorlijk veel winst als je dat na de tijd doet.
Misschien mag het ook niet vanwege overlast in de buurt
Nou ik vind het oosters dialect (Drentse enso) hartstikke charmant en schattig (Ilse de Langequote:Op donderdag 21 mei 2026 20:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik versta hem prima, maar ja, zit hier tussen Friese knauwers, ben wel wat gewend..
Ik denk dat het gewoon echt een aparte regel is, los van de 'openingstijden' (HeksSonja zei gelijk ook al tegen SteffieBitch zonder dat de tijd had genoemd: ''Dat mag niet..''quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
was dat dan na 22 uur of lees ik de regels niet goed. Gezien de opname periode en het daglicht lijkt mij dat sterk namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |