Jammer dat een foto niet luktquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef SethGecko het volgende:
Nou dat werkt dus niet. Kwam net langs Lotty's winkel en ze heeft dus ook zo'n Playmobil pupke in de etalage
quote:Kapiteintje
Haar vader was een kapiteintje met een kort lontje, zegt ze. „Hij was niet zo subtiel. Geneuzel over kleurtjes vond hij niets. Je had in die tijd plooiband voor gordijnen. Er waren klanten die vroegen om een wat diepere blauwe kleur van dat band. Hij keek ze de winkel haast uit: dat hebben we niet, zei hij bits.
Ai, wat sneu, vind Lotty een heel leuk spontaan mens. Misschien heeft Sonja toch een beetje gelijk over Frank..quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat een foto niet lukt![]()
De vader van Lot-i lijkt trouwens erg op Frank....
[..]
Anders loopt het programma helemaal in de soep. LOLquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom mogen Patrick en Marloes nog meedoen?
Haahahaa, ja wie weet! Maar opvallend vind ik het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Anders loopt het programma helemaal in de soep. LOL
Misschien had het programma te weinig kandidaten. Ik vond het zo raar dat Marloes en Patrick echt er in gingen van met het idee hier gaan we leren klussen ofso.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Haahahaa, ja wie weet! Maar opvallend vind ik het wel.
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ai, wat sneu, vind Lotty een heel leuk spontaan mens. Misschien heeft Sonja toch een beetje gelijk over Frank..
Die herkent zichzelf..![]()
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?
frank staat overal vrij laconiek in, heeft mooie humor, die wellicht niet ieders humor is. Maar zij en Lottie lijken een goed team, die elkaar af en toe vriendschappelijk afkatten op een leuke manier.
Ik heb ook al een paar keer dat fragment uit het fietsenhok gezien waarin men doet alsof Frank, o zo fel van leer trekt. Maar het enige dat je ziet is dat ie zegt: "bij ons???" Als iemand hem beticht van 's avonds klussen?
dat is toch een prima reactie? maar die Sonja doet net alsof ie ze nog net niet bedreigd.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?
frank staat overal vrij laconiek in, heeft mooie humor, die wellicht niet ieders humor is. Maar zij en Lottie lijken een goed team, die elkaar af en toe vriendschappelijk afkatten op een leuke manier.
Het is een feest van herkenningquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.
Ik kan wel schrijven wat ik van Sonja vind maar @V. kan zich een stuk beter uiten daarin.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, maar goed, Sonja vindt haar eigen grappen ook geweldig..
Die maakt er gewoon literatuur van..quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kan wel schrijven wat ik van Sonja vind maar @:V. kan zich een stuk beter uiten daarin.
Ze nemen het allemaal niet zo nauw met de regels als ze maar kunnen winnen.vind ik ook prima.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.
Ik soms, maar erger mij aan de 'grapjes' van hem over Lotty, plus dat geloer in de camera, zo van, jullie vinden het ook grappig, he.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze nemen het allemaal niet zo nauw met de regels als ze maar kunnen winnen.vind ik ook prima.
En ik vind Frank eigenlijk best vaak ook grappig.
Dat stukje is juist onderdeel van de humor. Iets ongemakkelijks zeggen en dan reactie trekkend kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik soms, maar erger mij aan de 'grapjes' van hem over Lotty, plus dat geloer in de camera, zo van, jullie vinden het ook grappig, he.
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat stukje is juist onderdeel van de humor. Iets ongemakkelijks zeggen en dan reactie trekkend kijken.
Wat heel grappig zou zijn is dat 1 van de koppels wint met 500 euro verschil.
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.
Precies, zogenaamd als grapje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.
Ik ben nog steeds fan van Lotti en Frank, moet er wel bij zeggen dat wanneer ze vals zouden spelen door die marktplaats acties mij dat erg zou tegen vallen van ze. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Lotti daar akkoord mee zou gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.
Ja je kan niet altijd 6 gooien hequote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.
Dat heeft Sonja ook niet, ze doet alsof ze het wel heeft. Allemaal toneel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd 6 gooien he
Dat is een beetje het punt met een botte hork, daar zit wat minder empathies vermogen in
Nou, hij kan Lotty aardig beledigen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd 6 gooien he
Dat is een beetje het punt met een botte hork, daar zit wat minder empathies vermogen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |