Opvallend dat Frank daar een opmerking over maakte. ´Die heb je zeker uit je eigen winkel gehaald? Dat denken mensen n.l. ´ Komt die opmerking zomaar uit de lucht vallen of zit er een kern van waarheid in? Ze haalde veel van Marktplaats zei ze eens.quote:Op donderdag 21 mei 2026 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik heb nog 'even' zitten zoeken naar die life-size playmobil figuur, en waar je die zou kunnen kopen. Want dat wil ik dan weten![]()
![]()
![]()
Nou dat is hééél erg lastigNiks op ebay, mp, catawiki, etc etc, het maximale zijn figuren van 65 cm hoog op enkele Franse sites.
Het enige wat erop leek waren showmodellen tijdens een speelgoedbeurs in de vs uit het verleden: https://www.chitag.com/20(...)9c-b964-362a235d2776
Vergelijk deze met het figuur van Lottie en kijk ook vooral naar de blauwe voet, zie hieronder
Mijn conclusie is dat Lotty deze playmobil figuur al lange tijd in haar winkel had staan en dat deze gewoon heeft meegenomen. Want zoiets vind je niet zo snel en krijg je ook niet zo snel thuisbezorgd....
[ afbeelding ]
Ik heb het net nog even teruggekekenquote:Op donderdag 21 mei 2026 09:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Opvallend dat Frank daar een opmerking over maakte. ´Die heb je zeker uit je eigen winkel gehaald? Dat denken mensen n.l. ´ Komt die opmerking zomaar uit de lucht vallen of zit er een kern van waarheid in? Ze haalde veel van Marktplaats zei ze eens.
tssss..... kijk nou!!!quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:23 schreef Croosblokker het volgende:
Ik heb gehoord dat de playmobil figuur uit een soort kringloop uit Rotterdam komt, het heet scrap
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-hele-tas~a5027bbd/quote:Rotterdamse winkel verkoopt wat bedrijven weggooien: ‘Nou, dit is te gek, doe mij maar een hele tas!’
Plastic, stof, onderdelen en producten die nooit zijn gebruikt: wat voor bedrijven afval is, ligt in Rotterdam gewoon in de winkel. Bij SCRAP XL krijgen restmaterialen een tweede leven en daar komen onder andere scholen, kunstenaars en hobbyisten op af.
Bedankt Lottie!quote:Op donderdag 21 mei 2026 06:23 schreef Croosblokker het volgende:
Ik heb gehoord dat de playmobil figuur uit een soort kringloop uit Rotterdam komt, het heet scrap
Heel ander figuurtje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 10:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
tssss..... kijk nou!!!![]()
Ik neem álles terug wat ik heb gezegd!
![]()
![]()
Goed gedaan van Lotti!
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-hele-tas~a5027bbd/
HIERRRRR DE FOTO BIJ HET ARTIKEL !! :
[ afbeelding ]
Misschien is dat Frank welquote:Op donderdag 21 mei 2026 11:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk wel uit dezelfde serie. En nu valt mij de nickname Croosblokker pas op.
Hebbieum? Lekker blijven vasthouwequote:Op donderdag 21 mei 2026 11:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk wel uit dezelfde serie. En nu valt mij de nickname Croosblokker pas op.
Dat van Menno en Mono snapte ik ook niet. Ze leken altijd voor te lopen in tijdsplanning. Misschien zuinigheid. Bij Lotty was er wel een hoge eettafel te zien, half in de keuken, met soort barkrukken er omheen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog 2 gedachten:
Gedachte 1) Ik begrijp niet dat Menno en Mono niet een veel mooiere woonkamer hebben opgeleverd. Ze hebben nog heel veel budget dus waarom niet klusjemensen inschakelen. Desnoods een interieurstylist of zo... Het leek een beetje alsof ze het hebben opgegeven..![]()
Gedachte 2) De woonkamer van Frank & Lotty lijkt mij meer geschikt voor een 1-persoons hipsterhuishouden. Geen centrale tafel, nauwelijks bewegingsruimte voor 2 personen in de woonkamer etc..
Op zich prima, maar 1 persoon zal altijd minder betalen voor die woning dan 2 personen. Dus ik ben benieuwd hoeveel die woning straks zal opbrengen...
Reactie op gedachte 1. Ik denk dat ze juist niet hebben opgegeven, en gaan voor de volle buit (die ton). De oplevering hebben ze wel laten schieten, waarschijnlijk omdat het verdomde lastig is om die te winnen. Het geld dat ze voor aankleding hadden gebruikt kunnen ze nu ergens anders voor gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nog 2 gedachten:
Gedachte 1) Ik begrijp niet dat Menno en Mono niet een veel mooiere woonkamer hebben opgeleverd. Ze hebben nog heel veel budget dus waarom niet klusjemensen inschakelen. Desnoods een interieurstylist of zo... Het leek een beetje alsof ze het hebben opgegeven..![]()
Gedachte 2) De woonkamer van Frank & Lotty lijkt mij meer geschikt voor een 1-persoons hipsterhuishouden. Geen centrale tafel, nauwelijks bewegingsruimte voor 2 personen in de woonkamer etc..
Op zich prima, maar 1 persoon zal altijd minder betalen voor die woning dan 2 personen. Dus ik ben benieuwd hoeveel die woning straks zal opbrengen...
Ah! Ja ik twijfelde even of er ergens anders niet al iets van een tafel was... Maar dan nog komt het geheel op mij over als een 1p-woning..quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij Lotty was er wel een hoge eettafel te zien, half in de keuken, met soort barkrukken er omheen.
Kijk dat is een verfrissende gedachte.... Dan onderschat ik M&M gewoon!quote:Op donderdag 21 mei 2026 12:41 schreef koemleit het volgende:
[..]
Reactie op gedachte 1. Ik denk dat ze juist niet hebben opgegeven, en gaan voor de volle buit (die ton). De oplevering hebben ze wel laten schieten, waarschijnlijk omdat het verdomde lastig is om die te winnen. Het geld dat
Waarom? stelletje wouzen zijn het.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou vooruit.... ik vind Silvio stiekem toch ook wel een beetje lief...![]()
Ik was nog aan het inhalen toen de huizen op Funda kwamen, maar stonden alle foto's die er nu opstaan, er toen ook al op? Ik herinner me van vorig jaar dat de foto's vrij spoilervrij waren, maar als dit er drie weken geleden allemaal al op stond kun je best veel over de loop van het programma herleidenquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:03 schreef Firuze60 het volgende:
Zag op Funda dat er 27 mei Open Huis is, wie gaat er even spieken?
Nee man, hij beweerde voortdurend dat ie dit alleen maar deed voor zijn Bianca, maar pas nadat hij er achter kwam dat ie toch niet zo'n geweldige klusser was als ie zelf dacht.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou vooruit.... ik vind Silvio stiekem toch ook wel een beetje lief...![]()
Ja, dat klopt wel, zo kon je inderdaad allang zien dat het hippiestel zou gaan afhaken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was nog aan het inhalen toen de huizen op Funda kwamen, maar stonden alle foto's die er nu opstaan, er toen ook al op? Ik herinner me van vorig jaar dat de foto's vrij spoilervrij waren, maar als dit er drie weken geleden allemaal al op stond kun je best veel over de loop van het programma herleiden
Jammer dat een foto niet luktquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:43 schreef SethGecko het volgende:
Nou dat werkt dus niet. Kwam net langs Lotty's winkel en ze heeft dus ook zo'n Playmobil pupke in de etalage
quote:Kapiteintje
Haar vader was een kapiteintje met een kort lontje, zegt ze. „Hij was niet zo subtiel. Geneuzel over kleurtjes vond hij niets. Je had in die tijd plooiband voor gordijnen. Er waren klanten die vroegen om een wat diepere blauwe kleur van dat band. Hij keek ze de winkel haast uit: dat hebben we niet, zei hij bits.
Ai, wat sneu, vind Lotty een heel leuk spontaan mens. Misschien heeft Sonja toch een beetje gelijk over Frank..quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jammer dat een foto niet lukt![]()
De vader van Lot-i lijkt trouwens erg op Frank....
[..]
Anders loopt het programma helemaal in de soep. LOLquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom mogen Patrick en Marloes nog meedoen?
Haahahaa, ja wie weet! Maar opvallend vind ik het wel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Anders loopt het programma helemaal in de soep. LOL
Misschien had het programma te weinig kandidaten. Ik vond het zo raar dat Marloes en Patrick echt er in gingen van met het idee hier gaan we leren klussen ofso.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Haahahaa, ja wie weet! Maar opvallend vind ik het wel.
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ai, wat sneu, vind Lotty een heel leuk spontaan mens. Misschien heeft Sonja toch een beetje gelijk over Frank..
Die herkent zichzelf..![]()
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?
frank staat overal vrij laconiek in, heeft mooie humor, die wellicht niet ieders humor is. Maar zij en Lottie lijken een goed team, die elkaar af en toe vriendschappelijk afkatten op een leuke manier.
Ik heb ook al een paar keer dat fragment uit het fietsenhok gezien waarin men doet alsof Frank, o zo fel van leer trekt. Maar het enige dat je ziet is dat ie zegt: "bij ons???" Als iemand hem beticht van 's avonds klussen?
dat is toch een prima reactie? maar die Sonja doet net alsof ie ze nog net niet bedreigd.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:03 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee wat er mis is met Frank?
frank staat overal vrij laconiek in, heeft mooie humor, die wellicht niet ieders humor is. Maar zij en Lottie lijken een goed team, die elkaar af en toe vriendschappelijk afkatten op een leuke manier.
Het is een feest van herkenningquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.
Ik kan wel schrijven wat ik van Sonja vind maar @V. kan zich een stuk beter uiten daarin.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, maar goed, Sonja vindt haar eigen grappen ook geweldig..
Die maakt er gewoon literatuur van..quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik kan wel schrijven wat ik van Sonja vind maar @:V. kan zich een stuk beter uiten daarin.
Ze nemen het allemaal niet zo nauw met de regels als ze maar kunnen winnen.vind ik ook prima.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:06 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij is gewoon een botte boer die het niet zo nauw neemt met de regeltjes en zichzelf enorm grappig vindt.
Ik soms, maar erger mij aan de 'grapjes' van hem over Lotty, plus dat geloer in de camera, zo van, jullie vinden het ook grappig, he.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
Ze nemen het allemaal niet zo nauw met de regels als ze maar kunnen winnen.vind ik ook prima.
En ik vind Frank eigenlijk best vaak ook grappig.
Dat stukje is juist onderdeel van de humor. Iets ongemakkelijks zeggen en dan reactie trekkend kijken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik soms, maar erger mij aan de 'grapjes' van hem over Lotty, plus dat geloer in de camera, zo van, jullie vinden het ook grappig, he.
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:46 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat stukje is juist onderdeel van de humor. Iets ongemakkelijks zeggen en dan reactie trekkend kijken.
Wat heel grappig zou zijn is dat 1 van de koppels wint met 500 euro verschil.
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.
Precies, zogenaamd als grapje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.
Ik ben nog steeds fan van Lotti en Frank, moet er wel bij zeggen dat wanneer ze vals zouden spelen door die marktplaats acties mij dat erg zou tegen vallen van ze. Ik kan me bijna niet voorstellen dat Lotti daar akkoord mee zou gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, valt voor mij bijna onder dezelfde categorie als omhoogkijkende Sonja, Frank zoekt steun bij de cameramannen die tuurlijk in een deuk liggen om alles wat ie er uit kraamt.
Ja je kan niet altijd 6 gooien hequote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar er zijn ook minder leuke dingen die hij als ‘grapje’ zegt.
Dat heeft Sonja ook niet, ze doet alsof ze het wel heeft. Allemaal toneel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd 6 gooien he
Dat is een beetje het punt met een botte hork, daar zit wat minder empathies vermogen in
Nou, hij kan Lotty aardig beledigen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja je kan niet altijd 6 gooien he
Dat is een beetje het punt met een botte hork, daar zit wat minder empathies vermogen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |