Ze werden zo het blending in gezet door dat genocide volkje. Niet eens de juiste zorg gegeven. Mensen met kogel gaten in de enkel zo het vliegtuig in donderen alsof het niks is. Tuig.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Och, inmiddels zijn de nodige beelden opgedoken van die floptilla-opvarenden die het vliegtuig in huppelen en dan eenmaal aangekomen ineens op stretchers liggen (of op het vliegveld van Bilbao fit als een hoentje de confrontatie met de politie aangaan) dus het lijkt me niet heel gek dat ik de woorden met een korreltje zout neem van deelnemers aan een mediacircus die van tevoren wisten dat ze never nooit een oorlogszône in zouden komen en die aandacht maximaal willen uitbuiten.
Die lieve meneer komt even een taart met een gouden strop d'r op geven.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heel normale meneer zou trouwens nooit iemand martelen, dus ik snap wel dat mensen meteen geloven in een random twitteraar die zegt dat een flotilla deelnemer heeft overdreven.
Je gebruikt the Sun als bron om BBC te betwisten? Dat is alsof je de Mijn Geheim gebruikt om een artikel van de Volkskrant te ontkrachten.quote:Op zondag 24 mei 2026 19:50 schreef Qarrad het volgende:
De BBC wordt nog maar eens in het zonnetje gezet voor het blind de wereld in slingeren van de term genocide.
[..]
Het gaat om dat kansloze comitee waar iedereen (ook jij en ik) zich kunnen aanmelden om heel hard genocide te kunnen roepen.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je gebruikt the Sun als bron om BBC te betwisten? Dat is alsof je de Mijn Geheim gebruikt om een artikel van de Volkskrant te ontkrachten.
Oke echt heel relevant weer makker.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heel normale meneer zou trouwens nooit iemand martelen, dus ik snap wel dat mensen meteen geloven in een random twitteraar die zegt dat een flotilla deelnemer heeft overdreven.
Ik had ze ook in dit topic gepost: AchJa in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties #2quote:
De cijfers lijken me duidelijk. En men is ook niet zo kritisch als het gaat over activisten en hun beweringen.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:06 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je gebruikt the Sun als bron om BBC te betwisten? Dat is alsof je de Mijn Geheim gebruikt om een artikel van de Volkskrant te ontkrachten.
Je zou eens op de socials (fb/insta) moeten kijken. Daar zie je letterlijk AI beelden die door miljoenen geliked en gedeeld worden. Daar zit ook iets achter..quote:Op zondag 24 mei 2026 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had ze ook in dit topic gepost: AchJa in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties #2
Oh. oh. oh, wat zijn we slecht behandeld...![]()
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Dit is een viezerik, dat heb ik ook meerdere malen gezegd. Er zitten meer smaken op het spectrum dan zwart of wit.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb daar net als jij ook moeite mee. Maar de hoeveelheid strohalmen die aangegrepen worden om Israël vrij te houden van enige blaam zijn ook wel vermoeiend.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De cijfers lijken me duidelijk. En men is ook niet zo kritisch als het gaat over activisten en hun beweringen.
Het zijn plaatjes die weinig zeggen. Sommige mensen gaan op een brancard een vliegtuig in, en lopen daarna weer verder.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik had ze ook in dit topic gepost: AchJa in NWS / Hamas en de vele pro-Palestijnse demonstraties #2
Oh. oh. oh, wat zijn we slecht behandeld...![]()
[ x ]
[ x ]
[ x ]
De propaganda van hamas doorprikken is niet hetzelfde als Israel vrij pleiten van hun wandaden.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb daar net als jij ook moeite mee. Maar de hoeveelheid strohalmen die aangegrepen worden om Israël vrij te houden van enige blaam zijn ook wel vermoeiend.
Die viezerik kwam nog even langs bij de activisten om te schreeuwen dat zijzelf de meesters zijn.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit is een viezerik, dat heb ik ook meerdere malen gezegd. Er zitten meer smaken op het spectrum dan zwart of wit.
Er wordt toch ook helemaal niet gezegd dat israel niet fout of zelfs goed bezig is?quote:Op zondag 24 mei 2026 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die viezerik kwam nog even langs bij de activisten om te schreeuwen dat zij de meesters zijn.
Ik weet niet hoe ziende blind en horende doof je bent, maar een kind kan hier zien dat Israël fout bezig is.
"Vrij van enige blaam" is niet iets dat je uit mijn strot zult horen over het beleid van Israël. Meer dingen kunnen tegelijk waar zijn zonder elkaar op te heffen, zoals "de flotilla is een mediacircus" "Ben Gvir heeft weer een engbekkenactie" "Israël gaat vast niet heel relaxed om met activisten die opzettelijk een oorlogsgebied invaren" en "hun ervaringen worden schaamteloos overdreven".quote:Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Ik heb daar net als jij ook moeite mee. Maar de hoeveelheid strohalmen die aangegrepen worden om Israël vrij te houden van enige blaam zijn ook wel vermoeiend.
Een kind dat een beetje kritisch heeft leren denken kan wellicht wél het onderscheid maken tussen Ben Gvir en Israël als geheel.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die viezerik kwam nog even langs bij de activisten om te schreeuwen dat zijzelf de meesters zijn.
Ik weet niet hoe ziende blind en horende doof je bent, maar een kind kan hier zien dat Israël fout bezig is.
Eh, wat?quote:Op zondag 24 mei 2026 20:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
...
Sommige mensen gaan op een brancard een vliegtuig in, en lopen daarna weer verder.
Gebeurt continu.
...
Technisch gezien waren de activisten op internationale wateren.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Vrij van enige blaam" is niet iets dat je uit mijn strot zult horen over het beleid van Israël. Meer dingen kunnen tegelijk waar zijn zonder elkaar op te heffen, zoals "de flotilla is een mediacircus" "Ben Gvir heeft weer een engbekkenactie" "Israël gaat vast niet heel relaxed om met activisten die opzettelijk een oorlogsgebied invaren" en "hun ervaringen worden schaamteloos overdreven".
quote:Op zondag 24 mei 2026 20:14 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Vrij van enige blaam" is niet iets dat je uit mijn strot zult horen over het beleid van Israël. Meer dingen kunnen tegelijk waar zijn zonder elkaar op te heffen, zoals "de flotilla is een mediacircus" "Ben Gvir heeft weer een engbekkenactie" "Israël gaat vast niet heel relaxed om met activisten die opzettelijk een oorlogsgebied invaren" en "hun ervaringen worden schaamteloos overdreven".
Zeitgeist. Je moet een kant kiezen. Hapklaar, niet teveel over nadenken. De tegenpartij is stom en mag je dus belachelijk maken en hoef je al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Een kind dat een beetje kritisch heeft leren denken kan wellicht wél het onderscheid maken tussen Ben Gvir en Israël als geheel.
Mooi eufemisme voor martelen en seksueel geweld gebruiken.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:14 schreef Qarrad het volgende:
"Israël gaat vast niet heel relaxed om met activisten die opzettelijk een oorlogsgebied invaren"
Natuurlijk. Tot het iets betreft wat in je kraam te pas komt en dan wordt er weer: "Genocide!!!!" gebruld.quote:
Kortom, er was niks aan de hand dus.quote:Sommige mensen gaan op een brancard een vliegtuig in, en lopen daarna weer verder.
Gebeurt continu. Maar voor een bepaald groepje twitteraars is het weer een reden om te schreeuwen dat het propaganda is.
Ik heb daar nog steeds geen bewijs van gezien. Het gejammer van Pietertje telt niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:18 schreef luxerobots het volgende:
Mooi eufemisme voor martelen en seksueel geweld gebruiken.
Geef de voorbeelden maar waarbij ik 'genocide' brul.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk. Tot het iets betreft wat in je kraam te pas komt en dan wordt er weer: "Genocide!!!!" gebruld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |