Ik vind: ik wil Ajax niet nuchter zien voetballen anders een uitstekend excuus. Al is het 7 uur in de ochtend…quote:Op zaterdag 23 mei 2026 14:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is slechts praktisch van aard. Niemand kijkt raar op als je om 12:15 een halve liter opentrekt op het strand. Datzelfde tijdstip voor de televisie is een ander verhaal.
Met succescoach Michel. Wat kan er misgaan?quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Leuk, traag wrak Blind terug volgend seizoen.
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Die jongen heeft heel het seizoen niet gespeeld, is ondertussen 29, vangt vast een goed salaris, zijn marktwaarde is ondertussen gezakt naar 2m.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.
grapje toch?quote:Op zondag 24 mei 2026 09:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Misschien een combi-deal met Donny? Die zou toch nog steeds moeten kunnen voetballen.
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die jongen heeft heel het seizoen niet gespeeld, is ondertussen 29, vangt vast een goed salaris, zijn marktwaarde is ondertussen gezakt naar 2m.
Veel succes
Ik zeg doen. #makkelijkvijfdequote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.
Waterdragertje dat een jaar had waarin alles goed ging.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die jongen heeft buiten Ajax nooit meer zelfvertrouwen gehad. Sommige spelers gedijen niet in andere culturen. Tijd om mooi bij Ajax terug te komen en zichzelf te hervinden. Ik weiger te geloven dat hij van de ene op de andere dag niet meer kon voetballen.
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!quote:Op zondag 24 mei 2026 11:34 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Waterdragertje dat een jaar had waarin alles goed ging.
Maar die konden wel ballen, die snapten gewoon wat ze wel en niet konden doen, dat is enorm belangrijk in een team met grote sterren. Het probleem is nu dat de waterdragers zoals Wijndal denken dat ze een soort Roberto Carlos zijn en continue dingen gaan doen wat niet de bedoeling is.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!
Altijd wel fan geweest van Dani bij AZ jammer dat hij nooit echt vertrouwen heeft gehad, wel perfect om er bij te hebbenquote:Op zondag 24 mei 2026 12:11 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ga vast zitten voor de minimaal 4 geelwaardige overtredingen van Dani de Wit zonder op de bon te gaan.
Wout had liever in de kerk gezeten nu.quote:Op zondag 24 mei 2026 12:12 schreef Bugno3 het volgende:
Mentaal wrak Wout weer de hele ochtend met 113 aan de lijn gehangen zo te zien.
Walking football genot.quote:Op zondag 24 mei 2026 01:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Winter was anders een aardig grote ster bij Lazio in 1995quote:Op zondag 24 mei 2026 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Winter en Reiziger waren ook niet de sterren van '95, maar wel ontzettend belangrijk!
In mijn hoofd was hij onderdeel van de ploeg van 95. Het kan verkeren.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:13 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Winter was anders een aardig grote ster bij Lazio in 1995
Van de Beek zit ook verkeerd in je hoofd want alleen een debiel zou hem halen. We hebben al genoeg kreupele spelers die niks toevoegen voor veel te veel geld.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In mijn hoofd was hij onderdeel van de ploeg van 95. Het kan verkeren.
We gaan het zien. Girona zal sowieso moeten gaan snijden ivm de begroting na degradatie, dus ik vind het niet onrealistisch dat hij komt.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:16 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Van de Beek zit ook verkeerd in je hoofd want alleen een debiel zou hem halen. We hebben al genoeg kreupele spelers die niks toevoegen voor veel te veel geld.
Sinds 2019 heeft ie niks fatsoenlijks gedaan, waarom zou je hem ooit bij Ajax willen zien?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Girona zal sowieso moeten gaan snijden ivm de begroting na degradatie, dus ik vind het niet onrealistisch dat hij komt.
Samen halen met Blindquote:Op zondag 24 mei 2026 13:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Sinds 2019 heeft ie niks fatsoenlijks gedaan, waarom zou je hem ooit bij Ajax willen zien?
Ajax heeft veel talentvolle jeugd lopen, waardoor ze potentieel wel weer vlot moeten kunnen aanhaken, maar de categorie transfergeruchten blijft hilarisch. Blijf terughalen die 2 jaar geleden het tempo al niet meer aankon. Donny die al jaren en jaren niets klaarspeelt. Of inzetten op spelers als Alvarez die 20 miljoen moet kosten, 6 miljoen per jaar pakt en geen restwaarde meer heeft.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Samen halen met Blind
StUkJe aJaX DnA [ afbeelding ]
Er lopen momenteel nog geen twee toppers in die jeugd manquote:Op zondag 24 mei 2026 13:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax heeft veel talentvolle jeugd lopen, waardoor ze potentieel wel weer vlot moeten kunnen aanhaken, maar de categorie transfergeruchten blijft hilarisch. Blijf terughalen die 2 jaar geleden het tempo al niet meer aankon. Donny die al jaren en jaren niets klaarspeelt. Of inzetten op spelers als Alvarez die 20 miljoen moet kosten, 6 miljoen per jaar pakt en geen restwaarde meer heeft.
Fifa wil daar direct rood voor gevenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:00 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we stoppen met die act met de handjes voor de mond, alsof clubs liplezers in dienst hebben die meeluisteren op algemene voetbal wijsheden![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:18 schreef The-BFG het volgende:
Volgens mij moet Garcia ff langs de kraker, zijn hele bovenlichaam lijkt wel vast te zitten.
Viel me net op toen ie ff in beeld was. Lijkt wel een IT'er die al twintig jaar in het vak zit. (Like moi)quote:
Ik zit 30 jaar in IT vak, maar mijn nek is niet zo stijf, wel andere zaken, je weet wel!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Viel me net op toen ie ff in beeld was. Lijkt wel een IT'er die al twintig jaar in het vak zit. (Like moi)
Bedankt. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat dit nog mis gaat!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de kroon op dit seizoen!
Nou nou we zijn er nog niet.quote:
Ik zie Utrecht dit niet alsnog rechttrekken.quote:
Bedankt maar weer. Had je niet hoeven doenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zie Utrecht dit niet alsnog rechttrekken.
Zo ja, doneer ik een abo.
Pinpas al in de hand?quote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach, ik ben de beroerdste niet.quote:Op zondag 24 mei 2026 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent een goed mensquote:
Tegen Differdange. Even aan Utrecht laten zien wie hier nou de baas is.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op naar FC Almaty en Drogheda United.
Dit ja, blij dat het seizoen voorbij is maar het blijft natuurlijk wel de mooiste club die er is.quote:
Nog bezig met Ajax zijn, je bent wel het ultieme voorbeeld van een gefrustreerde haven slaaf met een kleine pik.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bij het zwembad een paar ajacieden die los gingen bij een gemiste strafschop van Utrecht
Blij met tweede voorronde confetticup
Dat versus het chagrijn in de Kuip met een tweede plek op deze manier
Vorig jaar vierden jullie de tweede plek ook al alsof de Europacup I gewonnen werd
Wij zijn ajax voorbij op ALLE fronten @:caland
Voor een aantal jongens wel leuk dat ze met nog een beetje positief gevoel Ajax gaan verlaten. Aan inzet heeft bij de meeste niet gelegen. Wel aan een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:30 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben blij dat Haller Ajax de helpende hand toestak, maar ergens wel sneu dat het op deze manier moest gebeuren.
Wel lekker voor Ronnetje Jans, is zijn afscheid toch in mineur. Zeer middelmatige trainer die te veel naast zijn schoenen is gaan lopen.
Ik hoor zelfs een veldbestorming door 40 supportersquote:Op zondag 24 mei 2026 15:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nog bezig met Ajax zijn, je bent wel het ultieme voorbeeld van een gefrustreerde haven slaaf met een kleine pik.
Aai over je bol en nu weer lekker spelen in je zandbak. Of heet je moeke een zwembadje voor je klaargezet?quote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik hoor zelfs een veldbestorming door 40 supporters
Niet mee eens. Ajax had in de competitie minimaal een punt moeten pakken tegen Utrecht (ze zijn kwalitatief gelijkwaardig), maar er werd te veel gekloot.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:40 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Voor een aantal jongens wel leuk dat ze met nog een beetje positief gevoel Ajax gaan verlaten. Aan inzet heeft bij de meeste niet gelegen. Wel aan een gebrek aan kwaliteit.
Ik ga altijd zo goed op ajacieden die van alles vinden over klassieker DVDs en het vieren van tweede plekken in de Kuip, alsof het bij jullie ook maar een beetje anders isquote:Op zondag 24 mei 2026 15:41 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Aai over je bol en nu weer lekker spelen in je zandbak. Of heet je moeke een zwembadje voor je klaargezet?
Mwah diegene die echt wel te zwak zijn, kon je echt niet betrappen op een gebrek aan inzet. Bij de rest miste ik wel vooral die laatste wedstrijden wel een beetje (nogal veel) besef aan urgentie.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ajax had in de competitie minimaal een punt moeten pakken tegen Utrecht (ze zijn kwalitatief gelijkwaardig), maar er werd te veel gekloot.
Heerenveen heeft minder kwaliteit dan Ajax, die wedstrijd had je moeten winnen, maar Ajax gooide er met de pet naar. Die wedstrijd werd gelijk gespeeld door gebrek aan inzet.
Weer een korte voorbereiding, weer niet fit het seizoen in.quote:Op zondag 24 mei 2026 16:00 schreef Black-Death het volgende:
23 juli begint het seizoen alweer met de eerste wedstrijd
Hopelijk maken ze er een dvd over. Zou het wel helemaal afmaken.quote:Op zondag 24 mei 2026 15:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Bij het zwembad een paar ajacieden die los gingen bij een gemiste strafschop van Utrecht
Blij met tweede voorronde confetticup
Dat versus het chagrijn in de Kuip met een tweede plek op deze manier
Vorig jaar vierden jullie de tweede plek ook al alsof de Europacup I gewonnen werd
Wij zijn ajax voorbij op ALLE fronten @:caland
Dus?quote:Op zondag 24 mei 2026 16:00 schreef Black-Death het volgende:
23 juli begint het seizoen alweer met de eerste wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |