We gaan het zien. Girona zal sowieso moeten gaan snijden ivm de begroting na degradatie, dus ik vind het niet onrealistisch dat hij komt.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:16 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Van de Beek zit ook verkeerd in je hoofd want alleen een debiel zou hem halen. We hebben al genoeg kreupele spelers die niks toevoegen voor veel te veel geld.
Sinds 2019 heeft ie niks fatsoenlijks gedaan, waarom zou je hem ooit bij Ajax willen zien?quote:Op zondag 24 mei 2026 13:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Girona zal sowieso moeten gaan snijden ivm de begroting na degradatie, dus ik vind het niet onrealistisch dat hij komt.
Samen halen met Blindquote:Op zondag 24 mei 2026 13:29 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Sinds 2019 heeft ie niks fatsoenlijks gedaan, waarom zou je hem ooit bij Ajax willen zien?
Ajax heeft veel talentvolle jeugd lopen, waardoor ze potentieel wel weer vlot moeten kunnen aanhaken, maar de categorie transfergeruchten blijft hilarisch. Blijf terughalen die 2 jaar geleden het tempo al niet meer aankon. Donny die al jaren en jaren niets klaarspeelt. Of inzetten op spelers als Alvarez die 20 miljoen moet kosten, 6 miljoen per jaar pakt en geen restwaarde meer heeft.quote:Op zondag 24 mei 2026 13:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Samen halen met Blind
StUkJe aJaX DnA [ afbeelding ]
Er lopen momenteel nog geen twee toppers in die jeugd manquote:Op zondag 24 mei 2026 13:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ajax heeft veel talentvolle jeugd lopen, waardoor ze potentieel wel weer vlot moeten kunnen aanhaken, maar de categorie transfergeruchten blijft hilarisch. Blijf terughalen die 2 jaar geleden het tempo al niet meer aankon. Donny die al jaren en jaren niets klaarspeelt. Of inzetten op spelers als Alvarez die 20 miljoen moet kosten, 6 miljoen per jaar pakt en geen restwaarde meer heeft.
Fifa wil daar direct rood voor gevenquote:Op zondag 24 mei 2026 14:00 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we stoppen met die act met de handjes voor de mond, alsof clubs liplezers in dienst hebben die meeluisteren op algemene voetbal wijsheden![]()
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2026 14:18 schreef The-BFG het volgende:
Volgens mij moet Garcia ff langs de kraker, zijn hele bovenlichaam lijkt wel vast te zitten.
Viel me net op toen ie ff in beeld was. Lijkt wel een IT'er die al twintig jaar in het vak zit. (Like moi)quote:
Ik zit 30 jaar in IT vak, maar mijn nek is niet zo stijf, wel andere zaken, je weet wel!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:26 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Viel me net op toen ie ff in beeld was. Lijkt wel een IT'er die al twintig jaar in het vak zit. (Like moi)
Bedankt. Ik kan me ook totaal niet voorstellen dat dit nog mis gaat!quote:Op zondag 24 mei 2026 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de kroon op dit seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |